Co do wkładów to polecam firmę melett jakość bardzo podobna do oryginału. U znajomego w ASV ten koras już sporo ponad 400 kkm zrobił
[O2] Mocniejsze koło dwumasowe do silnika BKD
Zwiń
X
-
Dlaczego planujesz wstawić mocniejszy ? Będą grubsze mody ? Jeśli tak to być może dobrą ofertą będzie wzmocniony zestaw jaki oferował ostatnio user kingsoft-grucha na forum AUdi A3 (nowe sprzęgło 240mm z kołem sztywnym). Cena to 2000zł.
A jesli nie planujesz modów poza softem to wg mnie nowy, oryginalny dwumas wystarczy na kolejne 100kkm spokojnie.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, chciałem wstawić mocniejsze koło zamachowe, bo nie lubię się bać, że coś mi się rozleci. W tej chwili prosiłem o ograniczenie momentu do 450Nm, żeby mieć spokój, ale po wymianie sprzęgła na mocniejsze, chcę dokoksowac, tylko właśnie o ile tarcze i docisk można kupić wzmocnioną, to już koła dwumasowego nie udało mi się znaleźć dedykowanego. Wiem, że Sharany mają zasadniczo mocniejsze, ale od którego konkretnie i czy na pewno któreś będzie pasować, to nie wiem...
Do koła sztywnego nie jestem przekonany, wszystko jak do tej pory jest.robione do jazdy na co dzień i chciałbym, żeby tak zostało...
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
fernando, dwumasy nie ruszaj, jak chcesz pod 500nm to możesz zainwestować w mocniejszy docisk i tarcze organiczna, taki zestaw kosztuje około 2500zl ale koło dwumasowych zostaw w spokoju :wink:
Generalnie na seryjnych wtryskach w BKD nie rusza sie sprzęgła bo nie ma takiej potrzeby :wink:
Jak dojadę obecne sprzęgło to zakładam serie, seria sachsa wytrzymuje takie obciążenia jak sa w mojej padlinie, max moment mam w okolicy 3000 a przy 2000 jest około 330nm wiec nie masz sie czym stresować, w BKD na serio jest mocne sprzęgło :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, wtryski mam nieseryjne, także tym bardziej rozumiesz, że i bez sprzęgła jest się o co bać
Ja też mam Max moment trochę niżej (i mi to pasuje!), a jest potencjał na wiecej, stąd chciałem się zorientować, czy jest coś mocniejszego (skoro wymienić trzeba, to czemu by nie wsadzić czegoś lepszego), żeby na wymianę być już przygotowanym...
A ogólnie to nie jestem takim hardcorem jak Ty i się bardziej o wszystko boję, wystarczy mi emocji związanych z jazdą :wink:
Komentarz
-
-
fernando, seksik miał u siebie jednomas ale chyba powrócił do dwumasy, generalnie sie nie martw, dowal do pieca ile wejdzie i zobaczysz co sie będzie działo :diabelski_usmiech
Masz założone wtryski bosio?
Jeżeli tak to przy dużym coolerze możesz zbliżyć sie do 300PS przy dobrych wiatrach i momencie powyżej 500, do tego wystarczy mocniejszy docisk i seryjna dwumasasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Właśnie nikt (komu mogę wierzyć) nie poleca jednomasy do BKD, w innych silnikach czasem się to sprawdza, ale tutaj podobno w ogóle (mówimy o aucie do jazdy na co dzień).
Tak, teraz siedzą bosio, na hamowni pękło 300PS i chyba 520Nm, ale bardzo nie lubię żadnych awari, więc skończyło się na 275/450, ale takim plasciutkim.
Ok, więc na tym się pewnie skończy, Sachs performance wleci, ale tak myślałem, że jak wszystko na wierzchu będzie i tak, to może właśnie choćby coś ciut mocniejszego od sharana wladowac, zwłaszcza ze przy takich zmianach koszty już nie rosną praktycznie...
A jakby udało mi się obniżyć EGT (natrysk.wody/metanolu, Nie wiem...), to 350PS jest do osiągnięcia :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
fernando, martw sie lepiej o głowice a nie o sprzęgło :P
U mnie głowica była popękana chyba w 11 miejscach a po zdjęciu jej okazało sie ze tylko pęknięty tak wiec jeżeli nie lubisz niespodzianek to nie na takim setupie :szeroki_usmiech
P.S. Dawaj wykres :diabelski_usmiech
U mnie woda dała około 20 koni, lepiej podlać nitro z tym ze głowica chyba juz tego nie zniesie :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, jak głowica siądzie (ale liczę na to, że tak się nie stanie prędko - wiem, naiwność...), to już drugiego bkd raczej nie wsadze, jak.Ty, albo sama głowica, albo jakiś cfgb, czy co się tam nada :wink:
Wykres jest na serio nudny, moment jest płaski, a moc leniwie i równomiernie narasta, ale jak wyjdę ze szpitala, to może wkleję.
Widzisz, jak to jest, rezerwy jeszcze.spore, tylko takie duperele jak głowica przeszkadzają podobno na hamowni EGT dobijalo do 900 stopni, a nie był strojony w lato, także możnaby trochę zbić temperaturę :roll:
Komentarz
-
-
fernando, egt sie nie przejmuj, musiałbys latać z prędkościami 200+ co by egt było wysokie, u mnie egt podchodzi do 800 ale muszę sie postarać dlatego dla mojego bezpieczeństwa, motorowni i innych użytkowników dróg nie latam powyżej 200 :diabelski_usmiech
Reasumując, zakładaj sachsa performance (tarcza i docisk) i do tego nitro zamiast metanolu, metanol nie wiele obniży egt i koni z tego nie wiele za to nitro zrobi robotę :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
fernando, ze szperą to juz będzie fajnie gonić po winklachsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
fernando, z grubsza to już tylko mechaniczne mody mi już zostały :wink: , sprzedaż Czarnuli to już historia (raczej), to były chwile słabości w naszym związku :wink: a turbina jakoś ciągle żyje, tak byłby pretekst do kolejnego etapu zabawy.
Jak czytam Wasze posty to ślinka cieknie i robi się apetyt, wszak ten co ma 200 koni to ma więcej od tego co ma 170 i tak dalej :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Z naszymi klekotami to jest tak ze aby uzyskać te marne 260 koni to trzeba przeprowadzić w sumie trochę modyfikacji i wydać pare groszy, to samo w benzynie robi sie samym programem tak wiec w sumie moda na zmorzone tdi juz przeszła :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz