Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pekla sprezyna - i co teraz??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pekla sprezyna - i co teraz??

    Ruszylem, skreciłem i sie zdziwilem Z prawego Macphersona wyciagnalem pol zwoju. Rodzily sie w glowie rozne koncepcje z KYB UltraSR + Eibach Pro Kit -30mm na czele ale chyba wole pojsc w mix oryginalu z RS.

    Czy ktos moze podpowiedziec jakie nr katalogowe maja sprezyny przednie z RSa poliftowego do Diesla 170KM?

    Czy amortyzatory RS mial inne czy takie same (fi 55 oczywiscie)?

    Czy sprawdzi sie polaczenie amorow fabrycznych 2.0TDI z nowymi sprezynami RS? Chodzi mi tylko o to zeby nieco obnizyc przod zeby nie stal wyzej od tylu a juz zeby nie stal wyzej na nowych sprezynach niz teraz...

    Jestem otwarty na inne sugestie

    CFHC:
    140 HP-> 185 HP
    320 Nm -> 436 Nm

  • #2
    Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpis
    Jestem otwarty na inne sugestie
    Napisz to jeszcze raz poprawnie po polsku.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      Dobra, od poczatku wszystko raz jeszcze. Pekla mi przednia prawa sprezyna, auto w tej chwili nie jest uzytkowane do czasu podjecia decyzji co i jak naprawic. Wymiana dwoch sprezyn na nowe standardowe wg oznaczen kolorystycznych (pasków na zwojach) jest najprostsza ale obawiam sie, ze przod auta powedruje zauwazalnie w gore i bedzie smiesznie wygladal wzgledem tylu. Zastanawialem sie czy nie wstawic (calego nowego zawieszenia - amorow KYB UltraSR i do kompletu sprezyn obnizajacych Eibach ProKit. Wraz z nowymi poduszkami, lozyskami i wszystkimi akcesoriami wychodzi prawie 2000zl - duzo. Pomysl przepadl.

      Dlatego zrodzila sie koncepcja, zeby wymienic tylko kompletny przod na ten od RS. Udalo mi sie znalezc informacje o tym co siedzi w poliftowym 2.0 TDI RS:
      - amortyzatory 1T0413031HP
      - sprezyny 1K0411105DB

      I teraz juz konkretniejsze pytania:
      - czy te sprezyny nie beda zbyt niskie? Wysokosc tej sprezyny (zamiennik Sachs 993 053) to 307mm przy grubosci zwoju 13mm. Moja obecna ma: 348mm wysokosci i 12mm srednicy zwoju)
      - ile wynosi fabryczne obnizenie w RS?
      - czy nowe sprezyny od RS + fabryczne jeszcze amortyzatory ze zwyklego TDI (10 letnie) uda sie uruchomic w moim aucie czy moze sie tego nie udac skrecic i zmontowac prawidlowo z jakiegos powodu?
      - czy taki MacPherson od RSa roznil sie czyms jeszcze? Z tego co udalo mi sie ustalic lozysko amora i poduszka jest chyba identyczna jak dla normalnych wersji silnikowych
      - czy przod faktycznie opadnie mi zauwazalnie nizej wzgledem tego co jest w zwyklym 2.0 TDI czy na zbyt wiele nie ma co liczyc i nowe amortyzatory ze sprezynami i tak ustawia mi przod za wysoko wzgledem tylu?
      Ostatnio edytowany przez adamdn; 48911.
      CFHC:
      140 HP-> 185 HP
      320 Nm -> 436 Nm

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X