Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2 1,9 TDI BJB wymiana na jednomas + mocniejsze TURBO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2 1,9 TDI BJB wymiana na jednomas + mocniejsze TURBO

    Zamieszczone przez RyszardF
    Panowie mam taki dylemat. Po podłaczeniu do kompa wyszedł taki błąd:
    P0130 sonda lambda rzad 1 czujnik 1 przerwa obwodu. Pytanie czy sonda do wymiany czy jakiś czujnik czy przewód bo napiecie na sondzie 0,0V
    bład to masz pewnie 16514

  • #2
    O2 1,9 TDI BJB wymiana na jednomas + mocniejsze TURBO

    Witam. Z uwagi iz dwumas i turbina koncza swój zywot zdecydowałem wymienic na jednomasowe koło zazmachowe plus mocniejsza turbina. Zarowno ilosc KM jak i moment obrotowy skoczy do góry..czy w takim wypadku powienienem dokonac jeszcze innych wymian lub modyfikacji by wszystko grało i chodziło ładnie?

    Komentarz


    • #3
      millordzie13, ile masz latane :? juz
      Łukasz

      Komentarz


      • #4
        Dobrzyl, jakby ciebie interesowało to ja w swoim BJB wymieniłem dwumas po ok. 155tys. km. Po wyjęciu okazało się, że dużej tragedii nie było, 3,5 cm luzu po obwodzie, ale już samochodem szarpało. Podobno dopuszczalne jest 5cm. Na wymienionym dwumasie zrobiłem ok. 20tys. km, głównie po Wawie, i już mam wrażenie, że szarpanie samochodem powraca.
        Ponadto sprężarka już nieźle puszcza olej do dolotu, więc będę ją chciał na wiosnę wymienić. Zapewne razem z nowym turbo wsadzę jednomas.

        Komentarz


        • #5
          Re: O2 1,9 TDI BJB wymiana na jednomas + mocniejsze TURBO

          Zamieszczone przez millordzie13
          Witam. Z uwagi iz dwumas i turbina koncza swój zywot zdecydowałem wymienic na jednomasowe koło zazmachowe plus mocniejsza turbina. Zarowno ilosc KM jak i moment obrotowy skoczy do góry..czy w takim wypadku powienienem dokonac jeszcze innych wymian lub modyfikacji by wszystko grało i chodziło ładnie?
          to zalezy w jaka moc i moment mierzysz..... :szeroki_usmiech ale jeśli na ten przykład standard/klasyka GT1749VB (ARL) i pełne jej wykorzystanie to oprócz sprzęgła z przyległościami pozostaje wymienic pompki o wydajności co najmniej AL....

          poza tym - idac dalej - trzaby się pochylic nad hamulcami (min 288), a co za tym idzie inny zawias ze względu na średnicę amortyzatora, no chyba że jestes szczęśliwcem w te wyposazony seryjnie

          dodatkowo mozna wymienić chłodnice oleju na większą (ARL) choć tu opinie sa podzielone i jednoznaczności do do jej większej skuteczności brak

          dla mocy 200+ wszystko powyższe uważam za koneiczne.... :szeroki_usmiech
          >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

          Komentarz


          • #6
            Cała rzecz w tym ile by tej mocy i momentu mialo byc ?
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              Warto zalozyc wydajniesza chlodniczke oleju od AWX/ASZ
              pozdrawiam

              Diagnostyka i tuning
              hybrydowe wtryski i turbiny
              programy na ulice jak i do sportu

              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
              www.tune-up.pl

              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

              Komentarz


              • #8
                Albo którąś z tych: Error 404: Not Found
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz


                • #9
                  Re: O2 1,9 TDI BJB wymiana na jednomas + mocniejsze TURBO

                  Zamieszczone przez millordzie13
                  Witam. Z uwagi iz dwumas i turbina koncza swój zywot zdecydowałem wymienic na jednomasowe koło zazmachowe plus mocniejsza turbina. Zarowno ilosc KM jak i moment obrotowy skoczy do góry..czy w takim wypadku powienienem dokonac jeszcze innych wymian lub modyfikacji by wszystko grało i chodziło ładnie?
                  Odnośnie turbiny do 105KM TDI więcej możesz poczytać:
                  Strony nie znaleziono - Zdalne Pomiary Emisji Spalin Turbospec

                  może Cię zaciekawić, gdyż widać konkrety. Obecnie w przygotowaniu jest turbosprężarka (plug and play) hybrydowa KKK dla projektu 1.9 TDI z 105KM na 180KM.

                  W najbliższy poniedziałek w Warszawie będę przekazywał turborprężarkę dla klienta. Mam nadzieje, że klient zechce pochwalić się wykresami po modyfikacjach.
                  www.turbospec.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    W moim autku jest silnik BJB, w którym sprężarka jest na wykończeniu. W związku z tym jaką mocniejszą sprężarkę byście polecili jeśli chcę uzyskać maksymalny przyrost mocy przy założeniu, że nie wymienię nic innego niż sprężarka i sprzęgło. Oczywiście dopuszczam drobne przeróbki układu wydechowego i dolotowego, wynikające z innego kształtu sprężarki.

                    Komentarz


                    • #11
                      ernestowski, z arl'a oczywiście :wink:

                      Komentarz


                      • #12
                        sew1981, nie było długo odpowiedzi więc zamierzałem napisać o tym co słyszałem, czyli:
                        1. ARL
                        2. GTB17
                        3. GTB22

                        Niestety nie wiem kto dobrze i z gwarancją przerabia GTB.

                        Komentarz


                        • #13
                          Jezeli nie planujesz zmienic ukladu paliwowego w swoim BJB to odpusc sobie GTB...
                          To sa za duze sprezarki do takich wtryskow...nie bedzie ani dolu porzadnego ani gory...
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz


                          • #14
                            ernestowski, :arrow: turbo GT1749VB i pompki AL, czyli zestaw z ARL-a. Zobacz sobie wykresy innych aut z klubu. Powinieneś być zadowolony, tym bardziej, że nie chcesz zbyt wielu przeróbek.
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X