Ja bym sugerował szukać używek nawet z połamanymi zaczepami, bo przynajmniej nie ma z nimi takich jaj jak z zamiennikami DEPO.
Zawsze można dołożyć odpowiednio dobrany rezystor :wink: Sprawa też ma się inaczej jak ktoś robi przekładkę zderzaka bez przeprogramowania BCM-a, i jedzie na przekaźnikach :P
P.S. W moim przypadku był konieczny mod Chińskich DRL-i w postaci dołożenia 55k. Teraz wszystko bangla jak trzeba.
Witam wszystkich,
na dniach stanę się właścicielem O2 przed liftem. Muszę wymienić w niej zderzak tylni. Fabryczny jest średni więc początkowo myślałem o poliftowym ale ostatecznie stanęło na wersji RS z myślą wymiany też przodu.
Czytałem wiele tematów ale niema wielu konkretnych informacji stąd moje pytania.
Czy muszę wymieniać ślizgi jeśli chodzi o tył? Gdzieś znalazłem o tym informację ale nie potwierdzoną. Drugie pytanie jest o czujniki parkowania. Będzie z nimi problem czy wszystko zostaje tak jak jest? Średnica otworów jest ta sama? Na coś jeszcze muszę zwrócić uwagę?
Jak wygląda sprawa z przodem? Na ten temat nie znalazłem prawie żadnych informacji więc proszę o wskazówki na co uważać, co się różni w porównaniu z "oryginałem" itd. Kratki z przodu są całkiem inne czy uda mi się wykorzystać tą najdłuższą?
Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 D Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 27101 26 0601
Coding: 00D7B7
No fault code found.
Bajt 18 ustawiłem na wartość 33 zgodnie z poniższą listą:
Połączenie elektryczne zgodne z elsą:
W trzech kolejnych pozycjach włącznika świateł ledy rs świecą tak:
- włącznik świateł na 0 - świecą na pół gwizdka
- włącznik świateł na pozycje - nie świecą
- włącznik świateł na mijania - nie świecą
- włącznik świateł na 0 + kierunkowskaz - gaśnie dioda od strony migacza
Jedyna różnica jaka powstała po zakodowaniu bajtu 18 na wartość 33 jest taka, że musiałem przewody z bcn do ledów przepiąć z pinów ac48 i ac49 na aa7 i aa8, Ale ledy świecą dokładnie tak samo jak na poprzedniej wartości bajtu 18, która wynosiła 39. Wymontowałem sam led i sprawdziłem go na krótko na akumulatorze. Do pinu 2 dałem oczywiście masę. Podanie + do pinu 1 powoduje świecenie na pół gwizdka. Podanie + na pin 3 nie powoduje niczego. Dopiero podanie + na piny 1 i 3 powoduje świecenie ledów pełną mocą. Więc albo wartość bajtu 18 mam wpisaną źle i bcn generuje napięcia nie tam gdzie trzeba, albo schemat z elsy jest niepoprawny. Żeby uzyskać efekt świecenia ledów jak na filmie ze strony czwartej tego tematu, przewód świateł dziennych z bcn (ac48 i ac49 albo aa7 i aa8) musiałby biec jednocześnie do pinów 1 i 3 w ledach, żeby świeciły całą mocą przy pozycji włącznika świateł na zero. Przy czym do pinu pierwszego poprzez diodę kierunkową. A przewód z żarówki pozycyjnej z reflektora musiałby biec tylko do pinu pierwszego w ledach również poprzez diodę kierunkową. Wtedy przy pozycji włącznika na światła pozycyjne lub mijania, ledy świeciły by na pół gwizdka. O co tu może chodzić?
militar, Schemat w ELSA jej jaknajbardziej poprawny. Do zakodowania LEDów musisz użyć VAS/ODIS.
AFAIR w funkcjach prowadzonych wybierasz wymianę modułu 09 i odpowiadasz na kilka pytań.
Niestety, ale VCDS tego nie ogarnia.
BTW. Jak będziesz w okolicach Krakowa to wpadnij z flaszką to Ci to zakoduje.
Deo pamiętaj, że jeśli mamy do czynienia z zamiennikami np. DEPO mogą być potrzebne rezystory w obwodzie przewodu sterującego z dawnych świateł dziennych.
Jak wygląda sprawa z przodem? Na ten temat nie znalazłem prawie żadnych informacji więc proszę o wskazówki na co uważać
Zaprawdę powiadam Ci sporo tego było na forum, sam przeorałem sporo wątków w/w temacie, bo moja Czarnula przeszła tego moda z100% skutecznością dzięki krzynol oraz Deo
Odgrzeje temat, założyłem zderzak z RSa i potrzebuję zakodować Ledy, czy jest ktoś z Warszawy lub okolic żeby to zrobić, sam posiadam VCDSa ale tym chyba nie pójdzie z tego co czytałem tutaj w wątku.
Prośba o pomoc.
Witam,
Czy może ktoś pomóc w zakupie kpl. na przód? Seryjny się uszkodził a zawsze podobał mi się RSowy to może jest okazja.
Będzie duża różnica w cenie pomiędzy cywilem a RSem?
jest 02FL Elegance.
Witam Panowie mam problem z uruchomieniem lamp led drl Depo. Przerobiłem moja oct 2 fl active na VRS. Wszystko zamontowane wiązka podpięta itp. Dodam ze fabrycznie auto miało światła do jazdy dziennej jak i halogeny. Jak to trzeba poprawnie zakodować ? Czy muszę założyć jakieś rezystory ? Sterownik komfortu mam 1K0 937 087 R. Bardzo proszę o pomoc
Komentarz