[O2FL] Chip Octavia 2 FL 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spc
    Elegance
    • 2012
    • 825
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    Jak sprawdzałem w danych technicznych, to 4x4 jest ok. 250kg cięższa od ośki. Jest głośniejsza - fakt - wał pracuje cały czas, jest wyższa, relingi też swoje dokładają. 1,9 - jakoś się kula, do codziennego przemieszczania się wystarcza. Planowałem robić wirusa, ale na razie dałem spokój - na co dzień użytkuje ją żona, ja się przewiozę raz może 2 w tygodniu, więc brak mocy tak nie boli. Spalanie - z tankowań wychodzi 7,8l/100. W zimie podskoczyło na 8,2. No i haldex całkiem nieźle się sprawdza nie tylko w zimie ale i na mokrym / na piachu. Kolejna fura też będzie miała 4x4.
    Piter
    tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
    KM i Nm dołożył gregor10

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Ile O2 4x4 1.9TDI ma wpisane w DR wage i DMC ??

      Ja w tym A6 mam 1485/2035. Tabliczka znamionowa mowi o troche wiekszej wadze. Bo teraz przyczepa jest wpisana 1700kg, a na tabliczce 2100kg
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Khor
        Classic
        • 2013
        • 1

        #28
        Witam jestem nowy na forum, przed chwilą się zarejestrowałem.
        Mam Octavie II Combi 4x4 2.0 TDI.
        W dowodzie mam zapisane, że waży 1410 kg, ale nie o tym chcę napisać.
        Niedawno zrobiłem chipa w Compsporcie, w Bielsku-Białej. Seryjnie na hamowni wyszło 150 koni i niecałe 320 nm.... Po chipie 180 koni, 390 nm.
        Polecam Compsport, dobre opinie o nich nie są wyssane z palca. Za chipowanie octavi 4x4 liczą sobie dużo więcej... No ale warto zapłacić. O dziwo, spalanie przy ekonomicznej jeździe spadło, ale za to deptając potrafi spalić 1-2 l więcej. Coś za coś. Będę się przymierzał do zamontowania Stage 2 (turbo+intercooler). Można ją wykręcić do 220-240 koni. Dla mnie to wystarczy

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          Bo hamowanie oski jest tansze niz 4x4. Reszta przeciez jest taka sama.

          W sumie to w okolicy mamy juz kilka firm na poziomie
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Tippo
            L&K
            • 2009
            • 1349
            • Octavia III (5E3)
            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

            #30
            Bo hamowanie oski jest tansze niz 4x4. Reszta przeciez jest taka sama.



            W sumie to w okolicy mamy juz kilka firm na poziomie
            Haldex sie hamuje tylko na przedniej osi, tyl sie odpina recznie :P

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10988
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #31
              Tippo, coś słabą hamownie odwiedzasz :P
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • spc
                Elegance
                • 2012
                • 825
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                Któraś z firm (nie pamiętam która) na stronie miała info, że hamowanie auta z haldexem kosztuje tyle co ośki. Żeby odpiąć haldex wystarczy zaciągnąć ręczny.

                Zamieszczone przez Maicroft
                Ile O2 4x4 1.9TDI ma wpisane w DR wage i DMC ??
                Ja w tym A6 mam 1485/2035. Tabliczka znamionowa mowi o troche wiekszej wadze. Bo teraz przyczepa jest wpisana 1700kg, a na tabliczce 2100kg
                U mnie w dowodzie masa własna jest wbita 1535kg. DMC jest 2120kg.
                Ale patrząc na dane techniczne na autocentrum.pl to O2 liftback 1.9 waży 1355kg, O2 combi z tym samym silnikiem 1370 a O2 4x4 1480kg. Więc nie wiem, skąd mi się wzięło 250kg różnicy o których pisałem wcześniej.

                Dane techniczne Skoda Octavia II Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW 2005-2012 - wyczerpujące informacje (wymiary, osiągi, spalanie) na temat wersji nadwoziowych i silników wszystkich modeli Skoda Octavia II Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW 2005-2012.
                Piter
                tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                KM i Nm dołożył gregor10

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10988
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  ja mam masę własną 1615k, a DMC 2120
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Tippo
                    L&K
                    • 2009
                    • 1349
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez krzynol
                    Tippo, coś słabą hamownie odwiedzasz
                    MAHA LPS to chyba nie slabizna :P
                    Na inercji tez mierzyli z odpietym tylem, tak sie mierzy haldexa i basta :diabelski_usmiech

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 10988
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #35
                      a ja zawsze mam mierzone obie osie się kręcące....
                      to nie ośka - może masz zepsuty napęd?
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      • Tippo
                        L&K
                        • 2009
                        • 1349
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez krzynol
                        to nie ośka - może masz zepsuty napęd?
                        Taa, pewnie mi w fabryce ukradli , albo jak kupowalem to tylko w salonie naklepke dali, a Danielcio extra kase za naped roztrownil na wino i nierzadnice, natomiast we wnece na zapas siedzi murzyn z kijem i jak slyszy poslizg odpycha sie od asfaltu przez dziure w podlodze. :yay:
                        Nie robcie ludziom wody z mozgu.

                        Komentarz

                        • krzynol
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 10988
                          • Superb II combi (3T5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #37
                          ja nie wiem kto ci napęd roztrwonił, ale jak masz pewne podejrzenia.... :szeroki_usmiech
                          mój działa i na drodze i na rolkach
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz

                          • tomikrk
                            Classic
                            • 2013
                            • 13

                            #38
                            Zamieszczone przez spc
                            U mnie w dowodzie masa własna jest wbita 1535kg. DMC jest 2120kg.
                            widzisz u mnie w dowodzie masa własna 1420, dmc 2035...

                            [ Dodano: Sob 18 Maj, 13 22:13 ]
                            Jacek G, podpisuję się pod tym co napisałeś, nie zamienię 4x4 na nic innego. I niech ktoś powie, że dołączane 4x4 jest do dupy... ja czuję jak ciągnie na cztery buty już przy szybszym ruszaniu przy skręcie. Trakcja włącza się jak już naprawdę robi się gorąco. Przy 225/45/17 trzeba trzymać kierownicę, zwłaszcza na koleinach, przy zmianie pasa na wielickiej w krk, ale idzie jak czołg, bez porównania gdy jeździłem O2 w kombi.
                            Wciąż denerwuje mnie krótka jedynka, i brak prawdziwej mocy. Z tego co piszecie dynosoft cieszy się u Was dużym powodzeniem, prawdopodobnie skorzystam i oczywiście dam znać. Często jeżdżę z dziećmi i czasy "palenia gumy" na światłach już dawno mam za sobą ale czasem moc jest potrzebna (wiecie o co chodzi). Skoro do tej pory nikt nie pisze o innych firmach to znaczy, że warto...

                            [ Dodano: Sob 18 Maj, 13 22:17 ]
                            Khor, z czystej ciekawości jak już zrobisz stage 2 to daj znać. Nie wiem jaki jest to wydatek, ale może jak mieliby zrobić dwie skodzinki wyszłoby taniej...
                            Tomi

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #39
                              tomikrk, stage 2 w 2.0tdi CR to nie to samo co w 1.9tdi :wink:
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • Roballo
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 124

                                #40
                                Witajcie,
                                czytam post kolegi i mam takie pytanie ile kosztuje STAGE 2 ? czyli mocniejsze turbo i większy IC
                                Pozdrawiam Roballo

                                Komentarz

                                • Luk@s
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 212

                                  #41
                                  Zamieszczone przez krzynol
                                  ja mam masę własną 1615k, a DMC 2120
                                  ja mam masę własną 1460 a DMC 2120 , widzę że różne wydziały komunikacji mają różną fantazję
                                  service by Auto Tar

                                  Komentarz

                                  • gusiak11
                                    L&K
                                    • 2013
                                    • 1362
                                    • Ford

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Roballo
                                    czyli mocniejsze turbo i większy IC
                                    Jak pytałem to powiedzieli koło 5tyś nie drążyłem tematu dalej bo cena jest zaporowa jak dla mnie
                                    http://carsdetailing.blogspot.com/

                                    Komentarz

                                    • tomikrk
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 13

                                      #43
                                      Zdecydowałem się na polecaną przez Was firmę, termin za miesiąc już nie mogę się doczekać.

                                      [ Dodano: Czw 30 Maj, 13 21:07 ]
                                      Pytałem też o stage 2, ponoć do mojej wystarczy tylko większe turbo i podskoczy do 170KM. Dla mnie na początek wystarczy chip, a jak padnie turbinka to będę myślał co dalej robić. Pomimo to życzę jej jeszcze dużo kilometrów

                                      [ Dodano: Czw 30 Maj, 13 21:11 ]
                                      Przy okazji spytam bo nie wiem w którym dziale, mam czasem problem z wrzuceniem na luz po wstecznym? Zdarza się, że muszę to robić na siłę? Jaka może być przyczyna?
                                      Tomi

                                      Komentarz

                                      • gusiak11
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1362
                                        • Ford

                                        #44
                                        Ja w sobotę będę testował nowy soft napisany pod moje auto jak turbina da rade będzie coś koło 145KM i 320Nm zobaczymy jak polata i może hamownie odwiedze
                                        http://carsdetailing.blogspot.com/

                                        Komentarz

                                        • Tippo
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1349
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez tomikrk
                                          Przy okazji spytam bo nie wiem w którym dziale, mam czasem problem z wrzuceniem na luz po wstecznym? Zdarza się, że muszę to robić na siłę? Jaka może być przyczyna?
                                          Moze zdychac wysprzeglik ktory jest polaczony z lozyskiem wyciskowym, mnie to padlo w starej o1 4x4 przy 145tys km. Objawy byly podobne, na jakis czas moze pomoc wymiana plynu hamulcowego.
                                          Ps. wysprzeglik w 6b krzynce, jest w srodku, wiec od razu radze zmienic sprzeglo i 2 mas :P

                                          Komentarz

                                          • gusiak11
                                            L&K
                                            • 2013
                                            • 1362
                                            • Ford

                                            #46
                                            No po sobotniej wizycie u znajomego jest napisana mapa na 140KM i 305Nm czy rzeczywiście tyle jest może kiedyś hamowania pokaże ale różnica w odczuciach z jazdy naprawdę na duży +, żałuje że zwlekałem 1,5roku :szeroki_usmiech
                                            http://carsdetailing.blogspot.com/

                                            Komentarz

                                            • tomikrk
                                              Classic
                                              • 2013
                                              • 13

                                              #47
                                              Tippo, dzięki za podpowiedź u mnie dopiero 103tys... nie wiem właśnie co z tym zrobić, czasem idzie jak masełko, ale jak się uprze to muszę go na siłę targać. Wymieniłeś tylko ten wysprzęglik?? bo wymieniać cały zestaw toż to jakaś masakra przecież :shock:

                                              [ Dodano: Wto 11 Cze, 13 22:52 ]
                                              gusiak11, też mam nadzieję, że 140 uda im się wycisnąć!
                                              Tomi

                                              Komentarz

                                              • Tippo
                                                L&K
                                                • 2009
                                                • 1349
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez tomikrk
                                                Tippo, dzięki za podpowiedź u mnie dopiero 103tys... nie wiem właśnie co z tym zrobić, czasem idzie jak masełko, ale jak się uprze to muszę go na siłę targać. Wymieniłeś tylko ten wysprzęglik?? bo wymieniać cały zestaw toż to jakaś masakra przecież
                                                Jak juz rozebralem to warto zmienic choc sprzeglo, 2mas moze byc ok.
                                                Kup litr plynu ATE sl4 lub lepiej motula 5.1 , jedz do dobrego mechanika, niech zmieni wpierw caly plyn i dobrze odpowietrzy heble ze sprzeglem, a na koniec dodatkowo przeplucze maly obowod od sprzegla. Tam na skrzyni powinien byc taki plastikowy odpowietrznik.

                                                Komentarz

                                                • tomikrk
                                                  Classic
                                                  • 2013
                                                  • 13

                                                  #49
                                                  i jest skodzinka jak nowo narodzona!
                                                  Było 109,7KM, 265,7Nm
                                                  Jest 142,7KM, 306,7Nm
                                                  dopiero zrobiłem 100 kilometrów, ale jest różnica i to znaczna, polecam wszystkim

                                                  [ Dodano: Pią 28 Cze, 13 21:31 ]
                                                  dzięki za pomoc w temacie

                                                  [ Dodano: Pią 28 Cze, 13 21:33 ]
                                                  Tippo, płyn hamulcowy zmieniałem w lutym, na razie odpowietrzyłem i wymieniłem płyn w skrzyni, jest lepiej, w ciągu dwóch tygodni dwa razy mi się przycięła
                                                  Tomi

                                                  Komentarz

                                                  • krzynol
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 10988
                                                    • Superb II combi (3T5)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                    #50
                                                    tomikrk, teraz da się jeździć :twisted:
                                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                    poprzednie modele:
                                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...