witam Jestem po wymianie w serwisie na nowe pompki i teraz przydalaby sie korekta programu i tu pytania
1. Wam tez bardziej kopcilo ?
2. Ile kosztuje korekta prorgamu ?
3. Poprzedni wlasciciel auta robil program w krakowie i powwiedzieli mi 350 to dobra cena ?
4. Jak bedzie korekta to bedzie lepiej sie zbierala Octavia ????
[ Dodano: Sro 12 Cze, 13 20:22 ]
Pomoze ktos ?? )
Ma ktos wiedze na temat zachowania auta po wymianie popowtryskow na nowe w serwisie skody ??
witam Jestem po wymianie w serwisie na nowe pompki i teraz przydalaby sie korekta programu i tu pytania
1. Wam tez bardziej kopcilo ?
2. Ile kosztuje korekta prorgamu ?
3. Poprzedni wlasciciel auta robil program w krakowie i powwiedzieli mi 350 to dobra cena ?
4. Jak bedzie korekta to bedzie lepiej sie zbierala Octavia ????
[ Dodano: Sro 12 Cze, 13 20:22 ]
Pomoze ktos ?? )
Ma ktos wiedze na temat zachowania auta po wymianie popowtryskow na nowe w serwisie skody ??
jezeli wyminieli pompki w zwiazku z akcja serwisowa to nie ma potrzeby robic korekty programu pod nowe pompki ...
gdyby "fabryczne" pompki trzymały parametry to nie byłoby potrzeby robić wymiany w ramach akcji serwisowej :!:
Akcja serwisowa nie była związana z wydajnością pompek tylko z wadą elektryczną cewki, której pad powodował "nagły zgon".
Owszem stare pompki charakteryzują się powolnym spadkiem wydajności i w efekcie mocy, ale czy nowe są jej pozbawione?
przez 5 lat i ponad 100 kkm nie zetknąłem się z problemem "wady elektrycznej", natomiast cierpiałem na drastyczny spadek wydajności wtrysków i wymiana wtrysków w ramach akcji serwisowej w I kolejności rozwiązała u mnie ten problem
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Bo załapałaś się na akcję w której wymieniali już jak leci bez względu na objawy, byle auto było na liście.
Poszukaj w sieci to zobaczysz dlaczego pompki padały, szczególnie w Passatach, bo tam najwięcej siedzi tego gówna...
Zwarcie w cewce i silnik stawał i nie dawał już się uruchomić = auto na lawetę i do serwisu.
Pierwsza akcja wymiany pompek była właśnie w VW - warunek auto musiało przyjechać na lawecie i wymieniali tylko padniętą pompkę.
Reasumując jak pierwotny soft był robiony na zdrowych pompkach to po wymianie po co robić korekty? Owszem można dla ciekawości, czy sama wymiana coś dała, albo spróbować wycisnąć coś więcej.
Sam jestem w takiej właśnie sytuacji i jakoś po wymianie różnic nie wyczułem - auto jak jeździło tak jeździ. Rozmawiałem z Mirkiem z EcuProject i powiedział, że faktycznie można spróbować, ale nie że trzeba.
Octavia II RS TDI 200/441 "Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
jezeli wyminieli pompki w zwiazku z akcja serwisowa to nie ma potrzeby robic korekty programu pod nowe pompki ...
ubawiłeś mnie do łez :haha: :haha: :haha: :haha:
gdyby "fabryczne" pompki trzymały parametry to nie byłoby potrzeby robić wymiany w ramach akcji serwisowej :!:
w związku z powyższym korekta programu po wymianie pompek jest jak najbardziej wskazana
przeczytaj jeszcze raz co napisałem .... bo ewidentne masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego .... [cóż , zdarza się]
Ty za to wykazujesz niewielka wiedzą w temacie w którym się wypowiadasz;
jak byc może doczytałeś kwestia ewentualnej korekty dotyczy auta "po korekcie programu fabrycznego", tu juz nie ma plug&play;
poczytaj wrażenia innych użytkowników BMN'ów na temat pracy wtrysków i zużycia paliwa po wymianie wtrysków - hint: nowe wtryski nie sa identyczne ze starymi wtryskami (byc może mieszczą się w jakiejś tolerancji przy oryginalnym sofcie sterującym, ale przy 'dłubnietym" sofcie okazuje sie że nowe wtryski "przelewają" ropę).
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz