Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Widzę już różnice bo ten ster co wysłałeś ma wtyczke na 7 pinów a mój na 6 pinów na wiązkę od air bagu i multum dlatego u mnie ruszył. Obawiam sie tylko jednego jak wymienie na ten nowy sterownik ze wywali mi błędy i nic nie zrobie bez wzkazowek co i jak dalej zrobić.
Obawiam sie tylko jednego jak wymienie na ten nowy sterownik ze wywali mi błędy i nic nie zrobie bez wzkazowek co i jak dalej zrobić.
Spokojnie. Zbyt wiele opcji oryginalny nie miał.
Masz zdjęcia więc zakoduj tak jak był oryginalny + multi jeśli będzie taka opcja.
Niestety o takich modyfikacjach w O3 jeszcze mało wiem.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Czy ktoś coś coś może znalazł na temat doposażenia O3 w multi?
Dziś próbowałem ale nie udało się.
Próbowałem na briskodzie znaleźć jakiś temat ale również porażka.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Wymieniałeś sterownik kierownicy? Możesz podać jego numer?
Trzeba coś kodować?
W obu Octaviach co dziś były u mnie było jak na zdjęciu wyżej. Baj 0 bit 1 włączony a multi nie działa.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Wymieniałeś sterownik kierownicy? Możesz podać jego numer?
Trzeba coś kodować?
Ja mam wersję Elegance z radiem z obsługą głosową i BT oraz sterowaniem tego wszystkiego z manetki prawej.
Więc kupiłem wiązkę z całym kpl. jak na zdjęciu. Przełożyłem tylko manetki (żeby było jak w oryginale) oraz wiązkę. Taśma została moja 5Q0 953 549 bo nie było potrzeby jej wymiany. Taśma do MF musi mieć w gnieździe w dolnym rzędzie 5 styków i w górnym po środku 2 styki.
Kodowanie dla MF w bloku 19 (na czerwono zmiany):
0101003800087300EF00020A080F0000000105000000000000 0000000000
W bloku 16 (Kierownicy) 1400 - jeżeli manetka prawa nie posiada sterowania komputerem 1600 - jeżeli manetka prawa posiada sterowanie komputerem - może jednocześnie działać wraz z MF. Nie gryzie się.
Co może się okazać ważne. Przy zamontowaniu przycisków MF i podłączeniu ich nową wiązką działały one od razu mimo błędu:
67072 - Local Databus
U1125 00 [009] - Additional Installations Detected
Po zakodowaniu MF w bloku 19 wg kodowania jw błąd ten wykasowałem i już nie pojawił się. Pojawiła się za to informacja:
Multifunction unit control module:
Subsystem 2 - Part No SW: 5E0 919 719 A HW: 5E0 919 719 A
Component: E221__MFL-PR6 H04 0120
Serial number: 000000000B0713121013
Z racji tego że nie mam labelki dla bloku 19 (VCDS 12.12.3 nie posiada jej w swoich zbiorach, a VCDS 17.1.3 dopiero jest w drodze do mnie), mam prośbę o info co znajduje się pod pogrubionym i czerwonym kodowaniem:
Temat dotyczy co prawda sterownika kiery, ale pytanie czy ktoś kojarzy czy jest możliwość przełożenia poduchy ze standardowej kiery czteroramiennej z Octavii Active (golas bez MF) do trójramiennej z MF? Czy rozmiar poduchy jest taki sam? Co więcej będę potrzebował, wiązki, inny sterownik kiery do uruchomienia MF? Nie mam VCDS póki co. Wstawiłem Bolero przy zakupie, więc radio MF wspiera (chyba).
czy ktoś kojarzy czy jest możliwość przełożenia poduchy ze standardowej kiery czteroramiennej z Octavii Active (golas bez MF) do trójramiennej z MF? Czy rozmiar poduchy jest taki sam?
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Rozumiem, że wymiana sterownika tez wymagana. Jeszcze pytanie o O3 FL, z 2017. Czy kiera z wersji po FL też będzie pasować (i przede wszystkim poduszka)?
Witam , posiadam skodę octavię III z 2013 r . Auto posiadało powycieraną kierownicę bez multifunkcji więc postanowiłem zakupić drugą . Została kupiona kierownica z multifunkcją z kablami do multifunkcji . Pytanie co by należało zrobić by owe przyciski zadziałały . Czy samo kodowanie vcds-em jeśli tak to mam ale nie wiem jak . czy trzeba zmienić jakiś moduł obsługujący mult... Dziękuję za ewentualne odpowiedzi
Więc tak , zrobiłem kodowanie jak kolega AdamB pisał wyżej i nic z tego , problem polega na tym że teraz nie mogę przywrócić kodowania kierownicy na 0200 . Niby kodowanie przyjmuje ale po wejściu nadal jest 0000 fot 1 , nie działa sterowanie komputerem i prawa manetka .
Również nie mogę przywrócić CAN Gateway fot 2
Nie wiem co to jest Gateway Low ,ale wygląd to jak by Can Gateway nadpisywał inny kod bo dlatego że funkcja kierownicy jest nie znana , nie mam pojęcia co z tym zrobić
Została kupiona kierownica z multifunkcją z kablami do multifunkcji .
To nie wystarczy , taśma pod kierownicą sprawdź, dla MF ma inną ilość pinów niż ta bez MF. A ile powinna mieć to sprawdzę w domu po południu. Mam drugą na półce wraz z manetkami z wersji Elegance (mojej).
Komentarz