Ludzie już pomalu zaczynają sie bać'perelek" sprowadzanych z Niemiec, i tak ten Twój podciągają -pierwsze 5lat tam był. Nie miałeś żadnej kolizji i jesteś pewny, dopisz że wszystkie elementy mają oryginalny lakier.
Z serii chwale sie - mam oryginalny dokladany hak holowniczy
Zwiń
X
-
Z serii chwale sie - mam oryginalny dokladany hak holowniczy
A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego. Hak oryginał, wiązka oryginał, montaż ASO i co wszystko działa super, miód malina poza jednym małym szczegółem a w sumie dwoma
- pin do aktywacji haka w samochodzie błędny nie można zakodować modułu przyczepy czyli m.in innego zachowania ESP, czujników parkowania, błędów spalonej żarówki itp. (tak dokładnie, żeby założyć hak w O3 trzeba mieć tajny kod od producent, dołączony do dokumentów haka i na tej podstawie jest on aktywowany w samochodzie) na szczęście moje ASO ogarnęło szybko temat i zadziałało ale teraz dochodzimy do AD2 czyli dlaczego był błędny PIN:
- ano dla tego że w jest błąd w druku książeczek dołączanych do haka (żeby było śmieszniej to jest Czeski błąd bo zamienione są litera z cyfrą) i dodatkowo Skoda wie o tym problemie od października 2013 i nie zrobiła z tym nic :shock:
A teraz szczegóły (bez zdjęć bo nie robiłem przy montażu) ale hak jest na stronie Skody w akcesoriach i wygląda dokładnie tak samo :szeroki_usmiech
- hak (kula) odpinane w bardzo łatwy sposób (kluczyk, przycisk, zapadka) i hak jest odpięty
- gniazdo zasilania ruchome na przegubie (po zdjęciu haka i schowaniu gniazdo jest nie widoczne i zasłonięte przed brudem)
- jakość wykonania bardzo dobra
- wiązka kabli i mocowanie haka idealnie dopasowana do miejsc montażowych
- automatyczne wyłączenie czujników parkowania z tyłu i zastąpienie ich na bolero symbolem przyczepy
- dodatkowa ikonka kierunkowskazów (na tarczy obrotomierza)
Cena takiej przyjemności bez zniżek to:
- hak ~ 950 pl
- wiązka dla samochodów bez przygotowania pod hak ~ 700 pln (w tym moduły pod can itp.)
- robocizna ~ 500 pln
-
-
Miło słyszeć, że można już zamontować hak do auta bez niego. Do tej pory jak się orientowałem, to przy braniu auta z placu, kręcili nosem co do haka, bo jeszcze do końca nie ogarnęli tematu i nie mieli szczegółowych informacji od producenta co i jak.
Możesz powiedzieć, które ASO Ci sprowadziło i zamontowało hak ?
Pytam tak od przypadku jakbym ostatecznie nie brał auta pod zamówienie tylko jednak z placu jak by była dobra oferta.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ujacekCzy montaż tego haka skutkuje zmianami w dowodzie rejestracyjnym?President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Przem78, wrzuć foto z hakiem i bez haka plskliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIPrzem78, wrzuć foto z hakiem i bez haka pls
Dopisz może co chcesz zobaczyć dokładnie wtedy łatwiej zrobić zdjęcie. IMO foto bez haka jest trochę bez sensu bo auto wygląda dokładnie jak fabryczne z zewnątrz nie ma najmniejszej oznaki instalacji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftktory w zasadzie powinien zostac w kuli, jak sie go chowa do styropianu
Dokładnie ale już znalazłem, która kulka odpowiada za rozkładanie/zapinanie haka i spokojnie można wyciągnąć kluczyk. Jak ktoś ma ten problem to wystarczy czymś twardym nacisnąć małą kulkę na samej górze rury z kulą (tej co wchodzi w mocowanie w samochodzie) i hak się zapina umożliwiając wyjęcie kluczyka - UWAGA na palce trzymać z dala od spustu zwalniającego hak bo mocno strzela.
[ Dodano: Pią 18 Kwi, 14 19:59 ]
Zamieszczone przez Enriquezco w tym jest idiotycznego, hę?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego.
A jak tylne sprężyny w O3 z tym hakiem i platformą+rowery wyglądają?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez Przem78A co, zachciało mi się rowerów to se zanabyłem, tylko nie było jak przewozić, to sobie założyłem hak i kupiłem platformę do przewozu i tu koniec śmiesznego.
A jak tylne sprężyny w O3 z tym hakiem i platformą+rowery wyglądają?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78A ile zapłaciłeś za ori hak ??
Zamieszczone przez Przem78co do sprężyn to dzisiaj załadowałem 2 rowery, kobitę i juniora, do tego mały rower do bagażnika + kilka klamotów i nie było żadnych problemów, auto usiadło ze 2-3 cm i to wszystko.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezco w tym jest idiotycznego, hę?
W O2 kluczyk mam w aucie, wisi sobie osobno, odpina-zapina sie hak i tyle.
Wiadomo: jak sie uwaza, to problemu nie ma
Komentarz
-
-
brawo wielkie
natomiast ten kod dziwny mnie martwi..... :?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolnatomiast ten kod dziwny mnie martwi.....
- można kupić oryginalne radio (np: wyższy model) po zakupie dostajesz kod PIN, który musisz potwierdzić w Skodzie i dopiero możesz jechać do ASO na montaż - inaczej PIN jest nie aktywny i nie zakodują radia. podobna sprawa jest z kilkoma innymi dodatkami ale już nie pamiętam o co chodziło, chyba też o navi i tempomat. Wygląda to tak, że kupujesz akcesoria, dostajesz kod PIN, potwierdzasz go w Skodzie i dopiero jedziesz na montaż. Mało tego ten kod który dostaje nabywca jest tajny i ASO podobno go nie zna.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RalfikA w takim razie nie orginalnego haka nie będzie można założyć?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78
No widzisz a w cenniku O3 jest za 2400 pln a mnie ze zniżkami kosztował 2075 pln (łącznie z zaświadczeniem do WK i przejściówką 13/7 pin)
Sam będę zamawiał a w żadnym z salonów nie byli mi w stanie dokładnie powiedzieć czy one się różnią lub każdy z nich inne informacje mi mówił.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzeskCo do cennika to nie ma tam haka za 2400 zł.Zamieszczone przez grzesk2200 z jakimś adapterem
Ogólnie w akcesoriach jest jeden rodzaj haka i dwa rodzaje wiązek do niego, jedna z końcówką A w numerze jest dla aut bez "fabrycznego przygotowania pod hak" i jest ~ 100pln droższa a druga jest do fabrycznego przygotowania pod hak (ale niestety nie udało mi się ustalić OCB z tą opcją)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78to być może właśnie chodzi o dodatkową przejściówkę z 13/7 pin, która jest osobnym wyposażeniem i jeżeli masz sprzęt z podłączenie 7pin to jest konieczna.
Jakoś nie chciało mi się wierzyć, że fabrycznie zakładają gniazda 7 pinowe gdyż w całej Europie poza Polską standard jest właśnie 13 pinowy i raczej na Polskę by nie robili osobno. Ja przelotkę już mam więc wersja tańsza wystarczy a i tak planuje przyczepkę przerobić na wersję 13 pinową ze względu na dołożone światło cofania, którego standardzie 7 pinowym nie ma jak oficjalnie przyłączyć.
Komentarz
-
-
Hak fajny , wpinanie bezproblemowe, no z tym kluczykiem to faktycznie mina trochę, chciałem go wyciągnąć u siebie i du..
Jedno co mnie wkurza to brak osłony tej całej dziury pod hak w zderzaku. Wiem że w Multivanie i A6 jest kawałek klapki zasłaniającej . Już widzę ten syf w lecie a w zimie lód w środku zderzaka :evil:
Komentarz
-
Komentarz