A ja teraz tunelem codzienne śmigam i dzisiaj się nawet z pruszcza do gdańska na mickiewicza w 18 min zajechać :satan A tak na spokojnie to ok. 25 min. Przez trak to o tej porze to jakieś 40 wychodzi a nadrabiam jakieś 6km więc jak dla mnie to się opłaca Tym bardziej że mają zacząć remont traktu więc to będzie sajgon wtedy i jakieś 1,5h jazdy :roll:
[O2FL] jakie koło zamachowe do czipa
Zwiń
X
-
[O2FL] jakie koło zamachowe do czipa
Witam, dzis moj mechanior stwierdzil, ze moge zaczynac odkladac na dwumas bo go slychac :shock: Zaproponowal wymiane na sztywne kolo zamachowe bo jest tansze i dozywotnie. Planuje zrobic chipa w tej polecanej firmie na ul. mineralnej w warszawie tylko teraz pytanie czy to sztywne kolo, ktore ewentualnie bym zakupil to dobry wybor wiedzac, ze za chwile bede chcial podniesc moc? orientuje sie ktos jaki koszt takiego czipa u nich? 2.0 tdi 140km cfhccalm down.
-
-
akordeon, podjedź do Witka /R Performance/ i wszystkiego się dowieszkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
zależy ile planujesz jezdzić autem ,jesli wymienisz na nowe to te 50-80 tyś kil zrobisz jak bedziesz rozsądnie jezdził aha koniecznie odrazu wymień całe sprzegło
Generalnie powiem ci tak jeden zrobi 60 tyś drugi zrobi 100 tyś na dwumasie oczywiście autami po programie. Do samego programu bym zostawił to co jest na nowych częsciach ,sprzegło też ci ogarnie niuty , a jak chcesz coś wiecej modzić to wtedy bym już myślał nad mocniejszym zestawem .
Komentarz
-
-
50-80 tys....bez przesady... :wink: ..u siebie mam 90 tys , mocny docisk i tarcze..lekko nie ma :szeroki_usmiech i nic sie nie dzieje....w tdi 160 tys km i fabryczna dwumasa ...w 1.8 T jak sprzedawałem przy 240 tys km dwumasa była jesczcze fabryczna, chociaż przy wymianie tarczy i docisku przy 150 tys wrózyli jej juz szybki koniec..... :wink:
Komentarz
-
-
Robie koło 30 tys rocznie a 4 lata bede jeszcze trzymal octavke na bank czyli jakies 120 tys km. Oczywiscie wymienie cale sprzegło odrazu. planuje dobic ze 30 KM bo wczesniej mialem octavke przed liftem 1.9 ze 105 KM zrobiona na 140 KM i zbierala sie lepiej niz ta ori 140 KM, którą posiadam aktualnie. Co do Nm to nie pamietam ile mialem w tej poprzedniej po wirusie ale pieknie to chodzilo.calm down.
Komentarz
-
-
W 2.0 tdi 16v sprzęgła sie nie rusza do tych 260/280 koni wiec nie masz sie czym martwić :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Coś cicho w temacie. Ale szukając w google znalazłem coś takiego:
Chiptuning albo modyfikacja mapy silnika ECU mają niewątpliwie wpływ na trwałość koła dwumasowego. Wbrew pozorom nawet niewielkie zwiększenie mocy silnika (zwłaszcza Diesla) może skrócić żywotność dwumasy. O tym o ile można bezpiecznie zwiększyć moc i moment obrotowy silnika oraz czym różnią się pozornie te same silniki występujące w kilku wersjach mocy, dowiecie się z poniższego...
wynika z tego że koło dwumasowe Luka mają określony procentowo zapas na wypadek podwyższania momentu obrotowego. Rozcieli też dwa koła dwumasowe do tego samego silnika i okazało się że mocniejsza wersja ma grubsze spreżyny w środku.Czyli pewnie dlatego jednym koła szybciej padają po chipie a innym wolniej lub wcale. Jak mają gorszą dwumasę to mniej zniesie.
Komentarz
-
Komentarz