Ludzie już pomalu zaczynają sie bać'perelek" sprowadzanych z Niemiec, i tak ten Twój podciągają -pierwsze 5lat tam był. Nie miałeś żadnej kolizji i jesteś pewny, dopisz że wszystkie elementy mają oryginalny lakier.
Z serii chwale sie - mam oryginalny dokladany hak holowniczy
Zwiń
X
-
Z serii chwale sie - mam oryginalny dokladany hak holowniczy
A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego. Hak oryginał, wiązka oryginał, montaż ASO i co wszystko działa super, miód malina poza jednym małym szczegółem a w sumie dwoma
- pin do aktywacji haka w samochodzie błędny nie można zakodować modułu przyczepy czyli m.in innego zachowania ESP, czujników parkowania, błędów spalonej żarówki itp. (tak dokładnie, żeby założyć hak w O3 trzeba mieć tajny kod od producent, dołączony do dokumentów haka i na tej podstawie jest on aktywowany w samochodzie) na szczęście moje ASO ogarnęło szybko temat i zadziałało ale teraz dochodzimy do AD2 czyli dlaczego był błędny PIN:
- ano dla tego że w jest błąd w druku książeczek dołączanych do haka (żeby było śmieszniej to jest Czeski błąd bo zamienione są litera z cyfrą) i dodatkowo Skoda wie o tym problemie od października 2013 i nie zrobiła z tym nic :shock:
A teraz szczegóły (bez zdjęć bo nie robiłem przy montażu) ale hak jest na stronie Skody w akcesoriach i wygląda dokładnie tak samo :szeroki_usmiech
- hak (kula) odpinane w bardzo łatwy sposób (kluczyk, przycisk, zapadka) i hak jest odpięty
- gniazdo zasilania ruchome na przegubie (po zdjęciu haka i schowaniu gniazdo jest nie widoczne i zasłonięte przed brudem)
- jakość wykonania bardzo dobra
- wiązka kabli i mocowanie haka idealnie dopasowana do miejsc montażowych
- automatyczne wyłączenie czujników parkowania z tyłu i zastąpienie ich na bolero symbolem przyczepy
- dodatkowa ikonka kierunkowskazów (na tarczy obrotomierza)
Cena takiej przyjemności bez zniżek to:
- hak ~ 950 pl
- wiązka dla samochodów bez przygotowania pod hak ~ 700 pln (w tym moduły pod can itp.)
- robocizna ~ 500 pln
-
-
Miło słyszeć, że można już zamontować hak do auta bez niego. Do tej pory jak się orientowałem, to przy braniu auta z placu, kręcili nosem co do haka, bo jeszcze do końca nie ogarnęli tematu i nie mieli szczegółowych informacji od producenta co i jak.
Możesz powiedzieć, które ASO Ci sprowadziło i zamontowało hak ?
Pytam tak od przypadku jakbym ostatecznie nie brał auta pod zamówienie tylko jednak z placu jak by była dobra oferta.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
tak, musisz jechać do diagnosty po świstek i później wbić hak w dowódZamieszczone przez ujacekCzy montaż tego haka skutkuje zmianami w dowodzie rejestracyjnym?President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Przem78, wrzuć foto z hakiem i bez haka plskliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Na szybko z platformą rowerową gdzie trochę haka widać + widać przejściówkę zasilania 13/7Zamieszczone przez LUKIPrzem78, wrzuć foto z hakiem i bez haka pls
Dopisz może co chcesz zobaczyć dokładnie wtedy łatwiej zrobić zdjęcie. IMO foto bez haka jest trochę bez sensu bo auto wygląda dokładnie jak fabryczne z zewnątrz nie ma najmniejszej oznaki instalacji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftktory w zasadzie powinien zostac w kuli, jak sie go chowa do styropianu
Dokładnie ale już znalazłem, która kulka odpowiada za rozkładanie/zapinanie haka i spokojnie można wyciągnąć kluczyk. Jak ktoś ma ten problem to wystarczy czymś twardym nacisnąć małą kulkę na samej górze rury z kulą (tej co wchodzi w mocowanie w samochodzie) i hak się zapina umożliwiając wyjęcie kluczyka - UWAGA na palce trzymać z dala od spustu zwalniającego hak bo mocno strzela.
[ Dodano: Pią 18 Kwi, 14 19:59 ]
Jak wozisz kulę w bagażniku to jest duża szansa na złamanie kluczyka :PZamieszczone przez Enriquezco w tym jest idiotycznego, hę?
Komentarz
-
-
Miałem podobny dylemat przy zakupie FLki i po przeczytaniu forum ile problemów jest z zainstalowaniem haka do nowego auta, zamówiłem fobryczny i Octa z fabryki przyjechała z hakiemZamieszczone przez Przem78A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego.
Polecam zmówić fabryczny hak, bo jest taniej i od razu mamy w dowodzie wpis bez 35zł extra oraz innych problemów przy instalacji.
A jak tylne sprężyny w O3 z tym hakiem i platformą+rowery wyglądają?
Komentarz
-
-
A ile zapłaciłeś za ori hak ??, co do sprężyn to dzisiaj załadowałem 2 rowery, kobitę i juniora, do tego mały rower do bagażnika + kilka klamotów i nie było żadnych problemów, auto usiadło ze 2-3 cm i to wszystko. Podczas jazdy do ~ 110 na podmiejskiej drodze pewnie i stabilnie, tylko spalanie poszło o ~ litr do góry (z tym akurat się liczyłem) a do tego tak wiało że w lusterku widziałem jak się plastikowe błotniki w rowerach wyginają i machają jak chorągiewka :szeroki_usmiechZamieszczone przez leonnMiałem podobny dylemat przy zakupie FLki i po przeczytaniu forum ile problemów jest z zainstalowaniem haka do nowego auta, zamówiłem fobryczny i Octa z fabryki przyjechała z hakiemZamieszczone przez Przem78A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego.
Polecam zmówić fabryczny hak, bo jest taniej i od razu mamy w dowodzie wpis bez 35zł extra oraz innych problemów przy instalacji.
A jak tylne sprężyny w O3 z tym hakiem i platformą+rowery wyglądają?
Komentarz
-
-
W 2011roku 1600zł tak jak było w cenniku :wink:Zamieszczone przez Przem78A ile zapłaciłeś za ori hak ??
No to widać, że do O3 już zakładają dobre jakościowo springiZamieszczone przez Przem78co do sprężyn to dzisiaj załadowałem 2 rowery, kobitę i juniora, do tego mały rower do bagażnika + kilka klamotów i nie było żadnych problemów, auto usiadło ze 2-3 cm i to wszystko.
Komentarz
-
-
Wlasnie o ten kluczyk chodzi jak kula laduje w bagazniku. Ryzyko ze sie zlamie, jak akurat cos tam polozymy do wytoczki rosnie. Do tego jak zapnie sie hak, to potem ten kluczyk luzem lata.Zamieszczone przez Enriquezco w tym jest idiotycznego, hę?
W O2 kluczyk mam w aucie, wisi sobie osobno, odpina-zapina sie hak i tyle.
Wiadomo: jak sie uwaza, to problemu nie ma
Komentarz
-
-
brawo wielkie
natomiast ten kod dziwny mnie martwi..... :?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Tzn. w jakim sensie Ciebie martwi ?? :wink: ja montując hak pogadałem sobie z serwisem i na chwilę obecną oficjalne stanowisko Skody jest takie i tu UWAGA !!!Zamieszczone przez krzynolnatomiast ten kod dziwny mnie martwi.....
- można kupić oryginalne radio (np: wyższy model) po zakupie dostajesz kod PIN, który musisz potwierdzić w Skodzie i dopiero możesz jechać do ASO na montaż - inaczej PIN jest nie aktywny i nie zakodują radia. podobna sprawa jest z kilkoma innymi dodatkami ale już nie pamiętam o co chodziło, chyba też o navi i tempomat. Wygląda to tak, że kupujesz akcesoria, dostajesz kod PIN, potwierdzasz go w Skodzie i dopiero jedziesz na montaż. Mało tego ten kod który dostaje nabywca jest tajny i ASO podobno go nie zna.
Komentarz
-
-
Mogą być jaja i dla tego wybrałem oryginała (oczywiście też sposób montażu miał znaczenie - rozbierają dosłownie pół auta począwszy od zderzaka a skończywszy na obu lampach, nadkolach, tapicerce bagażnika, listwach progowych, tylnym wzmocnieniu, tablicy bezpieczników i na koniec kodowaniu i łatwość demontażu samego haka). IMO to kwestia czasu jak to obejdą niezależne warsztaty ale na chwilę obecną bym się wstrzymał, trzeba też zwrócić uwagę na wiązkę elektryczną oryginalna kosztuje ponad 700 pln ale nie powoduje błędów żarówek i po załączeniu wstecznego wyłącza czujniki parkowania tyle i zastępuje jest symbolem przyczepy, podobnie jak pojawienie się dodatkowej ikony z kierunkowskazami na obrotomierzu.Zamieszczone przez RalfikA w takim razie nie orginalnego haka nie będzie można założyć?
Komentarz
-
-
Co do cennika to nie ma tam haka za 2400 zł. Za to są tam dwa haki holownicze jeden za 2000 zł a drugi za 2200 z jakimś adapterem. Może wiesz lub ktoś inny czym one się różnią ?Zamieszczone przez Przem78
No widzisz a w cenniku O3 jest za 2400 pln a mnie ze zniżkami kosztował 2075 pln (łącznie z zaświadczeniem do WK i przejściówką 13/7 pin)
Sam będę zamawiał a w żadnym z salonów nie byli mi w stanie dokładnie powiedzieć czy one się różnią lub każdy z nich inne informacje mi mówił.
Komentarz
-
-
Wiesz ja zamawiałem rok temu i coś mi właśnie świta kwota 2400 pln ale w sumie mniejsza o to natomiast co do tegoZamieszczone przez grzeskCo do cennika to nie ma tam haka za 2400 zł.to być może właśnie chodzi o dodatkową przejściówkę z 13/7 pin, która jest osobnym wyposażeniem i jeżeli masz sprzęt z podłączenie 7pin to jest konieczna.Zamieszczone przez grzesk2200 z jakimś adapterem
Ogólnie w akcesoriach jest jeden rodzaj haka i dwa rodzaje wiązek do niego, jedna z końcówką A w numerze jest dla aut bez "fabrycznego przygotowania pod hak" i jest ~ 100pln droższa a druga jest do fabrycznego przygotowania pod hak (ale niestety nie udało mi się ustalić OCB z tą opcją)
Komentarz
-
-
No widzisz bo jeśli tak jest to tu wychodzi niedoinformowanie pracowników w salonie. Mi w jednym z nich powiedzieli że wersja bez adaptera to wersja z gniazdem 7 pinowym a z adapterem to wersja z 13 pinowym + plus przelotka.Zamieszczone przez Przem78to być może właśnie chodzi o dodatkową przejściówkę z 13/7 pin, która jest osobnym wyposażeniem i jeżeli masz sprzęt z podłączenie 7pin to jest konieczna.
Jakoś nie chciało mi się wierzyć, że fabrycznie zakładają gniazda 7 pinowe gdyż w całej Europie poza Polską standard jest właśnie 13 pinowy i raczej na Polskę by nie robili osobno. Ja przelotkę już mam więc wersja tańsza wystarczy a i tak planuje przyczepkę przerobić na wersję 13 pinową ze względu na dołożone światło cofania, którego standardzie 7 pinowym nie ma jak oficjalnie przyłączyć.
Komentarz
-
-
Hak fajny , wpinanie bezproblemowe, no z tym kluczykiem to faktycznie mina trochę, chciałem go wyciągnąć u siebie i du..
Jedno co mnie wkurza to brak osłony tej całej dziury pod hak w zderzaku. Wiem że w Multivanie i A6 jest kawałek klapki zasłaniającej . Już widzę ten syf w lecie a w zimie lód w środku zderzaka :evil:
Komentarz
-

Komentarz