nowa skrzynka na głośnik
[O2] Kompletny SWAP R32 lub S3
Zwiń
X
-
NorbertRS, na youtubie jest O2RS z R32 pod maską więc możliwe. Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C7ZHT-V2QHQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-jPvADgCEVw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TEVV2caFsW8[/youtube]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauŻeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
po co rzeźbić - kup R32 albo S3
kasy wsadzonej w projekt w PL nigdy nie odzyskaszkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Mihau,NorbertRS, na youtubie jest O2RS z R32 pod maską więc możliwe. Żeby wsadzić haldexa chyba będzie trzeba ciąć bude.
Nexus6,NorbertRS, kup sobie benzyne do tego swap'a, przy przabianiu gnojowozu na benzyne koszty przerosna jakiekolwiek korzysci
Jak to wygląda w praktyce ?. Jakie graty trzeba dodatkowo dokupić w przypadku rzeźbienia z TDI ?.
LUKI,po co rzeźbić - kup R32 albo S3
kasy wsadzonej w projekt w PL nigdy nie odzyskasz
Za nim wezmę się za realizację planu muszę jeszcze przejechać się 2.0 TSI 260-340 KM z DSG bo nie miałem jeszcze przyjemności z tym silniczkiem.
Komentarz
-
-
NorbertRS,
swap haldexu to około 20kzł
Silnik vr6 wraz z gratami to koszt około 15-20kzł
dsg nie wiem
Myślę ze około 50kzł musisz mieć, do tego pasuje uturbić vr6 za 30-35kzł a to daje ci kwotę około 85kzł, czy dalej koszta nie grają roli? :wink:
optymalne rozwiązanie to kupno octy 4x4 i wtedy robić swapa niż przerabiać tdi na benzyne w dodatku na 4x4, juz to kiedyś kalkulowałem i rozenałem temat :szeroki_usmiech
Jeszcze jest inna opcja, zrobienie tdi na 300PS, wyjdzie cię to do 15kzł :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaNorbertRS,
swap haldexu to około 20kzł
Silnik vr6 wraz z gratami to koszt około 15-20kzł
dsg nie wiem
Myślę ze około 50kzł musisz mieć, do tego pasuje uturbić vr6 za 30-35kzł a to daje ci kwotę około 85kzł, czy dalej koszta nie grają roli? :wink:
optymalne rozwiązanie to kupno octy 4x4 i wtedy robić swapa niż przerabiać tdi na benzyne w dodatku na 4x4, juz to kiedyś kalkulowałem i rozenałem temat :szeroki_usmiech
Jeszcze jest inna opcja, zrobienie tdi na 300PS, wyjdzie cię to do 15kzł :szeroki_usmiech
Silnik VR6 + osprzęt + skrzynia DSG to wydatek 15 kzł.
Kompletne zawieszenie z napędem (full komplet) 10 kzł.
Jak widać więcej niż 30 kzł nie potrzebuje, jeśli chodzi o same graty.
Jeśli chodzi o "uturbianie" to narazie o tym w ogóle nie myślę. PLAN jak narazie jest taki żeby wsadzić V6+4x4+DSG i cieszyć się z autka. Dostaję w rozliczeniu O2 BKD i te auto chcę wykorzystać do tego projektu. Żeby kupić FL TSI w elegance musiałbym pierw pozbyć się BKD i potem dołożyć 20 kzł. Taka opcja jednak nie ma sensu :? . Nie będę nadwyrężał budżetu.
Jeśli SWAP jest jak najbardziej możliwy do zrealizowania to trzeba będzie nie długo zacząć działać.
Jeśli macie jakieś namiary na dobrego MAGIKA z mazowieckiego, który podjąłby się takiej roboty, to bardzo proszę o podanie namiarów.
Pozdrawiam Panowie.
Komentarz
-
-
NorbertRS, dolicz do tego 20kzł za robotę plus nie przewidziane wydatki, typu wymiana rozrzadu, oleje, filtry itd.
powodzeniasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezLUKI,
Są pewne przesłanki, które przemawiają raczej za przeróbką niż zakupem nowego samochodu. Też o tym myślę. Największy problem jaki dotąd mam nierozwiązany to immobilizer.ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
To ma brzmiec, ma miec 6 cylindrow czy ma miec 450KM??
Bo ja ma tylko jezdzic i miec 400KM to wystarczy 2.0TSI. Jak ma miec te 50KM wiecej to mozna zaturbic R32.
Puki co totalnie nie rozumie idei. Bo kazdy jak zaczyna cos modzic to ma jakis cel. Tu jedynie rozumie jakis silnik(ale ma zostac seria, ma byc dlubniety, zakuty, zaturbiony) wlozenie 4x4 i DSG.
To ostatnie to prawdopodobnie najmniejszy problem jesli chodzi o mechanike, moze ciut wiekszy jesli chodzi o elektryke. Wazny jest dawca, ale w dobie amerykanskich konserw to nie widze problemu
Komentarz
-
-
Jest jeszcze kwestia rejestracji takiego pojazdu, w octavii nie montowali tego silnika (R32) więc nie wiem jak to później będzie wyglądać?
[ Dodano: Wto 10 Kwi, 12 11:09 ]
Maicroft, jak ma miec 250 tyle co R32 to wystarczy wsadzić duże turbo do klekota i juz jest
Jak dla mnie to tylko uturbić taki motor na te 500-550 koni, wsadzić 4x4 i tyle ale znając życie taki projekt nie powstanie szybko bo wątpie czy ktoś wywali 80kzł na taką przeróbkę :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaJest jeszcze kwestia rejestracji takiego pojazdu, w octavii nie montowali tego silnika (R32) więc nie wiem jak to później będzie wyglądać?
Zamieszczone przez piramidaJak dla mnie to tylko uturbić taki motor na te 500-550 koni, wsadzić 4x4 i tyle ale znając życie taki projekt nie powstanie szybko bo wątpie czy ktoś wywali 80kzł na taką przeróbkę :wink:BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Re: Kompletny SWAP R32 lub S3
lepeij sprzedac, kupic rsa, zrobic stage3+CS na 360ps wyjdzie na pewno prosciej i taniejOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezS3 CHRIS,
tyle podstawowe pytanie jest takie, czy oni wywalają immo i dokładają pastylkę z VEMS czy jak?ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
Komentarz