Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Zmiana sily wspomagania kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Zmiana sily wspomagania kierownicy

    Dobra a czemu na mojej obudowie filtra pisze: 3CO 127 400C? Pisze jeszcze UFI 55 142 03.
    Jaki filtr będzie dla takiej obudowy?
    Z góry dzięki.

  • #2
    [O2] Zmiana sily wspomagania kierownicy

    Heyka,
    Czesc,
    Posiadam OII 1,8tsi silnik bzb 2008r. Wspomaganie kierownicy jest tam mocne... Za mocne jak sie jedzie z wiekszymi predkosciami. Nie czuc samochodu, normalnie jak w symulatorze. Dopiero jak dupa wypada to wiadomo, ze cos sie dzieje :/ Bardzo niekomfortowa sytuacja. W OI, gdzie bylo wspomaganie hydrauliczne samochod byl bardziej wyczuwalny...
    W VAGu nie da sie zmienic sily wpsomagania, w mojej wersji nie ma takiej opcji (( Dowiedzialem sie, ze mozna cos pokombinowac z ustawieniami zawieszenia, np. nacisku na os. Wtedy powinien sie sterownik sam zaadaptowac, ale znowu niezgodnosc osprzetow moze powodowac generowanie sie bledow - tak mi powiedziano w ASO.
    Czy ktos probowal, lub wie (jesli idzie) jak to zmienic??
    pozdrawiam marek
    Moje foty
    Moja stronka
    Moje 4 kolka

    Komentarz


    • #3
      Dijkstra, próbowałeś zmienić DSR?
      jaką masz przekładnię?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        Myślę, że oponki 225 pomogą.
        Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piotrek_gdy
          Dijkstra, próbowałeś zmienić DSR?
          jaką masz przekładnię?
          Nie mam zielonego pojęcia. Skąd wezmę te informacje?
          Moje foty
          Moja stronka
          Moje 4 kolka

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Dijkstra
            Nie mam zielonego pojęcia. Skąd wezmę te informacje?
            a skąd wziąłeś informację, że nie da się zmienić siły wspomagania?
            oczywiście, że z VCDSa z autoskana i kodowania
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz


            • #7
              Dijkstra, ten temat czytałeś? Link
              SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
              ​​​
              Grzegorz

              Moja Ambitna Czarnula

              Komentarz


              • #8
                dzieki,
                juz przeczytalem.
                Musze sprawdzic jak to u mnie jest, ale z przeprowadzonych prob, za pomoca VAGa nie da sie tego zrobic. NI ema takiej opcji. Moze jest mozliwosc jakosc to obejsc... Ciagle ni etrace nadzei
                Moje foty
                Moja stronka
                Moje 4 kolka

                Komentarz


                • #9
                  Dziwne, bo w mojej O2 BXE z 2008 wspomaganie jest wyraźnie degresywne i przy wyższych prędkościach bardzo pewnie się prowadzi - kierownica siedzi sztywno i trzeba przyłożyć odpowiednią siłę do jej małego wychylenia. Szczególnie odczuwalne to było po przesiadce na O2 ze starszego samochodu - tak od 120 km/h miałem wrażenie, że zmiana pasa to pewien wysiłek... Od 4 lat mam porównanie z drugim autem w domu - Vectrą C - która też ma podobno degresywne wspomaganie (siła maleje ze wzrostem prędkości) - ale Vectra dużo gorzej zachowuje się od O2 - wymaga więcej uwagi, a nierówności drogi zmuszają do szczególnej czujności, dwie łapy i pewny chwyt są obowiązkowe, bo potrafi wierzgnąć, a do tego brakuje tej sztywności kierownicy przy jeździe autostradowej, którą ma właśnie Octavia 2. Paradoksalnie, O2 jest na 195/65 R15, a VC na 225/45 R17, a mimo to Skodę "trzyma się" pewniej. Stan techniczny zawieszeń w obu autach jest bez zarzutu, bo jestem na tym punkcie wręcz przeczulony.

                  Nie wiem czy Twoja O2 ma inaczej zaprogramowaną siłę wspomagania, czy aż tak bardzo różnimy się w ocenie.

                  M.
                  666 4U

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X