To nie zmienia faktu, że osprzęt jest taki sam. Dodatkowo jeszcze może być potrzeba założenia lepszego sprzęgła bo raczej powyżej 440Nm może Ci się ślizgać
jak kto zwykle w życiu bywa :wink:
słyszałem, że CSy robią to za 4000pln ale ktos mi mówił, że wymiana sprzęgieł i oprogramowania kosztuje ok 2000pln w firmie zajmujacej się naprawą skrzyń DSG
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
piotrek_gdy, ja tylko upewnię Cię w przekonaniu, że opcja podawana przez Sesika jest jak najbardziej odpowiednia GTB2260VK + wydech (DP 3", dalej 2,75", możesz sobie z tłumikami spokojnie zrobić) + filtr (BMC np., albo ITG) + customowy dolot i będziesz fruwał jak wariat :lol: Fakt, DSG wypadałoby wzmocnić - dzwoń, pisz do CS, temat jest im znany z tego co wiem.
piotrek_gdy, ja tylko upewnię Cię w przekonaniu, że opcja podawana przez Sesika jest jak najbardziej odpowiednia GTB2260VK + wydech (DP 3", dalej 2,75", możesz sobie z tłumikami spokojnie zrobić) + filtr (BMC np., albo ITG) + customowy dolot i będziesz fruwał jak wariat :lol: Fakt, DSG wypadałoby wzmocnić - dzwoń, pisz do CS, temat jest im znany z tego co wiem.
No niestety, tak pięknie nie ma, i koszta nie rozchodzą się o 2000 PLN. 1500-2000 PLN to średnio sam program kosztuje do DSG. Mocniejsze sprzęgła od 5000-6000 PLN (i to wcale nie takie na 600 Nm) plus robocizna. Może teraz już ceny nieco spadły. Ale to tak mniej więcej było jak się rozeznawałem. Niestety całość bardzo bliska jest 10k PLN więc tutaj trzeba już być naprawdę ambitnym i mieć młode auto.
Ale też bez przesady do 420 Nm czy nawet trochę powyżej to jak ktoś ogarnięty poprawi program DSG sprzęgła nie powinny się zużyć zbyt szybko. W razie czego wiadomo, nowe też chyba 5000 Do DSG wszystko kosztuje 2, 5, 6, albo 12 tysiecy :diabelski_usmiech
hotrain z tego co mi się udało zrobić research. U Ciebie w DSG7 kluczowa jest zmiana w oprogramowaniu, żeby skrzynia wcześniej zrzucała na 1. Bo jeżdząc w korkach, podobno ma takie tendencje do jazdy na 2 na lekkim uślizgu sprzęgła, a 1 wrzuca dopiero po totalnym zatrzymaniu. Co uszkadza sprzęgło od biegów parzystych. Ale czy to jest takie proste i tak to działa... Puki ktoś wiarygodny nie zrobi tego i nie przejeździ paru tysięcy żeby się wypowiedzieć to ja się pod taką teorią nie podpiszę.
Puchacz, spokojnie, myslę że do big turbo nic nie trzeba modzić ze sprzegłami, takie 250koni i te 420-440Nm nie zrobia krzywdy DSG za to można przyspieszyć jej działanie i w ogóle pobawić się z jej zaprogramowaniem.
Takie 250 koni w dsg będzie latać jak te 280koni w manualu :wink:
Komentarz