Chcialem pomalować listwe dekoracyjną, lakierem akrylowym Motip na czarny połysk, odtłuściłem i prysnąłem ,w 15 sekund porobiły się pęcherze, wytarłem lakier i tak to wygląda ,
co jest nie tak ? image share
Próbowałeś najpierw gdzieś dać kropelkę lakieru na sprawdzenie reakcji?
Kupiłem specjalnie do prób listewkę i jak nawet widać na foto okleiłem ją na pół, do prób malowania, przecież nie jestem pierwszy na forum który malował dekory :shock: i pewnie nikt nie szorował tej wierzchniej farby do gołego plastiku , tylko pewnie zmatowił ją i lakier?
bishop, Malowałem ramkę grilla na czarno.Wedle wskazówek lakiernika dałem podkład na plastik,potem podkład akrylowy i lakier akryl.Ale po pewnym czasie kamyczki mi robiły małe odpryski,wku...łem się zdrapałem wszystko,wyszlifowałem i obkleiłem folią samoprzylepną czarny połysk i rok czasu mam spokój a fajnie wygląda.
np. ja malowałem 8)
W moim przypadku technologia była następująca (pewnie nie profi, ale jestem w te klocki amatorem hobbystą ):
- zmatowienie listwy bardzo drobnym papierem ścierny
- odtłuszczenie
- lakierowanie podkładem do plastiku
- lakierowanie lakierem właściwym
- na to wszystko dałem jeszcze 2 warstwy bezbarwnego
Wszystko ładnie trzyma i nic się nie pogryzło.
Lakierowałem listwy przednie, popielniczkę, ramkę wokół dźwigni skrzyni biegów i ramkę radia, na wiosnę będę lakierował listwy na drzwiach.
Słabo, ale coś widać (kolor czarny metalik):
Wysłałem pw i do TwoB, też ma pryśniętą konsolę, jednak dobrze ze nie pożałowałem kilka zł na dekor do prób , bym se spaprał swój.
[ Dodano: Nie 09 Lut, 14 18:52 ]
Zamieszczone przez TwoB
- zmatowienie listwy bardzo drobnym papierem ścierny
No właśnie , zmatowiłeś, a nie wyskrobałeś 100% starego lakieru do gołego plastiku, a ja nawet jakbym zmatowił to resztka lakieru by spieprzyła wszystko :roll:
No właśnie , zmatowiłeś, a nie wyskrobałeś 100% starego lakieru do gołego plastiku, a ja nawet jakbym zmatowił to resztka lakieru by spieprzyła wszystko