[O2] sportowe sprezyny do OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wlody
    Ambiente
    • 2009
    • 144

    #26
    Zamieszczone przez LUKI
    chłopak chce kupić h&r a Ty mu wyjeżdżasz z mts

    proszę Cię
    Zapytać się zawsze można no nie?
    -------------------------------------------------------
    moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459

    Komentarz

    • Dijkstra
      RS
      • 2008
      • 1589

      #27
      Zamieszczone przez andrzej111
      to ja już bym brał pro-kita jak H&R jest liniowa sprężyna.
      eibacha można wyrwać za 500zł a te 300zł to można przeznaczyć na nowe tuleje od cupry
      nie do konca liniowe, chociaz nie wiem co o tym myslec...
      "sprężyny do tego auta są typu leicht-progresiv - lekko progresywne , oznacza to że nie ma wyraźnego podziału na strefy miękką i twardą, różnica jest na około 2 zwojach niewidoczna (...) oferowane sprezyny posiadają lekki progres utwardzenia i nie przekraczają 20% utwardzenia różnica jest wyczuwalna jednak nie drastyczna "

      A ten Eibach to sa progresy? Chyba tez nie...
      Moje foty
      Moja stronka
      Moje 4 kolka

      Komentarz

      • andrzej111
        L&K
        • 2010
        • 1391

        #28
        Eibachy liniowe
        Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #29
          Jeździłem na eibachach liniowych -30mm a teraz mam H&R -40/50mm niby progresywne bo mają nie symetrycznie wykonane uzwojenie i napiszę tyle że za raz o wyjeździe z warsztatu poczułem się jakbym przesiadł się z 18 na 16 :szeroki_usmiech
          Przez to że H&R jest niby progresywną sprężyną to jest wygodniejsza z połączeniem blisteinem b8
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • andrzej111
            L&K
            • 2010
            • 1391

            #30
            ciekawe jak jest na h&r -30
            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

            Komentarz

            • t_omko
              Ambiente
              • 2009
              • 163
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              Zamieszczone przez andrzej111
              a jaka różnica miedzy 29261-1 a 29261-2, rozchodzi się tylko o 1kg nacisku na przód?
              29261-1 bierzesz gdy obciążenie osi przedniej jest poniżej 1020kg
              29261-2 są do samochodów z cięższymi silnikami - obciążeniu powyżej 1021kg

              Też zastanawiam się nad tematem wymiany sprężyn i amorów szczególnie że po akcji serwisowej sprężyn mam teraz niezłą kozę. Boję się jednak -35 (bywa że śmigam polnymi drogami) i zastanawiam się czy równo by mi siadł samochód na sprężynach eibacha do rs'a czyli -20 (jest przeznaczony do samochodów z ciut cięższym przodem) i do tego poszedłbym chyba w excel-g. Co z tego wyjdzie?
              Moja OII FL Combi

              Komentarz

              • andrzej111
                L&K
                • 2010
                • 1391

                #32
                Zamieszczone przez t_omko
                29261-1 bierzesz gdy obciążenie osi przedniej jest poniżej 1020kg
                29261-2 są do samochodów z cięższymi silnikami - obciążeniu powyżej 1021kg
                Katalog pokazuje oba typu sprężyn do 1.8 TSI, WHY?
                Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                Komentarz

                • Dijkstra
                  RS
                  • 2008
                  • 1589

                  #33
                  Pytalem o H&R w roznych miejscach. Dostalem w sumie od wszystkich te same oferty, znaczy sie na te same springi. Zapytalem, czy wygladaja one jak liniowe (to co wklejalem gdzies powyzje) czy podwojne - takie jak cche qpic. I dostalem np. taka odp:

                  Witam,
                  Cena za obie te pozycje, tj. 29261-1 lub 29261-2 jest taka sama i wynosi 880 zł/kpl, obniżenie w obu przypadkach także jest takie samo i wynosi -35/-35mm, w obu tych zestawach sprężyny tył są dokładnie takie same, różnica dotyczy sprężyn na przód i uzależniona jest od pojemności silnika / maxymalnego obciążenia osi... te zdjęcia, które Pan przysłał są poglądowe i nie dotyczą tych sprężyn..

                  jedyna dostępna informacja ze strony producenta to:

                  zaprojektowane by być mocniejsze, bardziej wytrzymałe i bardziej trwałe niż produkty innych producentów,
                  szystkie sprężyny H&R produkowane są ze specjalnej stali (hf) 54SiCr6, aby zapewnić jakość i osiągi godne klasy premium,
                  dzięki technologii "shot-peening" żywotność sprężyn H&R zostaje wydłużona o ponad 200%!
                  cała produkcja odbywa się w jednej fabryce co gwarantuje niezmienną jakość produktów,
                  każda sprężyna testowana jest w 100% przed opuszczeniem certyfikowanej zgodnie z ISO9001 fabryki w Niemczech.
                  sprężyny H&R to produkt najwyższej jakości

                  ---

                  AutoChatka
                  Części Zamienne Części Tuningowe
                  www.autochatka.pl


                  Poza tym wczoraj tak mniej wiecej mierzylem odleglosci miedzy nadkolem a opona. Z przodu wyszlo 8-9cm, a z tylu polowe, albo nawet mniej. jak go z tylu obnize o 35mm to bede na zero lub prawie na zero Poza tym sie zastanawiam jak to bedzie wygladalo i jak sie bedzie jechalo jak zaladuje caly bagaznik i jescze bede mial z tylu pasazerow??
                  I tak mnie jeszcze naszlo, mozna obnizyc tylko przod?? Ma to sens?
                  Moje foty
                  Moja stronka
                  Moje 4 kolka

                  Komentarz

                  • andrzej111
                    L&K
                    • 2010
                    • 1391

                    #34
                    Zamieszczone przez Dijkstra
                    różnica dotyczy sprężyn na przód i uzależniona jest od pojemności silnika / maxymalnego obciążenia osi...
                    szkoda, że do 1.8 katalog przewiduje oba typu sprężyn :roll:
                    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #35
                      Dijkstra, sportowe sprężyny są twardsze i pod obciążeniem tak nie siadają, przy progresywnej sprężynie pod dużym obciążeniem najpierw siądzie trochę ale zwiększając odbciążenie auto już tak nie siada, więc jak zapakujesz bagaznik i pasażerów to samochód mniej siądzie niż na seryjnej sprężynie i nie będzie efektu motorówki gdzie przód sterczy a dupa sie wlecze po ziemi :lol:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • t_omko
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 163
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez andrzej111
                        Zamieszczone przez Dijkstra
                        różnica dotyczy sprężyn na przód i uzależniona jest od pojemności silnika / maxymalnego obciążenia osi...
                        szkoda, że do 1.8 katalog przewiduje oba typu sprężyn :roll:
                        Nie tylko do 1,8 katalog przewiduje dwa rodzaje sprężyn - u mnie jest to samo... dlatego znajdź tabliczkę i będziesz wiedział które są dla ciebie odpowiednie:>

                        Ja zastanawiam się nad czymś innym. Chodzi mi po głowie spręzyna h&r -35 + podkladka pod sprężynę 10-15mm (w jakich to wogóle występuje rozmiarach) i do tego amortyzator (z normalnym skokiem) KYB Excel-G. Praktykuje się takie zestawienie? Dobrze to będzie funkcjonowało?
                        Moja OII FL Combi

                        Komentarz

                        • andrzej111
                          L&K
                          • 2010
                          • 1391

                          #37
                          Zamieszczone przez t_omko
                          Nie tylko do 1,8 katalog przewiduje dwa rodzaje sprężyn - u mnie jest to samo... dlatego znajdź tabliczkę i będziesz wiedział które są dla ciebie odpowiednie:>
                          i co wychodziły O2 1.8 TSI w dwóch wariantach 1020kg i 1021kg? :lol:
                          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            #38
                            Zamieszczone przez Dijkstra
                            Z przodu wyszlo 8-9cm, a z tylu polowe, albo nawet mniej. jak go z tylu obnize o 35mm to bede na zero lub prawie na zero
                            weź pod uwagę, że tylne sprężyny w o2 bardzo szybko 'siadały'


                            Zamieszczone przez Dijkstra
                            Poza tym sie zastanawiam jak to bedzie wygladalo i jak sie bedzie jechalo jak zaladuje caly bagaznik i jescze bede mial z tylu pasazerow??
                            będzie dobrze wyglądać

                            wiadomo, że będzie niżej niż seria


                            Zamieszczone przez Dijkstra
                            I tak mnie jeszcze naszlo, mozna obnizyc tylko przod?? Ma to sens?
                            nie ma sensu - inna charakterystyka pracy zawieszenia


                            Zamieszczone przez t_omko
                            Ja zastanawiam się nad czymś innym. Chodzi mi po głowie spręzyna h&r -35 + podkladka pod sprężynę 10-15mm (w jakich to wogóle występuje rozmiarach) i do tego amortyzator (z normalnym skokiem) KYB Excel-G. Praktykuje się takie zestawienie? Dobrze to będzie funkcjonowało?

                            bez sensu takie rzeźby...

                            jak już chcesz -20 to weź sprężyny/amortyzatory z RS
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • blind_walker
                              RS
                              • 2010
                              • 4533
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez LUKI
                              weź pod uwagę, że tylne sprężyny w o2 bardzo szybko 'siadały'
                              Tylko po 2009 roku, czyli Tour i po FL- zmienili materiał do zrobienia sprężyny.
                              mkII 20VT (600h worked)
                              Roooooomster

                              Komentarz

                              • Dijkstra
                                RS
                                • 2008
                                • 1589

                                #40
                                H&R -35mm sa juz w serwisie i czekam z niecierpliwoscia na jazde
                                Dodam tylko ze udalo mi sie je wyhaczyc za 760 z przesylka!! www.autochatka.pl Konkretni ludzie, wszystko szybko, sprawnie i profesjonalnie

                                Jak z czasem bede zmienial amory to do tych sprezyn jakie polecacie???
                                Moje foty
                                Moja stronka
                                Moje 4 kolka

                                Komentarz

                                • TwoB
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1086
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Dijkstra
                                  Jak z czasem bede zmienial amory to do tych sprezyn jakie polecacie???
                                  KYB Ultra SR
                                  SATYNOWA O2 Tour
                                  Z pozdrowieniami
                                  Bartek

                                  Komentarz

                                  • Dijkstra
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 1589

                                    #42
                                    Zamieszczone przez TwoB
                                    Zamieszczone przez Dijkstra
                                    Jak z czasem bede zmienial amory to do tych sprezyn jakie polecacie???
                                    KYB Ultra SR
                                    ale zwykle czy jakies krotsze?
                                    Moje foty
                                    Moja stronka
                                    Moje 4 kolka

                                    Komentarz

                                    • LUKI
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5776

                                      #43
                                      Dijkstra,


                                      KYB Ultra SR
                                      Świetny amortyzator o podwyższonej sile tłumienia. Zapewnia bardzo dobry kompromis pomiędzy pewnością prowadzenia auta, a komfortem podróży.


                                      tutaj masz sprzedawcę ze Śląska - napisz i wypytaj jaka cena, etc


                                      jak będzie kutas, to napisz do mnie podeślę Ci namiary na sklep w Warszawie - z wysyłką nie ma problemu


                                      btw
                                      nie ma podziału na zwykły czy krótsze
                                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                      Komentarz

                                      • Dijkstra
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 1589

                                        #44
                                        Sprężyny juz na swoim miejscu. Niewiele mogę na razie powiedzieć bo zrobiłem dopiero 70km.
                                        Zdziwiła mnie ich miękkość. Spodziewałem się prawie „ betonu" a tu komfort. Muszę się wybrać gdzieś gdzie będą ciasne zakręty :twisted:
                                        Wypada też fajnie.
                                        Piramida, miałeś rację, że spokojnie można było uglebić a 50mm 8)
                                        Moje foty
                                        Moja stronka
                                        Moje 4 kolka

                                        Komentarz

                                        • andrzej111
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1391

                                          #45
                                          Dijkstra, koła 16 czy 17? Poka foto
                                          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                          Komentarz

                                          • Dijkstra
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 1589

                                            #46
                                            Zamieszczone przez andrzej111
                                            Dijkstra, koła 16 czy 17? Poka foto
                                            niestety 16 i obecnie na stalach z deklami...



                                            Moje foty
                                            Moja stronka
                                            Moje 4 kolka

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              #47
                                              Dijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego, odnośnie amorow to koniecznie kup krótsze :!: np bilstein b8
                                              P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo :wink:
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • Dijkstra
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1589

                                                #48
                                                Zamieszczone przez piramida
                                                Dijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego, odnośnie amorow to koniecznie kup krótsze :!: np bilstein b8
                                                P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo :wink:
                                                Myślisz? Teraz mam wrażenie, że nic się nie zmieniło bo b komfortowo... ale chyba lepiej się prowadzi. Nie buja się. Moja OI z KYB Excel G jest twardsza. Myslalem żeby takie właśnie założyc albo Ultra SR.
                                                Moje foty
                                                Moja stronka
                                                Moje 4 kolka

                                                Komentarz

                                                • Tippo
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1349
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez piramida
                                                  Dijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego,


                                                  Kolego daj fote 100% z profilu Bo widze, ze masz tak jak ja po obnizeniu.

                                                  Zamieszczone przez piramida
                                                  odnośnie amorow to koniecznie kup krótsze np bilstein b8

                                                  P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo
                                                  Dobrze prawi, piwa mu dac :P Ja akurat mialem zestaw amor ze sprezyna, ale ja obnizalem bardzo mocno, u mie bylo to dla bezpieczenstwa wrecz konieczne.

                                                  Komentarz

                                                  • Dijkstra
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 1589

                                                    #50
                                                    Troche pojezdzilem i jest super. Im dłużej jeżdżę, tym bardziej mi się podoba:]
                                                    B pewnie się prowadzi, a nie zauważyłem by stracił na konforcie :szeroki_usmiech
                                                    no i lepiej wygląda. To był bardzo dobry wybór może kiedyś będzie jeszcze niżej :diabelski_usmiech
                                                    Moje foty
                                                    Moja stronka
                                                    Moje 4 kolka

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...