[O2FL] BMM korekta - wykres

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • FidelGranier53
    Classic
    • 2016
    • 3

    [O2FL] BMM korekta - wykres

    Zamieszczone przez Asystentka
    dawcio,1zl.za godzine Asia płaci .....
    + VAT :diabelski_usmiech
    Here is my webpage; my palm tree post
  • elmer80
    Classic
    • 2013
    • 37

    #2
    [O2FL] BMM korekta - wykres

    Koledzy co sądzicie o tym poniżej?
    bo trochę dziwnie to jedzie...
    Seryjny BMM bez DPF z korektą programu.



    DYNAMICZNE:
    Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203671.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203672.html
    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203673.html

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Z logow wynika ze dupy nie urywa
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • elmer80
        Classic
        • 2013
        • 37

        #4
        no właśnie nie

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez elmer80
          no właśnie nie
          To jedz na korekte Lub zmien tunera
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • elmer80
            Classic
            • 2013
            • 37

            #6
            widzę że kolega chiptuning ogarnia to może napisz jak powinien wyglądać wykres doładowania dobrze zrobionego BMM?
            ewentualnie wrzuć link do logów
            w sumie niedaleko mam do Ciebie...

            Komentarz

            • spanky
              Drive
              • 2008
              • 79

              #7
              Zamieszczone przez elmer80
              widzę że kolega chiptuning ogarnia to może napisz jak powinien wyglądać wykres doładowania dobrze zrobionego BMM?
              ewentualnie wrzuć link do logów
              w sumie niedaleko mam do Ciebie...
              a wykres z hamowni ?

              problem nie tylko w doladowaniu (sterowaniu) ale w paliwie (limitery) tez są braki

              kto to robił ?
              www.edc-tuning.pl
              Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
              https://www.facebook.com/edctuning

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez elmer80
                widzę że kolega chiptuning ogarnia to może napisz jak powinien wyglądać wykres doładowania dobrze zrobionego BMM?
                ewentualnie wrzuć link do logów
                w sumie niedaleko mam do Ciebie...
                To zapraszam
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  #9
                  Juz pisalem to na forum audi (tak pozatym kolego Elmer chyba na kazdym mozliwym forum widze ten topic - to jakas forma "reklamy" ? ) dla mnie problem lezy w mechanice sterowania turbo. Za pozno wstaje pozniej ECU boosta nie ogarnia ...
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • elmer80
                    Classic
                    • 2013
                    • 37

                    #10
                    Zamieszczone przez rob555
                    Juz pisalem to na forum audi (tak pozatym kolego Elmer chyba na kazdym mozliwym forum widze ten topic - to jakas forma "reklamy" ? ) dla mnie problem lezy w mechanice sterowania turbo. Za pozno wstaje pozniej ECU boosta nie ogarnia ...
                    raczej forma szukania pomocy w ogarnięciu problemu...
                    zwłaszcza że na pewnym forum temat wylądował poza działem technicznym...
                    a na jeszcze innym forum w postach czytam, że wina leży w programie a nie w mechanice...

                    poniżej wklejam dzisiejsze logi po wymianie rozrządu, ustawieniu synchronizacji na 0,
                    wymianie termostatu, wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu pompy w zbiorniku a także
                    dokładnym podoginaniu pinów od wtyczek PD.

                    Przy okazji zauważyłem że mam PD z końcówką FR!? Takie były montowane w BMM 2008?

                    STATYCZNE:
                    Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204260.html
                    Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204261.html
                    Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204262.html
                    Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204263.html
                    Grupa 023: http://vaglog.pl/log_204264.html
                    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204265.html
                    Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204258.html
                    Grupa 018: http://vaglog.pl/log_204259.html

                    DYNAMICZNE:
                    Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204252.html
                    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204257.html
                    Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204256.html
                    Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204255.html
                    Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204254.html
                    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204253.html

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Program do poprawy.

                      I to nie tylko na tym forum
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • elmer80
                        Classic
                        • 2013
                        • 37

                        #12
                        Tylko program? Po logach dajesz gwarancję jak bym do Ciebie przyjechał?
                        Co z wysokimi bipami na minusie?
                        Co z błędem 128 w grupie 018?

                        Na te pytania zarówno tu jak i na innych forach nie mogę dostać odpowiedzi...

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez elmer80
                          Tylko program? Po logach dajesz gwarancję jak bym do Ciebie przyjechał?
                          Co z wysokimi bipami na minusie?
                          Co z błędem 128 w grupie 018?

                          Na te pytania zarówno tu jak i na innych forach nie mogę dostać odpowiedzi...
                          Wgraj serie i zrob diagnostyke bedzie wiadomo wszystko.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • elmer80
                            Classic
                            • 2013
                            • 37

                            #14
                            Spoko... Nie znasz odpowiedzi na zadane pytania.

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez elmer80
                              Spoko... Nie znasz odpowiedzi na zadane pytania.
                              W Twoim przypadku nie znam.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • rob555
                                Rider
                                • 2006
                                • 748

                                #16
                                Dla mnie pompki sa nie zgrane z softem (BIP) albo jest problem w zasilaniu paliwem.
                                Oczytaj caly nr pompki bo ta koncowka co podales jakas dziwna....
                                pozdrawiam

                                Diagnostyka i tuning
                                hybrydowe wtryski i turbiny
                                programy na ulice jak i do sportu

                                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                www.tune-up.pl

                                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                Komentarz

                                • elmer80
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 37

                                  #17
                                  no dobra sprawa się wyjaśniła... zajrzałem jeszcze raz i numer to

                                  073 BQ

                                  wcześniej widziałem jakiś inny numer z końcówką FR

                                  pompowtryski wyglądają na nieruszane, fabryczne
                                  są idealnie ustawione względem głowicy i mają wszystkie tą samą datę produkcji

                                  jeśli chodzi o układ paliwowy to pozostała mi tylko pompa tandemowa do sprawdzenia
                                  manometr mam tylko muszę dorobić króciec żeby się wpiąć

                                  dopytam żeby znowu nie dać ciała...
                                  manometr podłączam w miejsce śruby na wyjściu z pompy do filtra?

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez rob555
                                    Dla mnie pompki sa nie zgrane z softem (BIP) albo jest problem w zasilaniu paliwem.
                                    Oczytaj caly nr pompki bo ta koncowka co podales jakas dziwna....
                                    Rob555 bo ten soft to kiepski gotowiec od Cześka co dpf-y usuwa i tam limitery rowniez sa złe na 100%.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • spanky
                                      Drive
                                      • 2008
                                      • 79

                                      #19
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      Zamieszczone przez rob555
                                      Dla mnie pompki sa nie zgrane z softem (BIP) albo jest problem w zasilaniu paliwem.
                                      Oczytaj caly nr pompki bo ta koncowka co podales jakas dziwna....
                                      Rob555 bo ten soft to kiepski gotowiec od Cześka co dpf-y usuwa i tam limitery rowniez sa złe na 100%.
                                      widac w logach ze paliwa lane jest wiadrami , wiec z tymi limiterami nie przesadzaj (choc sa troszke pomieszane ;-) )
                                      co do tego kto robił soft , nie wyciągaj pochopnych wniosków bo możesz się mocno zdziwić :-)

                                      a wracajac do problemu , ja bym sprawdził jeszcze wiązke do pompek ...
                                      www.edc-tuning.pl
                                      Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                                      https://www.facebook.com/edctuning

                                      Komentarz

                                      • elmer80
                                        Classic
                                        • 2013
                                        • 37

                                        #20
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        Zamieszczone przez rob555
                                        Dla mnie pompki sa nie zgrane z softem (BIP) albo jest problem w zasilaniu paliwem.
                                        Oczytaj caly nr pompki bo ta koncowka co podales jakas dziwna....
                                        Rob555 bo ten soft to kiepski gotowiec od Cześka co dpf-y usuwa i tam limitery rowniez sa złe na 100%.
                                        soft od poważanej firmy z dużego miasta... jeśli wiesz o czym mówię
                                        na pewno tam nie wrócę bo lecą gotowcami po całości a za EDC15 1200,- wołają

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Z duzego miasta i porzadnej firmy ale raczej nie jest "powazny"
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • elmer80
                                            Classic
                                            • 2013
                                            • 37

                                            #22
                                            Taka już mentalność co niektórych że robią coś na odwal byle skasować chajs... i to nie tylko w branży tjuningu

                                            [ Dodano: Sro 17 Cze, 15 09:45 ]
                                            Czy ktoś pomoże w temacie wysokich bipow w BMM oraz montażu gtb17?

                                            Komentarz

                                            Pracuję...