Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 4x4 swap hamulców przód i tył na jakie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez misiek^wro
    xman750, po co dawac 300 jak za 150 kupisz od Passka - ja się do tego odnosiłem.

    Zestaw naprawczy tłoczków, wymiana i masz git - pozniej mozna od biedy wypolerowac wiertarka i szczota, a na to polozyc lakier.
    z tym paskiem właśnie nie jestem do końca tak różowo, przeglądałem aukcje ze zwrotnicami i zawsze gdzieś się okazje że cena jest za 1 szt, bez zacisku i tarczy... itd... Jak już trafię na te właściwe zaciski to dam do wypiaskowania i pomalowania niech to wygląda jakoś

    Komentarz


    • #27
      Faktycznie, nie jest tak rozowo ...

      Link

      [ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:01 ]
      I kolejne

      Link
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez misiek^wro
        Faktycznie, nie jest tak rozowo ...

        Link

        [ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:01 ]
        I kolejne

        Link
        pewien jesteś że to są zaciski z jarzmami na 312mm ? właśnie spojrzałem w katalog brembo i tarcze w 2.0TDI były 288mm a 312mm zaczynały się od 2.3 VR5 i 2.5TDI

        Passat B6 tarcze brembo przód

        Nie chciałbym kupić dokładnie tego samego co mam...

        Komentarz


        • #29
          xman750, weź no chłopie, popatarz dokładnie, bo silniki VR5 i V6TDI, to nie ta generacja aut.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Tony065
            xman750, weź no chłopie, popatarz dokładnie, bo silniki VR5 i V6TDI, to nie ta generacja aut.
            podałem link do katalogu ja se tego nie wymyśliłem jakimś wytrawnym znawcą gamy modelowej VAG nie jestem więc czymś się muszę podpierać teraz patrzę po numerze tarczy z octavii 2 rs do jakich modeli aut pasuje może w ten sposób dojdę z czego jeszcze może podejść

            Komentarz


            • #31
              xman750, w katalogu producenta TARCZ i KLOCKÓW się nie patrzy, patrzy się do ETKI.

              W etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez misiek^wro
                xman750, w katalogu producenta TARCZ i KLOCKÓW się nie patrzy, patrzy się do ETKI.

                W etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.
                czyli chcesz powiedzieć że kazdy jeden passat B6 jest wyposażony w tarcze 312mm tak ? niezależnie od wersji i rocznika ? jakoś ciężko mi uwierzyć w to że i w katalogu brembo i mikody są same bzdury, bo tam tarcze występują w zależności od wersji silnikowej w wymiarach 282.5 288 oraz 312mm Tak czy inaczej wiem już jak znaleźć te właściwe jarzma - muszą mieć wybity numer 741 na górze więc podzwonię jutro do sprzedawców z allegro i na pewno coś znajdę choć po wczorajszym dniu to mi ręce opadły ci ludzie często naprawdę nie maja pojęcia co sprzedają...

                Komentarz


                • #33
                  Ok nie chce mi się z Tobą dyskutować. Mówiliśmy o Passacie 2.0 TDI a Ty nagle pan_wszechwiedziacy bazujacy jedynie na katalogach producentow komponentow zamiennych dla ukladu hamulcowego zamieniasz sie w mistrza informacji - albo dezinformacji.

                  Weź no że człowieku znajdź sobie Etkę, odpal Passata 2007 rok, wejdź w grupę 6tą, obraz 615-40 albo 615-45.

                  Dowiesz się z tego, że tarcze jakie były z przodu to 312 i 345 mm - z boku masz też napisany model auta, który pewnie ze swoją dozą wszechwiedzy jakoś rozkodujesz.

                  Z mojej strony koniec dyskusji, bo choćbym powiedział Ci, że biedronki urodzone w czernobylu w latach 1985 do 1990 są takie same jak te w Polsce, to Ty znajdziesz imitację wędkarską biedronki do łowienia klenii wykonaną z balsy i mi powiesz, że bywały też czarne.

                  Skoro kilka osób w tym wątku mówi Ci, że można wykonać reanimację tarcz z Passata B6 to można.

                  Jeszcze zaraz odpalę laptopa i dam Ci zrzut z Etki, coby skończyć już tą beznadziejną wymianę informacji na podstawie katalogów Brembo. Jakbyś np królu złoty popatrzył w katalog Mikody to mógłbys mi stwierdzić, że A3 8P nie posiadało tarcz 34mm z przodu ani 310mm z tyłu. A tak nie jest - bo posiadało, a producenci mają paskudne błędy w swoich katalogach.

                  [ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 13:00 ]
                  Zamieszczone przez xman750
                  mi ręce opadły ci ludzie często naprawdę nie maja pojęcia co sprzedają...
                  A to jest osobny temat, a na osobny watek - ja wydalem mase kasy przes durnowatych sprzedawcow. I chcac cos taniej niekiedy, trzeba byc przygotowanym na bombę.
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz


                  • #34
                    Z forum LeonClub.pl

                    Witam.
                    Wcześniej w tym wątku zadawałem pytanie czy jarzma z hamulcy Passata B6 312mm będą pasowały do Leona 1P ale nikt nie udzielił na forum takich informacji, nawet google nic takiego nie wyszukiwało.
                    Wobec tego postanowiłem zaryzykować i kupić jarzma od be szóstki.
                    Dziś zakończyłem właśnie zmianę hamulców z 288 na 312 w swoim Leonie.
                    Jarzma pasują idealnie, różnią się tylko materiałem z którego są wykonane. Stare jarzma pod hamulce 288 w Leonie są wykonane z żeliwa i po kilku latach tak jak u mnie zaczynają nieładnie korodować. Jarzma od Passata wykonane są ze stopu aluminium i czegoś tam jeszcze i nie korodują, są ponadto lżejsze od tych z leona.
                    Ogólnie Passat ma aluminiowe wahacze i zwrotnice co w Leonie jest wykonane z żeliwa.
                    Podsumowując moje ryzyko nie było wielkie gdyż jarzma od Passata są szeroko dostępne na znanym portalu aukcyjnym w cenach 20 - 30zł za sztukę. Nie ma znaczenia strona zamontowania, gdyż pasują one zamiennie na obydwie strony.
                    Więc dla potomnych do zmiany hamulcy w Leonie 1P potrzebujemy: tarcze 312mm, jarzma od Passata (20-30zł za sztukę) klocki są takie same jak do tarczy 288mm)
                    Blachy osłaniające są identyczne przy tarczy 288 i 312 więc ich nie trzeba wymieniać.
                    Po wymianie skuteczność i wyczuwalność hamulcy uległa znacznej poprawie a i trwałość tarcz i klocków powinna być większa gdyż przy hamowaniu klocki nie muszą tak silnie zaciskać się na wiekszej tarczy w porównaniu do 288mm.
                    Informacja o rzekomym wykonaniu jarzm z "amelinium" w późniejszym poście jest skorygowana.

                    Swoją drogą to przy zmianie tarcz obowiązkowy mod :!:
                    Proponuję zainteresować się tyłem, skąd tanio i co dokładnie przeszczepić
                    Warto też zrobić rekonesans co z kodowaniem pompy ABS.
                    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                    Komentarz


                    • #35
                      Zrzuty z Etki dla Passata B6 ( nie myl B6 z B5 - masa ludzi uważa B5FL za B6 ... co moim zdaniem to parodia - stąd też są takie dziwne silniki w Twoich rozpiskach)

                      Tu link, gdzie tak pobieżnie patrzyłem i dosyć rzetelnie jest opisana gama silnikowa. ( pomijam motorownie 3.2 ... i inne )

                      Link
                      Załączone pliki
                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez misiek^wro
                        Ok nie chce mi się z Tobą dyskutować. Mówiliśmy o Passacie 2.0 TD.
                        właśnie ze mówiliśmy o Passacie b6 a nie konkretnie 2.0TDI chyba ze coś przeoczyłem więc wrzuć trochę na luz co do 2.0TDI masz jak najbardziej racje (dzięki za wklejkę z etki)z tym że w opisach na allegro często nie jest napisane z jakiej wersji silnikowej pochodzą części no ale to już jest mniejszy problem. Tak czy inaczej wiem już czego konkretnie szukam i o to mi chodziło. Jeszcze nie jestem pewien co do zacisków na tył z czego poza Octavią RS podejdą P&P ? w sumie to zastanawiam się czy warto je zmieniać bo i tak większość siły hamowania idzie na przód, czy różnica będzie jakoś odczuwalna?

                        Komentarz


                        • #37
                          xman750, mówiliśmy o Passacie B6 - B6 nie występował z widlastym 6gangowym TDI jak i VR5.

                          To raz.

                          Podałem Ci linki do aukcji z zaciskami i jarzmami z TDI. Wyjechałeś mi z całą gamą.
                          Zresztą, etka NIE POKAZUJE innych tarcz do B6 jak 312/345 dla Passata B6 - dla mnie to już koniec dyskutowania z Tobą nt wyposażenia merytorycznie aut.

                          Aha i mistrzuniu : Volkswagen Passat (B6) - Wikipedia

                          B6 produkowany był od 2006 roku. Szukałeś wg oznaczeń kodowych w katalogu Brembo i oznaczenie 3B6 jest dla Passata B5 - o czym oczywiście nie miałeś pojęcia, ale siłę do dyskusji brałeś chyba z czarnej dziury.

                          Radzę sprawdzać swoją wiedzę z tym co jest w necie - bo jest znikoma. Brembo tą wersję nazywa 3C5 - i bardzo ładnie wtedy widać średnicę tarcz.

                          Dla mnie już koniec pomocy Tobie, bo zaraz Ci napiszę skąd brać tylni zacisk, ale zaskoczysz mnie jednak również jakąś rewelacją, z której wynika, że p... jak potłuczony. W związku z powyższym szukaj sam, może znajdziesz.
                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez xman750
                            zastanawiam się czy warto je zmieniać bo i tak większość siły hamowania idzie na przód, czy różnica będzie jakoś odczuwalna
                            zmień na bębny to od razu poczujesz różnicę skoro to dla ciebie nie ma znaczenia :wink:
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez misiek^wro
                              xman750, mówiliśmy o Passacie B6 - B6 nie występował z widlastym 6gangowym TDI jak i VR5.

                              To raz.

                              Podałem Ci linki do aukcji z zaciskami i jarzmami z TDI. Wyjechałeś mi z całą gamą.
                              Zresztą, etka NIE POKAZUJE innych tarcz do B6 jak 312/345 dla Passata B6 - dla mnie to już koniec dyskutowania z Tobą nt wyposażenia merytorycznie aut.

                              Aha i mistrzuniu : Volkswagen Passat (B6) - Wikipedia

                              B6 produkowany był od 2006 roku. Szukałeś wg oznaczeń kodowych w katalogu Brembo i oznaczenie 3B6 jest dla Passata B5 - o czym oczywiście nie miałeś pojęcia, ale siłę do dyskusji brałeś chyba z czarnej dziury.

                              Radzę sprawdzać swoją wiedzę z tym co jest w necie - bo jest znikoma. Brembo tą wersję nazywa 3C5 - i bardzo ładnie wtedy widać średnicę tarcz.

                              Dla mnie już koniec pomocy Tobie, bo zaraz Ci napiszę skąd brać tylni zacisk, ale zaskoczysz mnie jednak również jakąś rewelacją, z której wynika, że p... jak potłuczony. W związku z powyższym szukaj sam, może znajdziesz.
                              Jestem Ci naprawdę wdzięczny za pomoc i czas który poświęcasz żeby mi odpisywać na forum ale twoje osobiste wycieczki są trochę nie na miejscu. Nie studiowałem pasatologii mogę o pewnych rzeczach nie wiedzieć i po to są właśnie fora żeby w takich przypadkach uzyskać pomoc.
                              Nigdy nie kreowałem się na znawcę tematu po prostu jeśli mam jakieś wątpliwości to pytam a Ty niepotrzebnie odbierasz to nie wiem jako kwestionowanie tego co piszesz czy podważanie swojej wiedzy, pisałem już wrzuć na luz ja do Ciebie nic nie mam zadaję tylko pytania a Ty mnie traktujesz jakbym Ci co najmniej matkę skrzywdził . Nie mam dostępu do etki dlatego korzystam z dostępnych online katalogów to ze są w nich nieścisłości o których mogę nie wiedzieć nie jest powodem żeby mnie publicznie obrażać. Nie wygłaszam tu dogmatów tylko zadaję pytania i dzielę się wątpliwościami a Ty jeśli masz większą wiedzę możesz to przekazać w trochę inny sposób niż traktowanie mnie z góry. Jeśli nie chcesz mi pomóc odnośnie zacisków na tył Twój wybór ale chyba nie o to chodzi żeby się na forum przekomarzać jak przedszkolaki "wiem ale nie powiem" czy robić publicznego focha. Można dyskusję prowadzić na jakimś poziomie jak dorośli ludzie nawet jeśli nie mam w jakiejś kwestii racji to są inne sposoby żeby mi to przekazać niż to co napisałeś powyżej. Tyle z mojej strony.

                              [ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 21:42 ]
                              Zamieszczone przez piotrek_gdy
                              Zamieszczone przez xman750
                              zastanawiam się czy warto je zmieniać bo i tak większość siły hamowania idzie na przód, czy różnica będzie jakoś odczuwalna
                              zmień na bębny to od razu poczujesz różnicę skoro to dla ciebie nie ma znaczenia :wink:
                              nie wiem czy zauważyłeś ale powyższe zdanie to jest pytanie a nie stwierdzenie, tak się składa że mam O1 z bębnami z tyłu i O2 z tarczami wszędzie i różnica jest spora więc z twojej rady nie muszę korzystać. Jeśli masz coś merytorycznego do napisania w temacie to chętnie przeczytam, nie rozumiem tylko dlaczego kpisz z logicznie postawionego pytania?

                              Komentarz


                              • #40
                                xman750, a gdzie są wycieczki osobiste?

                                Ja się odnoszę do takich kwiatków :

                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                Faktycznie, nie jest tak rozowo ...

                                Link

                                [ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:01 ]
                                I kolejne

                                Link
                                W opisach stoi VW PASSAT B6 2.0 TDI ZACISK PRZOD oraz ZACISK HAMULCOWY PRZÓD VW PASSAT B6 2.0 TDI 07R

                                A ty mi odpisujesz

                                Zamieszczone przez xman750
                                pewien jesteś że to są zaciski z jarzmami na 312mm ? właśnie spojrzałem w katalog brembo i tarcze w 2.0TDI były 288mm a 312mm zaczynały się od 2.3 VR5 i 2.5TDI
                                by usłyszeć ode mnie

                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                W etce murem stoi, że tarcza to 312mm i żadnej innej nie ma.
                                i walisz

                                Zamieszczone przez xman750
                                czyli chcesz powiedzieć że kazdy jeden passat B6 jest wyposażony w tarcze 312mm tak ? niezależnie od wersji i rocznika ? jakoś ciężko mi uwierzyć w to że i w katalogu brembo i mikody są same bzdury
                                i później jeszcze to

                                Zamieszczone przez xman750
                                właśnie ze mówiliśmy o Passacie b6 a nie konkretnie 2.0TDI chyba ze coś przeoczyłem
                                zachęcając mnie do wrzucenia na luz.


                                Zdecyduj się czy chcesz słuchać i pytać, czy negować i robić z kogoś idiotę. Druga opcja jest o tyle ryzykowna, że jak trafisz na kogoś kto tego nie lubi, to pomoc szybko się wyczerpie. Ja za czasów studiów dawałem korepetycje i takie zachowanie ze strony nauczanego równało się z jednoczesnym wyproszeniem go za drzwi.
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez misiek^wro

                                  Zdecyduj się czy chcesz słuchać i pytać, czy negować i robić z kogoś idiotę. Druga opcja jest o tyle ryzykowna, że jak trafisz na kogoś kto tego nie lubi, to pomoc szybko się wyczerpie. Ja za czasów studiów dawałem korepetycje i takie zachowanie ze strony nauczanego równało się z jednoczesnym wyproszeniem go za drzwi.
                                  opierając się na katalogach brembo (niedokładnych)zadałem kilka pytań w celu upewnienia się czy jesteś pewien tego co piszesz i uwierz mi że nie miałem na celu robienie z kogokolwiek idioty, na początku zaczęło się od B6 nikt nie wspominał że chodzi tylko o 2.0TDI potem ty wrzuciłeś linki z zaciskami co prawda z 2.0TDI ale skąd mogłem wiedzieć że akurat celowo wybrałeś 2.0TDI skoro nigdzie w poście o tym nie wspomniałeś a linki do allegro mogły być na chybił trafił do dowolnych zacisków z B6 (a które wg mojej wiedzy mogły być również pod tarcze 288mm) Nadal nie rozumiem czemu wszelkie próby rozwiania wątpliwości traktujesz osobiście jako atak na swoje kompetencje ? Na forach spotykamy różnych ludzi z różną wiedzą i odrobina sceptycyzmu wg mnie jest tu jak najbardziej wskazana i nie jest to powód do obrażania się.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    xman750, misiek się wk...., bo dziś w PL jest kiepskie ciśnienie i widocznie lekko go poniosło wszyscy w pracy chodzą jakoś wolniej, nabzyczeni itd... wrzuć na luz i przyjdź jutro, może będzid lepiej. EOT. btw, chcesz kpl zaciski, jarzma, klocki i tarcze 312mm za 500zł :?: na forum LC jest oferta.
                                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                    @ by Tune-up Gdańsk
                                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                    Antek

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      ok po dłuższej przerwie wracam do tematu no więc hamulce przednie i temat jarzem do nich mam ogarnięty pozostała kwestia tyłu. Po szeroko zakrojonym studium różnych forów wychodzi na to ze hamulcy 282/286mm na tył potrzebuję jarzma TRW BDA686 1K0615425M

                                      takiego:

                                      TRW BDA686 1K0615425M

                                      pytanie czy oryginalny zacisk TRW (gładki bez żeberek) z wybitymi liczbami 15 i 16 na górze może zostać czy musi być inny? Hamulce mam 1KF zacisk ma chyba numer 1K0 615 423 C wg etki

                                      [center:d65c01911f][/center:d65c01911f]

                                      oraz czy jarzmo z passata B6 które wygląda bardzo podobnie TRW BDA602 tam podejdzie? ok mam już potwierdzenie że tak pozostaje tylko kwestia zacisku


                                      [center:d65c01911f][/center:d65c01911f]

                                      TRW BDA602

                                      Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto jest już po swapie mógł potwierdzić lub zaprzeczyć ewentualnie podrzucić jakieś zdjęcia jeśli zrobił.

                                      [ Dodano: Czw 08 Sie, 13 20:26 ]
                                      jako epilog do tematu dodam dwie fotki:





                                      trochę trwało ale się udało

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X