Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tuning BMN 170 KM. Czy warto ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    ToMo1978, zalej zwyklej gnojowki, ale na orlenie (nie na bliskiej tylko na orlenie) :diabelski_usmiech
    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

    Komentarz


    • #27
      Ja też leje tylko najtańszą gnojówkę, nie raz sprzedawca namawia mnie na droższe paliwo to mówię mu że mój samochód ma wystarczającą moc i nie muszę go dodatkowo wzmacniać paliwem :lol:
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #28
        To teraz uwaga: zatankowałem paliwo (w baku bylo paliwa na 100KM) przejechalem 30km i auto zgaslo. Po chwili odpalilo i dojechalem do domu. Gasilem, odpalalem wszystko ok. Wjechalem do garazu, rano nie chce odpalic. Padl wtryskiwacz.
        2 tygodnie pozniej: tankuje na tej samej stacji, jade 100km do domu, wszystko ok. Gasze, odpalam, gasze-dziala. Wjezdzam do garazu. Nastepnego dnia przekrecam kluczyk i nie odpala. Krecilem jakis czas i nic. Odstal 15min i nagle odpalil... Wyjechalem z garazu, postal, pochodzil. Z rury zapach rozpuszczalnika. Stwierdzielm, ze jade do sklepu a pozniej zatankuje. Przejechalem moze z 1km, wciskam gaz i zgasl. Juz nie odpalil. Do warsztatu, diagnoza-4 wtryskiwacz uszkodzony.
        Milion diagnoz-uszkodzonie elektryczne, uszkodzenie przez wadliwe paliwo, niewymieniona listwa od wtryskiwaczy podczas pierwszej wymiany, naturalne zuzycie wtryskiwaczy itd..
        Albo to po prostu klatwa moich wyjazdow do Łodzi
        Nastepnym razem jade pociagiem, bedzie znacznie taniej.

        Co do % uszkodzen w Skodzie - taki sam argument dojebali z SAP. Kulturalnie im wylumaczylem, ze w VW padaja jest to masowe uszkodzenie i wogole. Tlumacze jelopowi, ze VW np. na 100tys sprzedanych aut 30tys uleglo awari. Skody RS nie sprzedali tyle wiec niech licza procentowo a nie liczbowo i wyjdzie to samo.
        Niestety, to sa debile i nic tego nie zmieni.

        Mozliwe, zeby wydawalo mi sie, ze na VERVIE silnik pracuje jakby delikatnie rowniej i ciszej? Łatwiej mu sie na obroty wchodzi no i nie wali frytkami z wydechu. Wszystkie mechaniki z miasta mowia, ze mamy tak lipne paliwo, ze lejac VERVE to tak jakbym lal dobrego, zwyklego diesla np. w Niemczech.
        Zwykle placebo?

        Komentarz


        • #29
          octaviars1, wymień wtryski na boschowskie ja zrobił sesik i twoje problemy się skończą :szeroki_usmiech
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #30
            octaviars1, ja caly czas (od ponad 2 lat) zalewam Verve i jestem zadowolony, z pompkami (ale PD) problemow nie mam. Autko ladnie sie zbiera, z wydechu pachnie normalnie, jak z diesla Moze i faktycznie na zwyklym ON nie ma wiekszych roznic, ale nie mam ochoty ryzykowac.
            Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
            Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

            Komentarz


            • #31
              McGan, Ale Ty w przeciagu 2 lat to miales chyba 3 silniki, wiec to nie wyznacznik.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #32
                Cholera wie jakie mi zalozyli teraz. Nie wiedzialem, ze mozna i nikt mnie w sumie o tym nie poinformowal w serwisie.. Rzuce okiem na fakture powinno byc napisane jaki wtrysk zamontowany.

                Komentarz


                • #33
                  Ale na Boscha to trzeba tez inny komputer wsadzic
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Ale na Boscha to trzeba tez inny komputer wsadzic
                    No i ? To przecież nie jest technologia kosmiczna, na boschu też wszystko działa
                    Best ET = 13.666
                    Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                    PerfectService by DGW

                    http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                    http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                    Komentarz


                    • #35
                      sesik, No ale tego ASO nie ogarnie :lol:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez sesik
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Ale na Boscha to trzeba tez inny komputer wsadzic
                        No i ? To przecież nie jest technologia kosmiczna, na boschu też wszystko działa
                        jakieś oznaczenia tego "systemu" /pompki Bosch + inny komputer/ bo na blacie prawie 130 tkm i pora pomyśleć ;-)

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Andja
                          Zamieszczone przez sesik
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Ale na Boscha to trzeba tez inny komputer wsadzic
                          No i ? To przecież nie jest technologia kosmiczna, na boschu też wszystko działa
                          jakieś oznaczenia tego "systemu" /pompki Bosch + inny komputer/ bo na blacie prawie 130 tkm i pora pomyśleć ;-)
                          kupujesz np ode mnie kpl pompek za 400zł, do tego komputer za pare stów a reszte ci sesik podpowie
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #38
                            rob555, dokładnie

                            [ Dodano: Wto 02 Paź, 12 23:59 ]
                            sesik, broniłeś tych pompek siemensa ....a się okazuje że sam już dawno jeździsz na boschu...tymbardziej "przekonywujące" są w tym świetle Twe argumenty pro siemensowe :P :lol:
                            p.s. jak zdążyłeś pewnie zauważyć miałem na myśli "tune-up" pisząc o tym warsztacie z gdańska

                            Trzeba powiedzieć to jasno vag wprowadził gówniane siemensy do pewnych aut, błędy niestety się zdarzają. Część się do tego przyznaje i ponosi konsekwencje (vw/audi), część mniej (seat/skoda)

                            [ Dodano: Sro 03 Paź, 12 00:06 ]
                            Nexus6, "moc w RS'ie mozna stracic i na w 100% sprawnych wtryskach, wystarczy oglupialy DPF"....? Trochę nie rozumiem powiązania z tematem i co ma "piernik do wiatraka"....chodziło o utratę mocy "przez\na wtryskiwaczu", można to zmierzyć odpowiednim softem, sprawdzając jego poprawność pracy.

                            Komentarz


                            • #39
                              sew1981, wtryskiwacze w siemensach padaja nagle, bez zadnych wczesniejszych przyczyn. Nie jestes w stanie przewidziec kiedy padnie Ci wtryskiwacz. Wtryskiwacze zawsze jak sprawdzalem byly w idealnej kondycji. Odpalam auto, wracam 100km do domu, auto chodzi jakby troche ciszej, rowniej,lepiej reaguje na gaz-jestem pozytywnie zaskoczony. Nagle jebs i gasnie. PADL WTRYSKIWACZ.
                              Ot uroki siemensa
                              O tyle ile w innych przypadkach na vagu pokazuje czego mozna sie spodziewac w najblizszym czasie tutaj nic sie nie pokazuje.

                              Komentarz


                              • #40
                                Temat tuningu zamienił się w wywód na temat wtryskiwaczy

                                Ale dziękuje za wszystkie uwagi...i chyba jednak przed hamownią dam sobie spokój z podnoszeniem mocy - przecież 170 KM to nie mało :szeroki_usmiech. (kto na Śląsku s-hamuje mi 4x4 ?)

                                Co do pompek - jak sprawdzić za pomocą VCDS-a jakie mam pompki Siemens czy Bosch ???

                                Aro

                                Komentarz


                                • #41
                                  Bo jak mechanika jest z czapki, to moze sie okazac ze program nie pomoze w podniesieniu mocy :twisted:

                                  Kazdy shamuje 4x4, bo w Haldexie odpina sie bezpiecznik i mozna hamowac , a tak to masz Wojtka z Dynosoft, Compsport w Bielsku
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez sew1981
                                    sesik, broniłeś tych pompek siemensa ....a się okazuje że sam już dawno jeździsz na boschu...tymbardziej "przekonywujące" są w tym świetle Twe argumenty pro siemensowe :P :lol:
                                    p.s. jak zdążyłeś pewnie zauważyć miałem na myśli "tune-up" pisząc o tym warsztacie z gdańska
                                    Jakby można było zwiększyć ilość paliwa na siemensach to bym na nich jeździł dalej ;P
                                    Dlatego mam bosha.
                                    PS. jakoś mi się udało rozszyfrować.
                                    Best ET = 13.666
                                    Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                                    PerfectService by DGW

                                    http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                                    http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X