Chip Tuning 1.9 105km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vudi
    Classic
    • 2013
    • 26

    #51
    Zamieszczone przez rOBERTO795
    Zamieszczone przez vudi
    a wstawiał ktoś większy intercooler w zderzak? tak przed chłodnicą w dolną kratkę?
    Tak
    A cos wiecej, od czego najlepsza itp?

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #52
      Zamieszczone przez rOBERTO795
      Zamieszczone przez vudi
      a wstawiał ktoś większy intercooler w zderzak? tak przed chłodnicą w dolną kratkę?
      Tak
      Eeeee ale przeciez w BLS jest wielki FMIC fabryczny do 250KM ogarniajacy??
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #53
        Zamieszczone przez rob555
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Zamieszczone przez vudi
        a wstawiał ktoś większy intercooler w zderzak? tak przed chłodnicą w dolną kratkę?
        Tak
        Eeeee ale przeciez w BLS jest wielki FMIC fabryczny do 250KM ogarniajacy??
        BKC, BLS,BJB-1,9
        Bkd - 2,0 maja ten sam i rzeczywiscie do ok 250KM starcza.

        Nie patrzyłem ze to OII, Ale kolega ma BXE????. W OI jest mało wydajny.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #54
          Zamieszczone przez rOBERTO795

          Nie patrzyłem ze to OII, Ale kolega ma BXE????. W OI jest mało wydajny.
          BXE nigdy nie było w O1....
          Generalnie O2 obojętnie z jakim dieslem nie potrzebuje większego FMICa niż ten który jest fabrycznie. (no chyba ze robimy gruuubasa)
          Natomiast O1 rzeczywiście maja kiblaste SMICe ale to nie ten dzial..
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #55
            Zamieszczone przez rob555
            Zamieszczone przez rOBERTO795

            Nie patrzyłem ze to OII, Ale kolega ma BXE????. W OI jest mało wydajny.
            BXE nigdy nie było w O1....
            Generalnie O2 obojętnie z jakim dieslem nie potrzebuje większego FMICa niż ten który jest fabrycznie. (no chyba ze robimy gruuubasa)
            Natomiast O1 rzeczywiście maja kiblaste SMICe ale to nie ten dzial..
            Chodziło nie o BXE w OI tylko ze to wątek w OII
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            Pracuję...