Zamieszczone przez LUKI
[O2] sportowe sprezyny do OII
Zwiń
X
-
-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
-
-
Zamieszczone przez andrzej111to ja już bym brał pro-kita jak H&R jest liniowa sprężyna.
eibacha można wyrwać za 500zł a te 300zł to można przeznaczyć na nowe tuleje od cupry
"sprężyny do tego auta są typu leicht-progresiv - lekko progresywne , oznacza to że nie ma wyraźnego podziału na strefy miękką i twardą, różnica jest na około 2 zwojach niewidoczna (...) oferowane sprezyny posiadają lekki progres utwardzenia i nie przekraczają 20% utwardzenia różnica jest wyczuwalna jednak nie drastyczna "
A ten Eibach to sa progresy? Chyba tez nie...
Komentarz
-
-
Jeździłem na eibachach liniowych -30mm a teraz mam H&R -40/50mm niby progresywne bo mają nie symetrycznie wykonane uzwojenie i napiszę tyle że za raz o wyjeździe z warsztatu poczułem się jakbym przesiadł się z 18 na 16 :szeroki_usmiech
Przez to że H&R jest niby progresywną sprężyną to jest wygodniejsza z połączeniem blisteinem b8superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111a jaka różnica miedzy 29261-1 a 29261-2, rozchodzi się tylko o 1kg nacisku na przód?
29261-2 są do samochodów z cięższymi silnikami - obciążeniu powyżej 1021kg
Też zastanawiam się nad tematem wymiany sprężyn i amorów szczególnie że po akcji serwisowej sprężyn mam teraz niezłą kozę. Boję się jednak -35 (bywa że śmigam polnymi drogami) i zastanawiam się czy równo by mi siadł samochód na sprężynach eibacha do rs'a czyli -20 (jest przeznaczony do samochodów z ciut cięższym przodem) i do tego poszedłbym chyba w excel-g. Co z tego wyjdzie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t_omko29261-1 bierzesz gdy obciążenie osi przedniej jest poniżej 1020kg
29261-2 są do samochodów z cięższymi silnikami - obciążeniu powyżej 1021kgSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Pytalem o H&R w roznych miejscach. Dostalem w sumie od wszystkich te same oferty, znaczy sie na te same springi. Zapytalem, czy wygladaja one jak liniowe (to co wklejalem gdzies powyzje) czy podwojne - takie jak cche qpic. I dostalem np. taka odp:
Witam,
Cena za obie te pozycje, tj. 29261-1 lub 29261-2 jest taka sama i wynosi 880 zł/kpl, obniżenie w obu przypadkach także jest takie samo i wynosi -35/-35mm, w obu tych zestawach sprężyny tył są dokładnie takie same, różnica dotyczy sprężyn na przód i uzależniona jest od pojemności silnika / maxymalnego obciążenia osi... te zdjęcia, które Pan przysłał są poglądowe i nie dotyczą tych sprężyn..
jedyna dostępna informacja ze strony producenta to:
zaprojektowane by być mocniejsze, bardziej wytrzymałe i bardziej trwałe niż produkty innych producentów,
szystkie sprężyny H&R produkowane są ze specjalnej stali (hf) 54SiCr6, aby zapewnić jakość i osiągi godne klasy premium,
dzięki technologii "shot-peening" żywotność sprężyn H&R zostaje wydłużona o ponad 200%!
cała produkcja odbywa się w jednej fabryce co gwarantuje niezmienną jakość produktów,
każda sprężyna testowana jest w 100% przed opuszczeniem certyfikowanej zgodnie z ISO9001 fabryki w Niemczech.
sprężyny H&R to produkt najwyższej jakości
---
AutoChatka
Części Zamienne Części Tuningowe
www.autochatka.pl
Poza tym wczoraj tak mniej wiecej mierzylem odleglosci miedzy nadkolem a opona. Z przodu wyszlo 8-9cm, a z tylu polowe, albo nawet mniej. jak go z tylu obnize o 35mm to bede na zero lub prawie na zero Poza tym sie zastanawiam jak to bedzie wygladalo i jak sie bedzie jechalo jak zaladuje caly bagaznik i jescze bede mial z tylu pasazerow??
I tak mnie jeszcze naszlo, mozna obnizyc tylko przod?? Ma to sens?
Komentarz
-
-
Dijkstra, sportowe sprężyny są twardsze i pod obciążeniem tak nie siadają, przy progresywnej sprężynie pod dużym obciążeniem najpierw siądzie trochę ale zwiększając odbciążenie auto już tak nie siada, więc jak zapakujesz bagaznik i pasażerów to samochód mniej siądzie niż na seryjnej sprężynie i nie będzie efektu motorówki gdzie przód sterczy a dupa sie wlecze po ziemi :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111Zamieszczone przez Dijkstraróżnica dotyczy sprężyn na przód i uzależniona jest od pojemności silnika / maxymalnego obciążenia osi...
Ja zastanawiam się nad czymś innym. Chodzi mi po głowie spręzyna h&r -35 + podkladka pod sprężynę 10-15mm (w jakich to wogóle występuje rozmiarach) i do tego amortyzator (z normalnym skokiem) KYB Excel-G. Praktykuje się takie zestawienie? Dobrze to będzie funkcjonowało?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t_omkoNie tylko do 1,8 katalog przewiduje dwa rodzaje sprężyn - u mnie jest to samo... dlatego znajdź tabliczkę i będziesz wiedział które są dla ciebie odpowiednie:>Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DijkstraZ przodu wyszlo 8-9cm, a z tylu polowe, albo nawet mniej. jak go z tylu obnize o 35mm to bede na zero lub prawie na zero
Zamieszczone przez DijkstraPoza tym sie zastanawiam jak to bedzie wygladalo i jak sie bedzie jechalo jak zaladuje caly bagaznik i jescze bede mial z tylu pasazerow??
wiadomo, że będzie niżej niż seria
Zamieszczone przez DijkstraI tak mnie jeszcze naszlo, mozna obnizyc tylko przod?? Ma to sens?
Zamieszczone przez t_omkoJa zastanawiam się nad czymś innym. Chodzi mi po głowie spręzyna h&r -35 + podkladka pod sprężynę 10-15mm (w jakich to wogóle występuje rozmiarach) i do tego amortyzator (z normalnym skokiem) KYB Excel-G. Praktykuje się takie zestawienie? Dobrze to będzie funkcjonowało?
bez sensu takie rzeźby...
jak już chcesz -20 to weź sprężyny/amortyzatory z RSkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
H&R -35mm sa juz w serwisie i czekam z niecierpliwoscia na jazde
Dodam tylko ze udalo mi sie je wyhaczyc za 760 z przesylka!! www.autochatka.pl Konkretni ludzie, wszystko szybko, sprawnie i profesjonalnie
Jak z czasem bede zmienial amory to do tych sprezyn jakie polecacie???
Komentarz
-
-
Dijkstra,
KYB Ultra SR
Świetny amortyzator o podwyższonej sile tłumienia. Zapewnia bardzo dobry kompromis pomiędzy pewnością prowadzenia auta, a komfortem podróży.
tutaj masz sprzedawcę ze Śląska - napisz i wypytaj jaka cena, etc
jak będzie kutas, to napisz do mnie podeślę Ci namiary na sklep w Warszawie - z wysyłką nie ma problemu
btw
nie ma podziału na zwykły czy krótszekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Sprężyny juz na swoim miejscu. Niewiele mogę na razie powiedzieć bo zrobiłem dopiero 70km.
Zdziwiła mnie ich miękkość. Spodziewałem się prawie „ betonu" a tu komfort. Muszę się wybrać gdzieś gdzie będą ciasne zakręty :twisted:
Wypada też fajnie.
Piramida, miałeś rację, że spokojnie można było uglebić a 50mm 8)
Komentarz
-
-
Dijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego, odnośnie amorow to koniecznie kup krótsze :!: np bilstein b8
P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaDijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego, odnośnie amorow to koniecznie kup krótsze :!: np bilstein b8
P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaDijkstra, Pieknie siedzi, u mnie w klekocie przód siedzi niżej bo cięższy od twojego,
Kolego daj fote 100% z profilu Bo widze, ze masz tak jak ja po obnizeniu.
Zamieszczone przez piramidaodnośnie amorow to koniecznie kup krótsze np bilstein b8
P.S. jakbyś kupił eibachy to byś sie tylko wqrwial że twardo
Komentarz
-
Komentarz