kabanos, koledzy z pracy :szeroki_usmiech Przyszli i zgłosili mi, że ktoś odważył się moje auto dotknąć. :szeroki_usmiech
Octavia 1.2 TSI wirus
Zwiń
X
-
Octavia 1.2 TSI wirus
Witajcie.
Rozważam zawirusowanie swojej O II FL i mam kilka pytań:
- Mój ,,wirusolog,, twierdzi, że ten typ można zawirusować jedynie poprzez ,,prucie'' sterownika, nie da się tego ponoć zrobić po kablu - prawda to ?
- Widziałem gdzieś wśród wykresów na forum zawirusowaną fabię 1,2 TSI z boxem VTechu zdaje się. Te silniki da się dłubnąć na zasadzie wsadzenia boxa ? Jak to się sprawuje ? Ogólnie tego typu mody kojarzę nie ciekawie, boxy w dieslu to dla mnie druciarnia, jak sprawa się ma w t Pb?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje na temat.
Pozdrawiam.Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
-
-
Da sie tez normalnie ale sterownik trzeba wyciagnac.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Da sie tez normalnie ale sterownik trzeba wyciagnac.
DziękujęOctavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PepcioZamieszczone przez rOBERTO795Da sie tez normalnie ale sterownik trzeba wyciagnac.
DziękujęOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PepcioOgólnie tego typu mody kojarzę nie ciekawie, boxy w dieslu to dla mnie druciarnia
czy po prostu masz informacje z poczatku wieku?
Zamieszczone przez PepcioA jakieś konkrety?Zamieszczone przez rOBERTO795sterownik trzeba wyciagnac
druga opcja to box :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez PepcioOgólnie tego typu mody kojarzę nie ciekawie, boxy w dieslu to dla mnie druciarnia
czy po prostu masz informacje z poczatku wieku?
Zamieszczone przez PepcioA jakieś konkrety?Zamieszczone przez rOBERTO795sterownik trzeba wyciagnac
druga opcja to box :wink:
Nie interesowałem się boxami zbyt mocno, bo nie było warto, uszczypliwości w tej kwestji nie wnoszą niczego do tematu.
Skor masz informacje z tego wieku może napisz kilka słów na temat dwukanałowych boxów by ,,zacofalcy'' tacy jak jak zostali uświadomieni.Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssa jakich przyrostow sie spodziewasz w tym 1,2 ?
Tu dodatkowo dochodzi sprawa niepewnej budowy silnika i jego wytrzymałości. W przyszłym tygodniu jadę do znajomego na hamownię sprawdzić serię, zobaczę ile wyjdzie itp.
Byłem ostatnio w ASO na kampani (montaż podkładki pod zawór sterujący turbiną + inny soft) i samochód zesłabł niestety.
Realnie jeśli da się to zdłubać pod 130 KM i jakieś 200/210 Nm to będzie dobry wynik, ale mocno się zastanawiam bo chcę pojeździć, a słysząc o problemach z TSI... coż
[ Dodano: Sro 16 Sty, 13 15:25 ]
Zamieszczone przez lu5aszZamieszczone przez piotrek_gdynapisali przecież wyraźnie że po kablu nie można tylko wyjęcie sterownika i zrobienie go na stoleOctavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PepcioPrzy okazji kupa niepotrzebnej roboty.
o ile wiem "tuning protection" pojawia się pzry próbie wgrania softu kablem
jeśli wyjmujesz komp na stół i na programatorze obrabiasz eeprom to chyba tak nie jest
w przypadku 1,6 CAY też jest problem ze zrobieniem "po złączu" ale "na stole" temat został już ogarnięty- jest o tym temat
Zamieszczone przez Pepciouszczypliwości w tej kwestji nie wnoszą niczego do tematu
ty też w innym temacie(nie mając pojęcia o typowych usterkach BKD) napisałeś autorowi, że kupił złom a to nie do końca tak jest :wink:
Zamieszczone przez PepcioNie interesowałem się boxami zbyt mocnoZamieszczone przez Pepcioboxy w dieslu to dla mnie druciarnia
nie wiem jakie masz doświadczenia z boxami, ja miałem 2 auta z boxem i kilka innych z napisanym programem.
o ile w moim przypadku box był świadomym wyborem(w pierwszym przypadku to była O1 tdi w 2000r a w drugim RS w 2010r i wynikały z faktu że oba auta były na gwarancji i jakakolwiek ingerencja w program nie wchodziła w grę- na forum jest jeszcze temat o problemach gwarancyjnych elektryki mojego poprzedniego RSa), o tyle każde z tych urządzeń dzielą lata świetlne
i o ile w przypadku "starych" boxów jestem w stanie zgodzić się z tobą o tyle w drugim z przypadków niestety nie
w RSie miałem załozony box dwukanałowy, został załozony w V-Techu, zestrojony do auta i pomierzony na hamowni(przed i po)
program był dostrajany pod mój konkretny soft silnika
nie jestem specjalistą ale IMHO odczucia były takie jak słaby wirus a plus taki, że w dowolnym momencie zabierania auta lawetą do ASO mogłem go wypiąćprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez PepcioPrzy okazji kupa niepotrzebnej roboty.
o ile wiem "tuning protection" pojawia się pzry próbie wgrania softu kablem
jeśli wyjmujesz komp na stół i na programatorze obrabiasz eeprom to chyba tak nie jest
w przypadku 1,6 CAY też jest problem ze zrobieniem "po złączu" ale "na stole" temat został już ogarnięty- jest o tym temat
Zamieszczone przez Pepciouszczypliwości w tej kwestji nie wnoszą niczego do tematu
ty też w innym temacie(nie mając pojęcia o typowych usterkach BKD) napisałeś autorowi, że kupił złom a to nie do końca tak jest :wink:
Zamieszczone przez PepcioNie interesowałem się boxami zbyt mocnoZamieszczone przez Pepcioboxy w dieslu to dla mnie druciarnia
nie wiem jakie masz doświadczenia z boxami, ja miałem 2 auta z boxem i kilka innych z napisanym programem.
o ile w moim przypadku box był świadomym wyborem(w pierwszym przypadku to była O1 tdi w 2000r a w drugim RS w 2010r i wynikały z faktu że oba auta były na gwarancji i jakakolwiek ingerencja w program nie wchodziła w grę- na forum jest jeszcze temat o problemach gwarancyjnych elektryki mojego poprzedniego RSa), o tyle każde z tych urządzeń dzielą lata świetlne
i o ile w przypadku "starych" boxów jestem w stanie zgodzić się z tobą o tyle w drugim z przypadków niestety nie
w RSie miałem załozony box dwukanałowy, został załozony w V-Techu, zestrojony do auta i pomierzony na hamowni(przed i po)
program był dostrajany pod mój konkretny soft silnika
nie jestem specjalistą ale IMHO odczucia były takie jak słaby wirus a plus taki, że w dowolnym momencie zabierania auta lawetą do ASO mogłem go wypiąć
Nie chcę się sprzeczać, nie o to mi chodzi.
W żadnym z tematów nie napisałem autorowi, że kupił złom, jeśli już to zasugerowałem, że jeśli kupił lub postawiłem tezę, że być może kupił......., a to kolosalna różnica.
Co do boxów nie zaprzeczam sam sobie, znowu nadinterpretacja sprawy. Znam boxy poprzedniej generacji, długo by tu o nich pisać, generalnie niezła sieczka jeśli już ktoś zna trochę zasadę działania silnika i wie, co daje taki box. Natomiast nie wiedziałem o istnieniu boxów 2 kanałowych, prosiłem tylko o konkretne informacje na temat tego jak działają i co dają, w zamian otrzymałem wręcz napastliwe stwierdzenia różnej maści.
Dzwoniłem do V-Techu rozmawiałem o takim rozwiązaniu (jakieś 3 h temu) i otrzymałem nieco info, choć i tak nie do końca jestem przekonany czy aby rzetelnie. Gość z którym rozmawiałem poinformował mnie, że box dwukanałowy wpinany jest w dwa miejsca na kolektorze ssącym zdaje się (przed i za przepustnicą w czujniki) i działa na zasadzie takowej, iż podnosi doładowanie co komputer interpretuje odpowiednio i zwiększa dawkowanie paliwa.
Wszystko ok, ale o ile rozumie zasadę działania silnika z turbo bez zmiennej geometrii to najpierw trzeba ,,polać,, żeby dodatkowe spaliny rozpędziły bardziej turbinę, a ta wtedy ,,dmuchnie'' więcej. Na moje wątpliwości Pan z V -techu nie był w stanie odpowiedzieć, czyli w jaki sposób wpięcie boxa w czujnki ciśnienia w układzie z turbo bez zmiennej geometrii łopatek ma zadziałać na podniesienie ciśnienia doładowania... być może jednak czegoś nie ogarniam.
Pytania moje kieruję po to, by o ile ktoś dysponuje odpowiednią wiedzą, otrzymać konkretne informacje, bicie Piany jak dla mnie to strata czasu.
Dziękuję wszystkim, którzy chcieli pomóc, temat opuszczam (do zamknięcia)
Pozdrawiam.Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PepcioA jakieś konkrety? Może kogoś polecisz ze śląska kto nie będzie otwierał sterownika i zrobi wirus ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pepciobox dwukanałowy wpinany jest w dwa miejsca na kolektorze ssącym zdaje się (przed i za przepustnicą w czujniki)
Zamieszczone przez Pepciow zamian otrzymałem wręcz napastliwe stwierdzenia różnej maści
ja nie zauważyłem, żeby ktoś cie obraził
ale IMHO czytając twoje posty w innych tematach być może masz popedliwą naturę i ex cathedra wygłaszasz opinie(nie traktuj tej wypowiedzi jako próby obrażenia cię)przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PepcioRealnie jeśli da się to zdłubać pod 130 KM i jakieś 200/210 Nm to będzie dobry wynik, ale mocno się zastanawiam bo chcę pojeździć, a słysząc o problemach z TSI... cożkazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
Komentarz