[O2] Mocniejsze koło dwumasowe do silnika BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KyLo
    Classic
    • 2008
    • 37

    [O2] Mocniejsze koło dwumasowe do silnika BKD

    Co do wkładów to polecam firmę melett jakość bardzo podobna do oryginału. U znajomego w ASV ten koras już sporo ponad 400 kkm zrobił
  • fernando
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 1890

    #2
    [O2] Mocniejsze koło dwumasowe do silnika BKD

    Wstawiał ktoś może jakiś mocniejszy dwumas do BKD? Ktoś mi mówił, ze może pasować ten od sharana BRT/BHV, montowany też w Ibizie 2.0 TDI FR, ale nie chciałbym kupić i przeżyć rozczarowania...

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Dlaczego planujesz wstawić mocniejszy ? Będą grubsze mody ? Jeśli tak to być może dobrą ofertą będzie wzmocniony zestaw jaki oferował ostatnio user kingsoft-grucha na forum AUdi A3 (nowe sprzęgło 240mm z kołem sztywnym). Cena to 2000zł.
      A jesli nie planujesz modów poza softem to wg mnie nowy, oryginalny dwumas wystarczy na kolejne 100kkm spokojnie.
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • fernando
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1890

        #4
        looker, chciałem wstawić mocniejsze koło zamachowe, bo nie lubię się bać, że coś mi się rozleci. W tej chwili prosiłem o ograniczenie momentu do 450Nm, żeby mieć spokój, ale po wymianie sprzęgła na mocniejsze, chcę dokoksowac, tylko właśnie o ile tarcze i docisk można kupić wzmocnioną, to już koła dwumasowego nie udało mi się znaleźć dedykowanego. Wiem, że Sharany mają zasadniczo mocniejsze, ale od którego konkretnie i czy na pewno któreś będzie pasować, to nie wiem...
        Do koła sztywnego nie jestem przekonany, wszystko jak do tej pory jest.robione do jazdy na co dzień i chciałbym, żeby tak zostało...

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          fernando, podjedź do Maćka / Vagtech /

          zawsze coś doradzi
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            fernando, dwumasy nie ruszaj, jak chcesz pod 500nm to możesz zainwestować w mocniejszy docisk i tarcze organiczna, taki zestaw kosztuje około 2500zl ale koło dwumasowych zostaw w spokoju :wink:

            Generalnie na seryjnych wtryskach w BKD nie rusza sie sprzęgła bo nie ma takiej potrzeby :wink:

            Jak dojadę obecne sprzęgło to zakładam serie, seria sachsa wytrzymuje takie obciążenia jak sa w mojej padlinie, max moment mam w okolicy 3000 a przy 2000 jest około 330nm wiec nie masz sie czym stresować, w BKD na serio jest mocne sprzęgło :!:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • fernando
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1890

              #7
              piramida, wtryski mam nieseryjne, także tym bardziej rozumiesz, że i bez sprzęgła jest się o co bać

              Ja też mam Max moment trochę niżej (i mi to pasuje!), a jest potencjał na wiecej, stąd chciałem się zorientować, czy jest coś mocniejszego (skoro wymienić trzeba, to czemu by nie wsadzić czegoś lepszego), żeby na wymianę być już przygotowanym...

              A ogólnie to nie jestem takim hardcorem jak Ty i się bardziej o wszystko boję, wystarczy mi emocji związanych z jazdą :wink:

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                fernando, seksik miał u siebie jednomas ale chyba powrócił do dwumasy, generalnie sie nie martw, dowal do pieca ile wejdzie i zobaczysz co sie będzie działo :diabelski_usmiech

                Masz założone wtryski bosio?

                Jeżeli tak to przy dużym coolerze możesz zbliżyć sie do 300PS przy dobrych wiatrach i momencie powyżej 500, do tego wystarczy mocniejszy docisk i seryjna dwumasa
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • fernando
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1890

                  #9
                  Właśnie nikt (komu mogę wierzyć) nie poleca jednomasy do BKD, w innych silnikach czasem się to sprawdza, ale tutaj podobno w ogóle (mówimy o aucie do jazdy na co dzień).

                  Tak, teraz siedzą bosio, na hamowni pękło 300PS i chyba 520Nm, ale bardzo nie lubię żadnych awari, więc skończyło się na 275/450, ale takim plasciutkim.

                  Ok, więc na tym się pewnie skończy, Sachs performance wleci, ale tak myślałem, że jak wszystko na wierzchu będzie i tak, to może właśnie choćby coś ciut mocniejszego od sharana wladowac, zwłaszcza ze przy takich zmianach koszty już nie rosną praktycznie...

                  A jakby udało mi się obniżyć EGT (natrysk.wody/metanolu, Nie wiem...), to 350PS jest do osiągnięcia :diabelski_usmiech

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    fernando, martw sie lepiej o głowice a nie o sprzęgło :P
                    U mnie głowica była popękana chyba w 11 miejscach a po zdjęciu jej okazało sie ze tylko pęknięty tak wiec jeżeli nie lubisz niespodzianek to nie na takim setupie :szeroki_usmiech

                    P.S. Dawaj wykres :diabelski_usmiech

                    U mnie woda dała około 20 koni, lepiej podlać nitro z tym ze głowica chyba juz tego nie zniesie :roll:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • fernando
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1890

                      #11
                      piramida, jak głowica siądzie (ale liczę na to, że tak się nie stanie prędko - wiem, naiwność...), to już drugiego bkd raczej nie wsadze, jak.Ty, albo sama głowica, albo jakiś cfgb, czy co się tam nada :wink:

                      Wykres jest na serio nudny, moment jest płaski, a moc leniwie i równomiernie narasta, ale jak wyjdę ze szpitala, to może wkleję.

                      Widzisz, jak to jest, rezerwy jeszcze.spore, tylko takie duperele jak głowica przeszkadzają podobno na hamowni EGT dobijalo do 900 stopni, a nie był strojony w lato, także możnaby trochę zbić temperaturę :roll:

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        fernando, egt sie nie przejmuj, musiałbys latać z prędkościami 200+ co by egt było wysokie, u mnie egt podchodzi do 800 ale muszę sie postarać dlatego dla mojego bezpieczeństwa, motorowni i innych użytkowników dróg nie latam powyżej 200 :diabelski_usmiech

                        Reasumując, zakładaj sachsa performance (tarcza i docisk) i do tego nitro zamiast metanolu, metanol nie wiele obniży egt i koni z tego nie wiele za to nitro zrobi robotę :!:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • fernando
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 1890

                          #13
                          piramida, dzięki, plan jest już dość klarowny w takim razie w kwestii układu napędowego: zestaw sprzęgła sre performance, nowy wysprzeglik i srubki, standardowa nowa dwumasa sachsa, regenerowana skrzynia nfp i lsd quaife. Tylko jeszcze pieniążki trzeba nazbierać na to wszystko...

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            fernando, ze szperą to juz będzie fajnie gonić po winklach
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • fernando
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1890

                              #15
                              piramida, na to liczę, teraz bez gazu też już jakoś się składa, ale moment jednak jest już znaczący, więc nawet na prostej z gazem trzeba uważać.
                              A jak robić, to już konkretnie

                              Komentarz

                              • mrfazi
                                • 2010
                                • 3103
                                • Superb III (3V3)
                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                #16
                                .... sorki, że się wtrącę, ale całkiem apetyczna ta dyskusja :slinka , nie ma to jak BKD :diabelski_usmiech, trzeba czytać newsy w tym temacie bo kto wie, co może BKD

                                Komentarz

                                • fernando
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 1890

                                  #17
                                  mrfazi, wszystko może, ale Ty swojego podobno sprzedajesz, więc się nie interesuj, żeby Ci potem przykro nie było :P

                                  Komentarz

                                  • mrfazi
                                    • 2010
                                    • 3103
                                    • Superb III (3V3)
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                    #18
                                    fernando, z grubsza to już tylko mechaniczne mody mi już zostały :wink: , sprzedaż Czarnuli to już historia (raczej), to były chwile słabości w naszym związku :wink: a turbina jakoś ciągle żyje, tak byłby pretekst do kolejnego etapu zabawy.
                                    Jak czytam Wasze posty to ślinka cieknie i robi się apetyt, wszak ten co ma 200 koni to ma więcej od tego co ma 170 i tak dalej :diabelski_usmiech

                                    Komentarz

                                    • fernando
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1890

                                      #19
                                      "Tylko mechaniczne mody" powiadasz? Ja to bym powiedział, że właśnie wszystko przed Tobą
                                      Jakbyś potrzebował kolejnej seryjnej turbiny, to moja leży spokojnie w bardzo dobrym stanie po niewielkim przebiegu :wink:

                                      Komentarz

                                      • piramida
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 12222
                                        • Superb III (3V3)

                                        #20
                                        Z naszymi klekotami to jest tak ze aby uzyskać te marne 260 koni to trzeba przeprowadzić w sumie trochę modyfikacji i wydać pare groszy, to samo w benzynie robi sie samym programem tak wiec w sumie moda na zmorzone tdi juz przeszła :lol:
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz

                                        • mrfazi
                                          • 2010
                                          • 3103
                                          • Superb III (3V3)
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                          #21
                                          piramida, generalnie coraz mniej jest tematów w zakresie "modzenia", no ale to tylko moje spostrzeżenie, każdy dziś kupuje gotowca.
                                          Odnośnie "benzyn" to samym softem nie dodasz 100 kucy :wink:

                                          Komentarz

                                          • Nexus6
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 4847
                                            • Volkswagen

                                            #22
                                            Zamieszczone przez fernando
                                            standardowa nowa dwumasa sachsa
                                            dwumasę bierz OEM z ASO, droższa, ale pożyje dłużej niż aftermarketowy Sachs czy LUK.
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz

                                            Pracuję...