[O2FL] Chip Octavia 2 FL 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomikrk
    Classic
    • 2013
    • 13

    #51
    krzynol, teraz daje rade 8)

    [ Dodano: Pon 01 Lip, 13 09:14 ]
    Tomi

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #52
      Zamieszczone przez tomikrk
      krzynol, teraz daje rade 8)

      [ Dodano: Pon 01 Lip, 13 09:14 ]
      Obrazek
      ale na chwilę :wink:
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • rezon
        RS
        • 2006
        • 1894
        • Volvo
        • AKL 1.6 MPI 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #53
        warto pamiętać, że chipowanie w czterołapie nie jest tak bezkarne jak w ośce. to co w ośce poślizgnie się na kołach, to w czterołapach poślizga się na sprzęgle i dwumasie.

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10988
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #54
          rezon, to trzeba dbać o przeniesienie napędu...
          coś za coś.... :?
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • tomikrk
            Classic
            • 2013
            • 13

            #55
            o samochód dbam, wiadomo, niektórych rzeczy nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jak trzeba przycisnąć to przycisnę, jak się nie spieszę to 50km/h nie jadę (chyba niewielu tutaj na forum jeździ) tylko jeżdżę szybciej...jak się ma coś zrypać to i tak się zrypie. jedno wiem: jak padnie turbina to wymieniam na mocniejszą to strasznie wciąga...

            [ Dodano: Nie 07 Lip, 13 23:14 ]
            aha no i aligator wspominał żebym do prędkości maksymalnej się nie zbliżał bo szybko turbinka padnie...
            Tomi

            Komentarz

            • rezon
              RS
              • 2006
              • 1894
              • Volvo
              • AKL 1.6 MPI 101 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #56
              koszty wymiany turbiny są znacznie mniejsze niż koszty wymiany sprzęgła i dwumasy. Coś na ten temat wiem :twisted: coś za coś Można jeździć szybko, tylko trochę wolniej należy ruszać

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #57
                rezon, przypadkiem w 4x4 nie sa montowane mocniejsze sprzęgła 240mm jak w moim czy 2.0tfsi?
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez piramida
                  rezon, przypadkiem w 4x4 nie sa montowane mocniejsze sprzęgła 240mm jak w moim czy 2.0tfsi?
                  powinno byc wieksze.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10988
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #59
                    wszystkie 4x4 mają sprzęgło 240mm i skrzynie 6b
                    nawet dla słabych silników
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #60
                      Zamieszczone przez krzynol
                      wszystkie 4x4 mają sprzęgło 240mm i skrzynie 6b
                      nawet dla słabych silników
                      to nie ma się co bać, można dowalić spokojnie 450Nm i sprzegło z napędami da radę
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • spc
                        Elegance
                        • 2012
                        • 825
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #61
                        Podobno Haldex wytrzymuje do 1000Nm, ale ile w tym prawdy to nie wiem. Niemniej jednak, taka wartość wydaje mi się mocno zawyżona... No chyba że wytrzymuje taki moment tylko pierwszy raz, a drugi już nie
                        Piter
                        tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                        KM i Nm dołożył gregor10

                        Komentarz

                        • rezon
                          RS
                          • 2006
                          • 1894
                          • Volvo
                          • AKL 1.6 MPI 101 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #62
                          Zamieszczone przez piramida
                          rezon, przypadkiem w 4x4 nie sa montowane mocniejsze sprzęgła 240mm jak w moim czy 2.0tfsi?
                          Ja tam nie wiem jakie mam obecnie. Ale wiem, że jak zawiozłem Outlandera 2.0TDI 140KM do Aligatora, to 20kkm później padło mi sprzęgło, a i dwumasa była już mocno wytarta. Jakby nie patrzeć fizyki się nie oszuka - więcej Nm potrzebuje mocniejszego sprzęgła i tyle. O ile ośka spokojnie zniesie nawet duże przyrosty, to czterołap już niekoniecznie będzie to znosił długo. W ośce uślizg kół wywoła reakcję ASR'u, a w 4x4 praktycznie nie ma czegoś takiego jak uślizg koła i w d... dostaje sprzęgło z dwumasą.
                          Można dowalić 450Nm i sprzęgło da radę tylko jak długo?

                          Komentarz

                          • ketivv
                            L&K
                            • 2011
                            • 1155

                            #63
                            Zamieszczone przez spc
                            Podobno Haldex wytrzymuje do 1000Nm


                            3200 NM

                            Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl

                            Komentarz

                            • spc
                              Elegance
                              • 2012
                              • 825
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #64
                              Zamieszczone przez ketivv
                              Zamieszczone przez spc
                              Podobno Haldex wytrzymuje do 1000Nm
                              Obrazek

                              3200 NM

                              http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=943&start=0
                              Więc wychodzi na to, że ograniczeniem tego, co można zrobić z mocą silnika w volkswagenowskim 4x4 jest sprzęgło i dwumasa.
                              Piter
                              tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                              KM i Nm dołożył gregor10

                              Komentarz

                              • krzynol
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 10988
                                • Superb II combi (3T5)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #65
                                w sumie tak, przy czym dwumasa jest komfortowym ustrojstwem - eliminowalnym
                                zaś pozostaje sprzęgło jako ograniczenie
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz

                                • wiesiek74
                                  Classic
                                  • 2011
                                  • 18

                                  #66
                                  Witam odkopuję temat.
                                  Mam od roku Octavie 4x4 jest to moje drugie auto z haldexem /golf 4/ auto kupiłem w kraju od prywatnej osoby która je sprowadziła i jeździła 2 lata, / żona woziła dzieci do szkoły i na zakupy, drugie auto w domu/, serwis do końca, właściciel twierdził że Octawia "nie jedzie" ale miał drugą po wirusie na ok 170 KM.
                                  Jak na moje oko auto jedzie jak na 4x4 i 105KM obłędnie, porównywalnie z 2,0 140KM.
                                  Moje pytanie czy bez hamowni czyli tylko vcds-em jest szans sprawdzić czy to jeszcze jest seria czy po tuningu, może po doładowaniu go sprawdzić?.
                                  Proszę o jakieś sugestie.
                                  www.eurograd.pl

                                  Komentarz

                                  • rezon
                                    RS
                                    • 2006
                                    • 1894
                                    • Volvo
                                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #67
                                    Zamieszczone przez wiesiek74
                                    Jak na moje oko auto jedzie jak na 4x4 i 105KM obłędnie, porównywalnie z 2,0 140KM.
                                    nie ma takiej możliwości, aby w sprawnej serii tak było. Jeździłem ośką 105 i znacznie cięższym czterołapem 140KM. Różnica była mocno wyczuwalna - na korzyść 2.0. Jak chcesz sprawdzić to wydaj jednak na hamownię i będziesz wiedział, albo jedź od razu do dobrego tunera i przy okazji poprawi co nieco

                                    Komentarz

                                    • wiesiek74
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 18

                                      #68
                                      dzięki za odpowiedź, na hamownię raczej nie pojadę bo szkoda kasy, co innego jak by nie jechała ale coś jest na rzeczy bo każdy kto się przejedzie to jest pod wrażeniem.
                                      Ale wydaje mi się że jest szansa na sprawdzenie ciśnienia doładowania i porównania z serią oraz np. dawki wtryskowej itp.
                                      Proszę o odpowiedź tych co się na tym znają.
                                      Pozdrawiam
                                      www.eurograd.pl

                                      Komentarz

                                      • gusiak11
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1362
                                        • Ford

                                        #69
                                        Jak mi pokazano mapę wgraną do komputera to była to dla mnie czysta magia, niby człowiek po Politechnice i układ X,Y,Z nie powinien mi być obcy ale...

                                        Pojechałem do znajomego podczepił coś jak tablet... i kazał jechać raz ostro, raz normalnie, znów ostro...
                                        Po tygodniu zadzwonił gotowe, pojechałem wgrał i czuć mega różnicę, ile tak do końca zmodyfikował nie wiem bo też szkoda mi kasy na hamowanie auta... ale czuć różnice... po jakimś czasie zadzwonił ze jeszcze znalazł kilka zbłąkanych KM czy znalazł nie wiem coś zmodyfikował i jest git....
                                        Czy da sie w drugą stronę nie wiem.... skoro da sie wczytać mapę, to może da się zgrać i porównać z ory. 105KM

                                        Inna kwestia ze nie raz zdarzają się przypadki że w papierach 105 a na hamowni 115-120KM wychodzi
                                        A skoro wystarcza Ci, jesteś zadowolony... to po co kombinować
                                        http://carsdetailing.blogspot.com/

                                        Komentarz

                                        • spanky
                                          Drive
                                          • 2008
                                          • 79

                                          #70
                                          Zamieszczone przez wiesiek74
                                          dzięki za odpowiedź, na hamownię raczej nie pojadę bo szkoda kasy, co innego jak by nie jechała ale coś jest na rzeczy bo każdy kto się przejedzie to jest pod wrażeniem.
                                          Ale wydaje mi się że jest szansa na sprawdzenie ciśnienia doładowania i porównania z serią oraz np. dawki wtryskowej itp.
                                          Proszę o odpowiedź tych co się na tym znają.
                                          Pozdrawiam
                                          zrob logi dynamiczne

                                          001/004/008/011 i bedzie wiadomo czy seria czy po porgramie ....
                                          www.edc-tuning.pl
                                          Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                                          https://www.facebook.com/edctuning

                                          Komentarz

                                          • wiesiek74
                                            Classic
                                            • 2011
                                            • 18

                                            #71
                                            Witam logi zrobione 1,4,8,11
                                            Załączone pliki
                                            www.eurograd.pl

                                            Komentarz

                                            • rob555
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 748

                                              #72
                                              Seria to to NIE jest
                                              pozdrawiam

                                              Diagnostyka i tuning
                                              hybrydowe wtryski i turbiny
                                              programy na ulice jak i do sportu

                                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                              www.tune-up.pl

                                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                              Komentarz

                                              • spanky
                                                Drive
                                                • 2008
                                                • 79

                                                #73
                                                auto po programie (średniej jakości)
                                                www.edc-tuning.pl
                                                Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                                                https://www.facebook.com/edctuning

                                                Komentarz

                                                • wiesiek74
                                                  Classic
                                                  • 2011
                                                  • 18

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez spanky
                                                  auto po programie (średniej jakości)
                                                  napisz coś więcej
                                                  www.eurograd.pl

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...