Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zmiana konfiguracji gdy auto juz zamowione

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Bo mu pewnie ktoś tak powiedział Gdyby nie to, to by zapewne kupił i był zadowolony A tak to ktoś zasiał wątpliwości i teraz chłopak spać nie może mimo, że sam nie widzi różnicy :szeroki_usmiech
    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

    Komentarz


    • #27
      Hehe z tym zasianiem watpliwosci trafiles idealnie Tak juz mam ze jak sie na czyms dobrze nie znamto szukam pomocy u innych.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez shado
        Bo mu pewnie ktoś tak powiedział Gdyby nie to, to by zapewne kupił i był zadowolony A tak to ktoś zasiał wątpliwości i teraz chłopak spać nie może mimo, że sam nie widzi różnicy :szeroki_usmiech
        To może teraz dla odmiany powrócimy do sławnego tematu o boczkach drzwi wykonanych z plastiko-gumy, bo to też wielu userom nie dawało spokoju :P a tak na poważnie zrobiłem już ponad 7 kkm z różnymi prędkościami, po rożnych drogach, czasami sam czasami w 5 os + bagaże i jakoś nie zauważyłem nic niepokojącego w pracy zawieszenia (jedyna różnica to przy lekkim obciążeniu +1-2 os pewniej się prowadzi - stabilniej no ale to kwestia masy, natomiast przy full załadunku 1.4 TSI prosi o wsparcie bo widać że ma ciężko ), a co do głośności IMO jest dobrze :!:
        Pozdr. Przemek

        Komentarz


        • #29
          Dobrze Ci koledzy piszą...Nie przejmuj się opinią o zawieszeniu bo ono jest całkiem OK. Zaufaj swoim odczuciom. Tym bardziej że ja np. w wielu testach w pl i także w innych językach nasłuchałem i naoglądałem się, że jednak pomimo belki i tak wrażenia kierowcy są takie, jak by komfort jazdy był lepszy niż w O2. Więc jeśli czujesz że to samochód dla Ciebie, nie wariuj pod wpływem opinii tylko i wyłącznie jakiś niedoświadczonych i pochopnych stymulantów ;-)

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez memcio82

            BTW. Sprzedawca VW dzisiaj rzucił takie info na temat wielowahaczy - a może się komuś przyda - nie wiem ile w tym prawdy, nie znam się technicznie aż tak na zawieszeniu, nie sprawdzałem tego również póki co - ale podobno wielowahacz można sprawdzić sobie samemu - czy auto je ma czy też nie
            Kurcze, nie masz bladego pojęcia o typach zawieszeń ale wiesz, że belka w O3 to dramat... Przejdź się nową Astrą, Kiją ceed, megane, 308, civic, auris i powiedz mi które ma belkę a które wielowahacz bez wchodzenia pod auto (co by nic nie dało bo nie wiesz co i jak) i pytania durnego pana sprzedawcy
            Pozdrawiam
            perfex

            Octavia HTP

            Komentarz


            • #31
              Ja też naczytałem się o belce dużo negatywów i po przesiadce się z OIIFL bałem się, że będzie jakiś dramat, jednak jężdzę już OIII trzeci miesiąc, zrobiłem już ponad 3500km po różnych drogach i z róznymi prędkościami i jakoś jak narazie nie odczuwam róznicy w komforcie jazdy w porównaniu do OII, ba i nawet nic mi ani razu nie stuknęło(nie wiem skąd ta opinia). Chyba, że komuś potrzebne auto do rajdów amatorskich, wtedy pewnie wielowachacz wskazany
              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

              Komentarz


              • #32
                Hmmm, trochę ta belka jednak stuka, a w O2 komfort jest wyraźnie lepszy - chociaż to być może zasługa większego profilu. Stukanie jest zdecydowanie słabsze nawet w fabii (mam porównanie bezpośrednio po przesiadce - różnica kilku minut).
                Co do jazdy ekstremalnej, dokładnie na tej dylatacji przy całkiem niewinnej prędkości tył przestawiło lekko na zewnątrz.
                Tak czy owak, tragedią bym tego nie nazwał, ale coś jest na rzeczy.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez Prekompilator
                  Tak czy owak, tragedią bym tego nie nazwał, ale coś jest na rzeczy.
                  To na rzeczy to IMO za sztywno w stosunku do masy tyłu, dzisiaj obadałem dokładnie Civica IX i tam po delikatnym nacisku na próg w bagażniku zawieszenie już się ugina o 2-3 cm później oczywiście trzeba przyłożyć dużo większej siły żeby poszło niżej ale w O3 nie ma tego marginesu "delikatności" (właśnie brakuje tych 2-3 cm miękkiego resorowania) ja teraz zastanawiam się nad zmianą sprężyn na Eibachy Pro-Kit, cena jest rozsądna i praca zawieszenia (sprężyna/amortyzator) powinna stać się łagodniejsza pomimo innej charakterystyki sprężyn (sam amortyzator będzie pracował w innym zakresie) no i oczywiście będzie lepszy wygląd -35/30 :P
                  Pozdr. Przemek

                  Komentarz


                  • #34
                    Re: Zmiana konfiguracji gdy auto juz zamowione

                    Zamieszczone przez fosa
                    Witam , czy ktos z Was mial taka sytuacji ze postanowil zmienic cos w konfiguracji podczas gdy auto juz teoretycznie w produkcji , zaliczka wplacona itd. Termin odbioru auta mam na ostatni tydzien wrzesnia i podobno juz nic nie moge zmienic jestem ciekaw jak to u Was wygladalo?
                    Rozmawiałeś z dealerem?
                    Na pewno Twoje auto nie jest jeszcze w produkcji. Być może po zmianie silnika zmieni się termin odbioru na późniejszy, ale to nie reguła.
                    Kiedy dokładnie zamawiałeś auto. Poproś Dealera o 6 cyfrowy numer komisyjny zamówienia (nie jest to numer zamówienia w salonie, a numer, który przydziela system zamówieniowy) i prześlij mi go.
                    Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X