[O2] Kompletny SWAP R32 lub S3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Brendis
    Classic
    • 2013
    • 3

    [O2] Kompletny SWAP R32 lub S3

    nowa skrzynka na głośnik

  • NorbertRS
    Classic
    • 2012
    • 3

    #2
    [O2] Kompletny SWAP R32 lub S3

    Witam

    Myślę poważnie o zrobieniu kompletnego swapa (silnik, skrzynia dsg, napęd 4x4).

    Auto: O2 2.0 TDI BKD Liftback z 2007 roku.

    Pytanie:

    - Czy taki projekt jest możliwy ?. Pieniądze nie mają w tym przypadku znaczenia.

    - Który dawca lepszy - R32 czy S3 ?


    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      NorbertRS, na youtubie jest O2RS z R32 pod maską więc możliwe. Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.


      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C7ZHT-V2QHQ[/youtube]
      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-jPvADgCEVw[/youtube]
      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TEVV2caFsW8[/youtube]
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • sesik
        RS
        • 2006
        • 2165

        #4
        Zamieszczone przez Mihau
        Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.
        Po raz tysięczny, nie trzeba ciąć budy do haldexa w O2.
        Best ET = 13.666
        Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
        PerfectService by DGW

        http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
        http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

        Komentarz

        • Mihau
          RS
          • 2009
          • 7460
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          Zamieszczone przez sesik
          Zamieszczone przez Mihau
          Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.
          Po raz tysięczny, nie trzeba ciąć budy do haldexa w O2.
          Dlatego napisałem chyba ale już wszystko jasne.
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            NorbertRS, w s3 masz 2.0 tfsi 265KM , ew r36 z passata
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              NorbertRS, kup sobie benzyne do tego swap'a, przy przabianiu gnojowozu na benzyne koszty przerosna jakiekolwiek korzysci
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                #8
                po co rzeźbić - kup R32 albo S3

                kasy wsadzonej w projekt w PL nigdy nie odzyskasz
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  LUKI,

                  Są pewne przesłanki, które przemawiają raczej za przeróbką niż zakupem nowego samochodu. Też o tym myślę. Największy problem jaki dotąd mam nierozwiązany to immobilizer.
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • NorbertRS
                    Classic
                    • 2012
                    • 3

                    #10
                    Mihau,
                    NorbertRS, na youtubie jest O2RS z R32 pod maską więc możliwe. Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.
                    Widziałem bardzo mi się podoba V6 w O2. Szkoda, że RS nie doczekał się V6

                    Nexus6,
                    NorbertRS, kup sobie benzyne do tego swap'a, przy przabianiu gnojowozu na benzyne koszty przerosna jakiekolwiek korzysci
                    Myślałem o kupnie 02 FL 1.8 TSI bo teoretycznie wydaje się, że będzie lepiej przerabiać benzynę niż diesla.
                    Jak to wygląda w praktyce ?. Jakie graty trzeba dodatkowo dokupić w przypadku rzeźbienia z TDI ?.

                    LUKI,
                    po co rzeźbić - kup R32 albo S3

                    kasy wsadzonej w projekt w PL nigdy nie odzyskasz
                    Zawsze interesowały mnie Swapy. Szkoda, że w O2 nie ma miejsca na V8 :lol: Marzy mi się taka O2 FL RS BT 4x4 z V6 pod maską.

                    Za nim wezmę się za realizację planu muszę jeszcze przejechać się 2.0 TSI 260-340 KM z DSG bo nie miałem jeszcze przyjemności z tym silniczkiem.

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      NorbertRS,

                      swap haldexu to około 20kzł
                      Silnik vr6 wraz z gratami to koszt około 15-20kzł
                      dsg nie wiem

                      Myślę ze około 50kzł musisz mieć, do tego pasuje uturbić vr6 za 30-35kzł a to daje ci kwotę około 85kzł, czy dalej koszta nie grają roli? :wink:

                      optymalne rozwiązanie to kupno octy 4x4 i wtedy robić swapa niż przerabiać tdi na benzyne w dodatku na 4x4, juz to kiedyś kalkulowałem i rozenałem temat :szeroki_usmiech

                      Jeszcze jest inna opcja, zrobienie tdi na 300PS, wyjdzie cię to do 15kzł :szeroki_usmiech
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • NorbertRS
                        Classic
                        • 2012
                        • 3

                        #12
                        Zamieszczone przez piramida
                        NorbertRS,

                        swap haldexu to około 20kzł
                        Silnik vr6 wraz z gratami to koszt około 15-20kzł
                        dsg nie wiem

                        Myślę ze około 50kzł musisz mieć, do tego pasuje uturbić vr6 za 30-35kzł a to daje ci kwotę około 85kzł, czy dalej koszta nie grają roli? :wink:

                        optymalne rozwiązanie to kupno octy 4x4 i wtedy robić swapa niż przerabiać tdi na benzyne w dodatku na 4x4, juz to kiedyś kalkulowałem i rozenałem temat :szeroki_usmiech

                        Jeszcze jest inna opcja, zrobienie tdi na 300PS, wyjdzie cię to do 15kzł :szeroki_usmiech
                        Kilka dni temu zrobiłem wywiad, mam najświeższe informacje odnośnie dostępności gratów oraz cen. Na dzień dzisiejszy wszystko co potrzebuje jest dostępne, można przebierać i wybierać :lol:

                        Silnik VR6 + osprzęt + skrzynia DSG to wydatek 15 kzł.

                        Kompletne zawieszenie z napędem (full komplet) 10 kzł.

                        Jak widać więcej niż 30 kzł nie potrzebuje, jeśli chodzi o same graty.

                        Jeśli chodzi o "uturbianie" to narazie o tym w ogóle nie myślę. PLAN jak narazie jest taki żeby wsadzić V6+4x4+DSG i cieszyć się z autka. Dostaję w rozliczeniu O2 BKD i te auto chcę wykorzystać do tego projektu. Żeby kupić FL TSI w elegance musiałbym pierw pozbyć się BKD i potem dołożyć 20 kzł. Taka opcja jednak nie ma sensu :? . Nie będę nadwyrężał budżetu.


                        Jeśli SWAP jest jak najbardziej możliwy do zrealizowania to trzeba będzie nie długo zacząć działać.

                        Jeśli macie jakieś namiary na dobrego MAGIKA z mazowieckiego, który podjąłby się takiej roboty, to bardzo proszę o podanie namiarów.


                        Pozdrawiam Panowie.

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          NorbertRS, dolicz do tego 20kzł za robotę plus nie przewidziane wydatki, typu wymiana rozrzadu, oleje, filtry itd.

                          powodzenia
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • blackrs
                            RS
                            • 2008
                            • 4826
                            • Superb II combi (3T5)
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                            #14
                            zadzwon do DGW może on się tego podejmie bo w tych stronach to najlepszy magik.
                            a ja tam nie odradzam i ciekaw jestem czy sie uda zrobić taki projekt i w sumie trzymam kciuki. choć kilku an forum się przymierzało i odpuściło
                            BYŁA o1 rs
                            BYŁA o2 1.6
                            JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                            Komentarz

                            • S3 CHRIS
                              Elegance
                              • 2006
                              • 979
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Enriquez
                              LUKI,

                              Są pewne przesłanki, które przemawiają raczej za przeróbką niż zakupem nowego samochodu. Też o tym myślę. Największy problem jaki dotąd mam nierozwiązany to immobilizer.
                              www.digitun.pl bez problemu ogarnie mam tfsi odpalonego na samym sterowniku silnika
                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                              Komentarz

                              • Enriquez
                                RS
                                • 2009
                                • 7685
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                S3 CHRIS,

                                tyle podstawowe pytanie jest takie, czy oni wywalają immo i dokładają pastylkę z VEMS czy jak?
                                Pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  To ma brzmiec, ma miec 6 cylindrow czy ma miec 450KM??

                                  Bo ja ma tylko jezdzic i miec 400KM to wystarczy 2.0TSI. Jak ma miec te 50KM wiecej to mozna zaturbic R32.

                                  Puki co totalnie nie rozumie idei. Bo kazdy jak zaczyna cos modzic to ma jakis cel. Tu jedynie rozumie jakis silnik(ale ma zostac seria, ma byc dlubniety, zakuty, zaturbiony) wlozenie 4x4 i DSG.

                                  To ostatnie to prawdopodobnie najmniejszy problem jesli chodzi o mechanike, moze ciut wiekszy jesli chodzi o elektryke. Wazny jest dawca, ale w dobie amerykanskich konserw to nie widze problemu
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    Jest jeszcze kwestia rejestracji takiego pojazdu, w octavii nie montowali tego silnika (R32) więc nie wiem jak to później będzie wyglądać?

                                    [ Dodano: Wto 10 Kwi, 12 11:09 ]
                                    Maicroft, jak ma miec 250 tyle co R32 to wystarczy wsadzić duże turbo do klekota i juz jest
                                    Jak dla mnie to tylko uturbić taki motor na te 500-550 koni, wsadzić 4x4 i tyle ale znając życie taki projekt nie powstanie szybko bo wątpie czy ktoś wywali 80kzł na taką przeróbkę :wink:
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • blackrs
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 4826
                                      • Superb II combi (3T5)
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      Jest jeszcze kwestia rejestracji takiego pojazdu, w octavii nie montowali tego silnika (R32) więc nie wiem jak to później będzie wyglądać?
                                      a teraz nie jest tak że silnik to cześć wymienna i nie podaje się przy rejestracji nawet nr silnkia i słyszałem że mozna wsadzic co sie chce i z tym nie ma problemu. tak mi sie obiło o uszy ale pewien nie jestem
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      Jak dla mnie to tylko uturbić taki motor na te 500-550 koni, wsadzić 4x4 i tyle ale znając życie taki projekt nie powstanie szybko bo wątpie czy ktoś wywali 80kzł na taką przeróbkę :wink:
                                      ee ja jak bym w lotka trafił to bym własnie zrobił taką najmocniejsza octavie ( moje małe ciche marzenie ) ale jakoś kurde tej 6 trafić nie mogę :P :P
                                      BYŁA o1 rs
                                      BYŁA o2 1.6
                                      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #20
                                        Normalnie mozna silnik zmienic w dowodzie, tj pojemnosc. Nie ma z tym problemu, mozesz nawet miec V8 4.2l wpisane w Octavii
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          pozostaje kwestia homologacji...
                                          ale pewnie się da, skoro tyle ludzi to robi.
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • Nexus6
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 4847
                                            • Volkswagen

                                            #22
                                            tylko pozostaje wciąż pytanie - PO CO :?:
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz

                                            • arturo_freestyl
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 704

                                              #23
                                              Re: Kompletny SWAP R32 lub S3

                                              lepeij sprzedac, kupic rsa, zrobic stage3+CS na 360ps wyjdzie na pewno prosciej i taniej
                                              Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
                                              ET 14,607 - Bemowo 2011
                                              ET 13,482 - Ryki 2012
                                              ET 13,014 - Ełk 2013
                                              ET 12,939 - Ryki 2015
                                              0-200km/h - 13,2s
                                              2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #24
                                                Ale dalej bedziecie jezdzic nudna oska. Tu jest krok dalej.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • S3 CHRIS
                                                  Elegance
                                                  • 2006
                                                  • 979
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Enriquez
                                                  S3 CHRIS,

                                                  tyle podstawowe pytanie jest takie, czy oni wywalają immo i dokładają pastylkę z VEMS czy jak?
                                                  mysle ze nie bo ja odpalałem stykajac dwa kabelki bez kluczy
                                                  ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                                  ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...