Atera Signo RT. Belki typu aero, które dzięki małemu spojlerowi nie wymagają zasłaniania szyny na uchwyty typu T. Prosty montaż kluczem imbusowym. Mam je od 3lat i polecam. Dla mnie dużo lepsze niż Thule Aero właśnie ze względu na brak konieczności docinania i wsuwania uszczelki w szynę.
Dla mnie dużo lepsze niż Thule Aero właśnie ze względu na brak konieczności docinania i wsuwania uszczelki w szynę.
Widzisz, mając belki na dachu z rowerem, to te uszczelki w szynę nie zmieniają już nic. Na prawdę, są one zbyteczne. Rower wydaje tyle dźwięków, że po prostu trzeba się do nich przyzwyczaić.
Ja używam belek Thule Wingbar w połączeniu ze stopami Thule.
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
Bagażnik bazowy PRESTIGE II to bardzo lekki aluminiowy bagażnik bazowy. Aerodynamiczny kształt, niski poziom hałasu podczas jazdy i wysoka jakość wykonania to główne zalety tego modelu. Przeznaczony do montażu na standardowych relingach samochodowych. Cechy podstawowe bagażnika Prestige II Dopuszczalna ładowność 70 kg Nowoczesny wzór profilu aluminiowego Duży wybór długości profilu gwarantujący precyzyjne dopasowanie Duża uniwersalność
- dobra cena
- przyzwoita jakość
- opływowy kształt, belki nie wystają na boki poza relingi nic, i ponad relingi również praktycznie nic ( w porównaniu do niektórych dźwigasz rowery o te ok 10cm.niżej, + nizęj srodek ciężkości będzie) - ja mam czarne, przy czarnym aucie prawie znikają - kupowałem w Wa-wie na Modlińskiej
ja mam najprostsze uchwyty thule za 200PLN i są OK. Rowery trzymają się dosyć stabilnie, jedyna wada to że przednie koło wpada w delikatny rezonans, droższe modele mają tą głęboką rynnę i wtedy koło jest sztywno. W sumie w niczym to nie przeszkadza ale purystów może denerwować.
Komentarz