w poniedziałek znow bede jeździł Rapidem poprawki lakiernicze w mojej O. Wiec znów coś opiszę.
[O2] RS CEGA DSG inna turbina
Zwiń
X
-
[O2] RS CEGA DSG inna turbina
zastanawiam się nad ewentualnym zwiększeniem mocy w swoim CEGA
jakie ewentualne turbo można by włożyć i co jeszcze zrobić, żeby "nieco" zwiększyć mocprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
-
-
To samo co wszędzie wolny wydech, gtb2260vk + może jakiś wydajniejszy filtr powietrza i 260KM powinno spokojnie byćBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
sesik, DPFa mam wywalonego
Zamieszczone przez sesikgtb2260vk
IC do wymiany czy zostaje stary?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Dolot trzeba przerabiać, IC może zostać seryjny
U mnie jest seryjny i wytrzymuje więcej niż 260KMBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
To nie zmienia faktu, że osprzęt jest taki sam. Dodatkowo jeszcze może być potrzeba założenia lepszego sprzęgła bo raczej powyżej 440Nm może Ci się ślizgaćBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, dsg idzie wzmocnić tylko koszt wzmacniania jest powalającyBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesiktylko koszt
słyszałem, że CSy robią to za 4000pln ale ktos mi mówił, że wymiana sprzęgieł i oprogramowania kosztuje ok 2000pln w firmie zajmujacej się naprawą skrzyń DSGprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikDodatkowo jeszcze może być potrzeba założenia lepszego sprzęgła bo raczej powyżej 440Nm może Ci się ślizgaćNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WIELKIBONGOZamieszczone przez sesikDodatkowo jeszcze może być potrzeba założenia lepszego sprzęgła bo raczej powyżej 440Nm może Ci się ślizgaćBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, ja tylko upewnię Cię w przekonaniu, że opcja podawana przez Sesika jest jak najbardziej odpowiednia GTB2260VK + wydech (DP 3", dalej 2,75", możesz sobie z tłumikami spokojnie zrobić) + filtr (BMC np., albo ITG) + customowy dolot i będziesz fruwał jak wariat :lol: Fakt, DSG wypadałoby wzmocnić - dzwoń, pisz do CS, temat jest im znany z tego co wiem.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez McGanpiotrek_gdy, ja tylko upewnię Cię w przekonaniu, że opcja podawana przez Sesika jest jak najbardziej odpowiednia GTB2260VK + wydech (DP 3", dalej 2,75", możesz sobie z tłumikami spokojnie zrobić) + filtr (BMC np., albo ITG) + customowy dolot i będziesz fruwał jak wariat :lol: Fakt, DSG wypadałoby wzmocnić - dzwoń, pisz do CS, temat jest im znany z tego co wiem.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
No niestety, tak pięknie nie ma, i koszta nie rozchodzą się o 2000 PLN. 1500-2000 PLN to średnio sam program kosztuje do DSG. Mocniejsze sprzęgła od 5000-6000 PLN (i to wcale nie takie na 600 Nm) plus robocizna. Może teraz już ceny nieco spadły. Ale to tak mniej więcej było jak się rozeznawałem. Niestety całość bardzo bliska jest 10k PLN więc tutaj trzeba już być naprawdę ambitnym i mieć młode auto.
Ale też bez przesady do 420 Nm czy nawet trochę powyżej to jak ktoś ogarnięty poprawi program DSG sprzęgła nie powinny się zużyć zbyt szybko. W razie czego wiadomo, nowe też chyba 5000 Do DSG wszystko kosztuje 2, 5, 6, albo 12 tysiecy :diabelski_usmiech
hotrain z tego co mi się udało zrobić research. U Ciebie w DSG7 kluczowa jest zmiana w oprogramowaniu, żeby skrzynia wcześniej zrzucała na 1. Bo jeżdząc w korkach, podobno ma takie tendencje do jazdy na 2 na lekkim uślizgu sprzęgła, a 1 wrzuca dopiero po totalnym zatrzymaniu. Co uszkadza sprzęgło od biegów parzystych. Ale czy to jest takie proste i tak to działa... Puki ktoś wiarygodny nie zrobi tego i nie przejeździ paru tysięcy żeby się wypowiedzieć to ja się pod taką teorią nie podpiszę.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
-
Puchacz, spokojnie, myslę że do big turbo nic nie trzeba modzić ze sprzegłami, takie 250koni i te 420-440Nm nie zrobia krzywdy DSG za to można przyspieszyć jej działanie i w ogóle pobawić się z jej zaprogramowaniem.
Takie 250 koni w dsg będzie latać jak te 280koni w manualu :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz