Zamieszczone przez misiek^wro
[O2] O2 4x4 swap hamulców przód i tył na jakie?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez misiek^wroFaktycznie, nie jest tak rozowo ...
[ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:01 ]
I kolejne
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-p...175522256.html
Passat B6 tarcze brembo przód
Nie chciałbym kupić dokładnie tego samego co mam...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065xman750, weź no chłopie, popatarz dokładnie, bo silniki VR5 i V6TDI, to nie ta generacja aut.
Komentarz
-
-
xman750, w katalogu producenta TARCZ i KLOCKÓW się nie patrzy, patrzy się do ETKI.
W etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroxman750, w katalogu producenta TARCZ i KLOCKÓW się nie patrzy, patrzy się do ETKI.
W etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.
Komentarz
-
-
Ok nie chce mi się z Tobą dyskutować. Mówiliśmy o Passacie 2.0 TDI a Ty nagle pan_wszechwiedziacy bazujacy jedynie na katalogach producentow komponentow zamiennych dla ukladu hamulcowego zamieniasz sie w mistrza informacji - albo dezinformacji.
Weź no że człowieku znajdź sobie Etkę, odpal Passata 2007 rok, wejdź w grupę 6tą, obraz 615-40 albo 615-45.
Dowiesz się z tego, że tarcze jakie były z przodu to 312 i 345 mm - z boku masz też napisany model auta, który pewnie ze swoją dozą wszechwiedzy jakoś rozkodujesz.
Z mojej strony koniec dyskusji, bo choćbym powiedział Ci, że biedronki urodzone w czernobylu w latach 1985 do 1990 są takie same jak te w Polsce, to Ty znajdziesz imitację wędkarską biedronki do łowienia klenii wykonaną z balsy i mi powiesz, że bywały też czarne.
Skoro kilka osób w tym wątku mówi Ci, że można wykonać reanimację tarcz z Passata B6 to można.
Jeszcze zaraz odpalę laptopa i dam Ci zrzut z Etki, coby skończyć już tą beznadziejną wymianę informacji na podstawie katalogów Brembo. Jakbyś np królu złoty popatrzył w katalog Mikody to mógłbys mi stwierdzić, że A3 8P nie posiadało tarcz 34mm z przodu ani 310mm z tyłu. A tak nie jest - bo posiadało, a producenci mają paskudne błędy w swoich katalogach.
[ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 13:00 ]
Zamieszczone przez xman750mi ręce opadły ci ludzie często naprawdę nie maja pojęcia co sprzedają...Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Z forum LeonClub.pl
Witam.
Wcześniej w tym wątku zadawałem pytanie czy jarzma z hamulcy Passata B6 312mm będą pasowały do Leona 1P ale nikt nie udzielił na forum takich informacji, nawet google nic takiego nie wyszukiwało.
Wobec tego postanowiłem zaryzykować i kupić jarzma od be szóstki.
Dziś zakończyłem właśnie zmianę hamulców z 288 na 312 w swoim Leonie.
Jarzma pasują idealnie, różnią się tylko materiałem z którego są wykonane. Stare jarzma pod hamulce 288 w Leonie są wykonane z żeliwa i po kilku latach tak jak u mnie zaczynają nieładnie korodować. Jarzma od Passata wykonane są ze stopu aluminium i czegoś tam jeszcze i nie korodują, są ponadto lżejsze od tych z leona.
Ogólnie Passat ma aluminiowe wahacze i zwrotnice co w Leonie jest wykonane z żeliwa.
Podsumowując moje ryzyko nie było wielkie gdyż jarzma od Passata są szeroko dostępne na znanym portalu aukcyjnym w cenach 20 - 30zł za sztukę. Nie ma znaczenia strona zamontowania, gdyż pasują one zamiennie na obydwie strony.
Więc dla potomnych do zmiany hamulcy w Leonie 1P potrzebujemy: tarcze 312mm, jarzma od Passata (20-30zł za sztukę) klocki są takie same jak do tarczy 288mm)
Blachy osłaniające są identyczne przy tarczy 288 i 312 więc ich nie trzeba wymieniać.
Po wymianie skuteczność i wyczuwalność hamulcy uległa znacznej poprawie a i trwałość tarcz i klocków powinna być większa gdyż przy hamowaniu klocki nie muszą tak silnie zaciskać się na wiekszej tarczy w porównaniu do 288mm.
Swoją drogą to przy zmianie tarcz obowiązkowy mod :!:
Proponuję zainteresować się tyłem, skąd tanio i co dokładnie przeszczepić
Warto też zrobić rekonesans co z kodowaniem pompy ABS.Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zrzuty z Etki dla Passata B6 ( nie myl B6 z B5 - masa ludzi uważa B5FL za B6 ... co moim zdaniem to parodia - stąd też są takie dziwne silniki w Twoich rozpiskach)
Tu link, gdzie tak pobieżnie patrzyłem i dosyć rzetelnie jest opisana gama silnikowa. ( pomijam motorownie 3.2 ... i inne )
Załączone plikiByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroOk nie chce mi się z Tobą dyskutować. Mówiliśmy o Passacie 2.0 TD.
Komentarz
-
-
xman750, mówiliśmy o Passacie B6 - B6 nie występował z widlastym 6gangowym TDI jak i VR5.
To raz.
Podałem Ci linki do aukcji z zaciskami i jarzmami z TDI. Wyjechałeś mi z całą gamą.
Zresztą, etka NIE POKAZUJE innych tarcz do B6 jak 312/345 dla Passata B6 - dla mnie to już koniec dyskutowania z Tobą nt wyposażenia merytorycznie aut.
Aha i mistrzuniu : http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_%28B6%29
B6 produkowany był od 2006 roku. Szukałeś wg oznaczeń kodowych w katalogu Brembo i oznaczenie 3B6 jest dla Passata B5 - o czym oczywiście nie miałeś pojęcia, ale siłę do dyskusji brałeś chyba z czarnej dziury.
Radzę sprawdzać swoją wiedzę z tym co jest w necie - bo jest znikoma. Brembo tą wersję nazywa 3C5 - i bardzo ładnie wtedy widać średnicę tarcz.
Dla mnie już koniec pomocy Tobie, bo zaraz Ci napiszę skąd brać tylni zacisk, ale zaskoczysz mnie jednak również jakąś rewelacją, z której wynika, że p... jak potłuczony. W związku z powyższym szukaj sam, może znajdziesz.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750zastanawiam się czy warto je zmieniać bo i tak większość siły hamowania idzie na przód, czy różnica będzie jakoś odczuwalnaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroxman750, mówiliśmy o Passacie B6 - B6 nie występował z widlastym 6gangowym TDI jak i VR5.
To raz.
Podałem Ci linki do aukcji z zaciskami i jarzmami z TDI. Wyjechałeś mi z całą gamą.
Zresztą, etka NIE POKAZUJE innych tarcz do B6 jak 312/345 dla Passata B6 - dla mnie to już koniec dyskutowania z Tobą nt wyposażenia merytorycznie aut.
Aha i mistrzuniu : http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_%28B6%29
B6 produkowany był od 2006 roku. Szukałeś wg oznaczeń kodowych w katalogu Brembo i oznaczenie 3B6 jest dla Passata B5 - o czym oczywiście nie miałeś pojęcia, ale siłę do dyskusji brałeś chyba z czarnej dziury.
Radzę sprawdzać swoją wiedzę z tym co jest w necie - bo jest znikoma. Brembo tą wersję nazywa 3C5 - i bardzo ładnie wtedy widać średnicę tarcz.
Dla mnie już koniec pomocy Tobie, bo zaraz Ci napiszę skąd brać tylni zacisk, ale zaskoczysz mnie jednak również jakąś rewelacją, z której wynika, że p... jak potłuczony. W związku z powyższym szukaj sam, może znajdziesz.
Nigdy nie kreowałem się na znawcę tematu po prostu jeśli mam jakieś wątpliwości to pytam a Ty niepotrzebnie odbierasz to nie wiem jako kwestionowanie tego co piszesz czy podważanie swojej wiedzy, pisałem już wrzuć na luz ja do Ciebie nic nie mam zadaję tylko pytania a Ty mnie traktujesz jakbym Ci co najmniej matkę skrzywdził . Nie mam dostępu do etki dlatego korzystam z dostępnych online katalogów to ze są w nich nieścisłości o których mogę nie wiedzieć nie jest powodem żeby mnie publicznie obrażać. Nie wygłaszam tu dogmatów tylko zadaję pytania i dzielę się wątpliwościami a Ty jeśli masz większą wiedzę możesz to przekazać w trochę inny sposób niż traktowanie mnie z góry. Jeśli nie chcesz mi pomóc odnośnie zacisków na tył Twój wybór ale chyba nie o to chodzi żeby się na forum przekomarzać jak przedszkolaki "wiem ale nie powiem" czy robić publicznego focha. Można dyskusję prowadzić na jakimś poziomie jak dorośli ludzie nawet jeśli nie mam w jakiejś kwestii racji to są inne sposoby żeby mi to przekazać niż to co napisałeś powyżej. Tyle z mojej strony.
[ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 21:42 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez xman750zastanawiam się czy warto je zmieniać bo i tak większość siły hamowania idzie na przód, czy różnica będzie jakoś odczuwalna
Komentarz
-
-
xman750, a gdzie są wycieczki osobiste?
Ja się odnoszę do takich kwiatków :
Zamieszczone przez misiek^wroFaktycznie, nie jest tak rozowo ...
[ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:01 ]
I kolejne
http://allegro.pl/zacisk-...3175522256.html
A ty mi odpisujesz
Zamieszczone przez xman750pewien jesteś że to są zaciski z jarzmami na 312mm ? właśnie spojrzałem w katalog brembo i tarcze w 2.0TDI były 288mm a 312mm zaczynały się od 2.3 VR5 i 2.5TDI
Zamieszczone przez misiek^wroW etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.
Zamieszczone przez xman750czyli chcesz powiedzieć że kazdy jeden passat B6 jest wyposażony w tarcze 312mm tak ? niezależnie od wersji i rocznika ? jakoś ciężko mi uwierzyć w to że i w katalogu brembo i mikody są same bzdury
Zamieszczone przez xman750właśnie ze mówiliśmy o Passacie b6 a nie konkretnie 2.0TDI chyba ze coś przeoczyłem
Zdecyduj się czy chcesz słuchać i pytać, czy negować i robić z kogoś idiotę. Druga opcja jest o tyle ryzykowna, że jak trafisz na kogoś kto tego nie lubi, to pomoc szybko się wyczerpie. Ja za czasów studiów dawałem korepetycje i takie zachowanie ze strony nauczanego równało się z jednoczesnym wyproszeniem go za drzwi.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wro
Zdecyduj się czy chcesz słuchać i pytać, czy negować i robić z kogoś idiotę. Druga opcja jest o tyle ryzykowna, że jak trafisz na kogoś kto tego nie lubi, to pomoc szybko się wyczerpie. Ja za czasów studiów dawałem korepetycje i takie zachowanie ze strony nauczanego równało się z jednoczesnym wyproszeniem go za drzwi.
Komentarz
-
-
xman750, misiek się wk...., bo dziś w PL jest kiepskie ciśnienie i widocznie lekko go poniosło wszyscy w pracy chodzą jakoś wolniej, nabzyczeni itd... wrzuć na luz i przyjdź jutro, może będzid lepiej. EOT. btw, chcesz kpl zaciski, jarzma, klocki i tarcze 312mm za 500zł :?: na forum LC jest oferta.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ok po dłuższej przerwie wracam do tematu no więc hamulce przednie i temat jarzem do nich mam ogarnięty pozostała kwestia tyłu. Po szeroko zakrojonym studium różnych forów wychodzi na to ze hamulcy 282/286mm na tył potrzebuję jarzma TRW BDA686 1K0615425M
takiego:
TRW BDA686 1K0615425M
pytanie czy oryginalny zacisk TRW (gładki bez żeberek) z wybitymi liczbami 15 i 16 na górze może zostać czy musi być inny? Hamulce mam 1KF zacisk ma chyba numer 1K0 615 423 C wg etki
[center:d65c01911f][/center:d65c01911f]
oraz czy jarzmo z passata B6 które wygląda bardzo podobnie TRW BDA602 tam podejdzie? ok mam już potwierdzenie że tak pozostaje tylko kwestia zacisku
[center:d65c01911f][/center:d65c01911f]
TRW BDA602
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto jest już po swapie mógł potwierdzić lub zaprzeczyć ewentualnie podrzucić jakieś zdjęcia jeśli zrobił.
[ Dodano: Czw 08 Sie, 13 20:26 ]
jako epilog do tematu dodam dwie fotki:
trochę trwało ale się udało
Komentarz
-
Komentarz