Ok. Narazie wirus to perspektywa dalsza bo najpierw musze zrobil turbine. Bardziej interesuje mnie kwestia przebiegu. No ale jakby ktos zarzucil jakie orientacyjnie sa rzeczywiste ceny to bylbym wdzieczny za info
Chip Tuning 1.9 105km
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MRadarNatomiast znajomy ktory ma Toledo 1.9 mowil ze jego kumpel ma mozliwosc zrobic za bodaj 800PLN dwa auta...O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WojtaSpiderA kto nie wgrywa gotowców.... :twisted:
Wierzysz że każdy kto przyjeżdż na wirusa ma indywidualny program pisany :?:
Jak rozmawiałem z tunerem który mi wgrywał wirusa to pod każdy rodzaj silnika są gotowce które ewentualnie na życzenie klienta są korygowane
Wiem, że zaraz padnie stwierdzenie że bez hamowni też można, oczywiście że można nikt tego nikomu nie zabroni.
Każdy sam osobiście decyduje o losach swojego autaDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Kiedyś kolega wgrał mi gotowca do Fabii 1.9 105 kM 2004r, gotowiec był na coś około 133 KM. Kiedy wgrywałem na liczniku było 150kkm, auto sprzedałem z przebiegiem 270kkm i nic mi z autem się nie działo, ani turbo nie padło( do końca orginał) ani nic innego, olej brała ok 0.7 litra na 15kkm, jeździłem i się cieszyłem z jazdy. Odkąd mam octavię i czytam te forum to strach dosłownie cokolwiek robić przy tym aucie, panewki już profilaktycznie wymieniłem, myślałem teraz o wirusie ale strach się bać co będzie skoro te octavie takie słabiutkie i mało odporne na cokolwiek...Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...
Komentarz
-
-
Panewki wymieniłem profilaktycznie i myślę o wirusie na jakies 140 KM i 320 Nm. Jeżdżę z reguły wolno bo tak około 100 km/h, 70 % trasa, wiadomo jak trzeba to i szybciej ale z reguły taka prędkość mnie satysfakcjonuje, koniki chcę podnieść ponieważ zależy mi na szybkim i bezstresowym wyprzedzaniu. Czy osoby z ilnikami BXE mogą cos powiedzieć na temat awaryjnościn silnika i osprzętu po takim wirusie. Naczytałem się tu dużo że takie wartości sa bezpieczne i ta seria silnika niby takie toleruje, drąże temat bo nie chce żeby po wirusie zaraz posypała mi sie turbina czy dwumasa, kiedys maiałem zawirusowana fabię i nie było problemu ale teraz jak mam rozdmuchane BXE to się troche cykam. To jak to w końcu jest z tymi BXE można je robić do jakiegoś tam bezpiecznego pułapu czy najlepiej w ogóle ich nie ruszać?
_________________Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...
Komentarz
-
-
Dobry program-wirus i rozsądne korzystanie z podniesionych osiągów oraz odpowiednia częstotliwość przeglądów na pewno nie skrócą żywotności osprzętu silnika i samego silnika- chyba że już coś niedomaga.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Krzych - jesli zajmujesz sie chipem to wiesz sam bardzo dobrze ze spokojnie w skodzie jak i w kazdym wagu spokojnie mozna zrobic mod pod logi z vcds a . Wrecz najlepsze efekty daje taki chip . Jedyna zaleta rolek to to ze nie smigasz po drogach zeby logi robic . Takich skod 1.9 i 2.0 na edc 16 zrobilem juz kilkanascie i zawsze jade na logi z vcds . Pomiar i te wasze smieszne wykresy z hamowni to jest tylko podarek dla klienta zeby mogl sie kreskami podniecic .
Komentarz
-
-
Na początku też miałem chipa na 140/320, ale jak ktoś opisał, zaczęło być mało. Zrobiłem krok dalej, wymieniłem turbinkę na hybrydę, teraz w BXE mam 177km i prawie 400Nm (wykres jest w dziale z wykresami), oczywiście mam jednomas i sprzęgło z VR6 (mówią że do tych Nm, a już nie chcę mieć więcej w tym silniku, wystarczy jeszcze tańsze G60). Reszta furki fabryczna. Odczucia niepowtarzalne, wyprzedzanie kolumny pojazdów nie stanowi problemu.
Na chipie zrobiłem jakieś 100k km, teraz na hybrydzie 20k km, autko ma 225k km, oprócz tego że zepsuła sie tylna wycieraczka i padł czujnik położenia wałka rozrządu to nic sie nie dzieje. Sprawdzam tylko żeby poziom oleju nie był niższy niż połowa, nie watuję póki silnik sie nie rozgrzeje, na trasie na 5tym biegu nie jeżdżę więcej niż 3500 rpm (to jest jakieś 160km/h) i po trasie schładzam turbinkę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Toziteraz w BXE mam 177km i prawie 400Nm (...) na trasie na 5tym biegu nie jeżdżę więcej niż 3500 rpm (to jest jakieś 160km/h)
A jak jedziesz autostradą lub dobrą eSką? To też max. 160 km/h To się musisz męczyć! Tyle to latają PH w swoich Kangoo/Berlingo bez turbin z gazem w podłodze z v max
Ja mam w BXE tylko 105KM, ale mimo to od 6 lat przeklinam tego, który zdecydował o montażu 5-biegowej skrzyni w tym modelu. Najbardziej chciałbym 6. biegu (bez zmiany pozostałych przełożeń).
A co z hamulcami? Masz serię 280mm przód? To niestety nie hamuje. U mnie równie często brak hamulców co mocy. Gdyby ktoś dał mi teraz wybór - funduję Ci znacznie lepsze hamulce lub dodaję mocy/monentu - wybrałbym hamulce...
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez beavisoZamieszczone przez Toziteraz w BXE mam 177km i prawie 400Nm (...) na trasie na 5tym biegu nie jeżdżę więcej niż 3500 rpm (to jest jakieś 160km/h)
A jak jedziesz autostradą lub dobrą eSką? To też max. 160 km/h To się musisz męczyć! Tyle to latają PH w swoich Kangoo/Berlingo bez turbin z gazem w podłodze z v max
Ja mam w BXE tylko 105KM, ale mimo to od 6 lat przeklinam tego, który zdecydował o montażu 5-biegowej skrzyni w tym modelu. Najbardziej chciałbym 6. biegu (bez zmiany pozostałych przełożeń).
A co z hamulcami? Masz serię 280mm przód? To niestety nie hamuje. U mnie równie często brak hamulców co mocy. Gdyby ktoś dał mi teraz wybór - funduję Ci znacznie lepsze hamulce lub dodaję mocy/monentu - wybrałbym hamulce...
M.
Co do PH to nie pamiętam ostatnio żadnej takie sytuacji, sam jestem PH :-) 160km/h naprawdę wystarcza żeby nie nadwyrężać sprzętu tym bardziej że trochę kilometrów się robi. Co do skrzyni to zgodzę sie, w moim modzie aż prosi sie o 6 lub dłuższą 5.
Hamulce mam seryjne, staram sie jeździć płynnie, poza tym prędkości są jak najbardziej seryjne więc hamulców nie zmieniam.
Komentarz
-
-
Zapraszam do mnie , aktualnie mam grupowy chiptuning na 1.9TDi / 2.0TDI/1.8T/2.0TFSI i BMW.
gregor10.plwww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bejoA czy to prawda że powyżej 300 Nm momentu obrotowego bardzo narażone na uszkodzenia jest koło 2-masowe ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
A sprzeglo seryjne wyrabia ?Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zsolpywA sprzeglo seryjne wyrabia ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bejoA czy to prawda że powyżej 300 Nm momentu obrotowego bardzo narażone na uszkodzenia jest koło 2-masowe ?
generalnie 300 Nm krzywdy mu nie zrobi ...www.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
BXE przy 148 kkm na oryginalnym dwumasie zrobiony program na 336 niutków i odpukać wszystko ok po przejechaniu 20 kkm. :-)była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
Serwis By DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vudia wstawiał ktoś większy intercooler w zderzak? tak przed chłodnicą w dolną kratkę?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz