problem jest taki ze trzeba podpiąć sygnał z klawisza do CE. ja wpoiłem sygnał tak jak w golfie7 bo tylko od tego mam schemat. po naciśnięciu klawisza zapala się dioda ale na radiu nie zapala się menu.
wniosek - nie ten pin w CE ale po wyłączeniu funkcji MODE w CE dioda się nie zapala.
może inna wersja CE powinna być.
przydało byt się auto z działającym MODE dla porównania.
radio też przekodowanie i nić.
na razie skasowali mi auto i stoi u blacharza - wiec zabawa zawieszona
namo, kiedy widzicie się z Robertem? Zczytajcie przy okazji z Twojego auta ustawinia czujnika od xenonów na tylniej osi w pozycji "neutralnej", zresztą rrobrt pewno będzie pamiętał
Pozdrawiam
co do wspomaganie da się przestawić na pracę automatyczną z płynną zmianą siły. robiłem to koledże forum - ma w jednej zmienione ustawienia a w drugiej standard i jest różnica.
co do wspomaganie da się przestawić na pracę automatyczną z płynną zmianą siły. robiłem to koledże forum - ma w jednej zmienione ustawienia a w drugiej standard i jest różnica.
Masz może kodowanie do tego ustawienia ? Chętnie potestowałbym w swojej.
pytanie do modujących i zorientowanych w tematach na innych forach - czy jest już jakiś pionier któremu udało się zrobić retrofit profili jazdy?
A ja mam pytanie z drugiej strony - jak ktos nie ma DRIVE SET UP czy to znaczy ze ma na stale tylko tryb NORMALNY (czyli nie ma mozliwosci zmiany pracy trybu wspomagania kiery na sport, swiatel na sport, silnika na sport)? Ja mam wiec widze co daje zmiana trybu, ale ciekawi mnie co jest jak nie ma (zakladam ze jakbym kupowal nowe 1.4 to bym raczej tego nie bral, ale w 1.8/RS i w automacie to raczej must)
(zakladam ze jakbym kupowal nowe 1.4 to bym raczej tego nie bral, ale w 1.8/RS i w automacie to raczej must)
W 1.4 jest spora różnica w trybie SPORT a NORMAL.
Jeżdżąc codziennie na NORMAL i co jakiś czas przełączając na SPORT mam wrażenie, że zbiera się o wiele lepiej niż moje poprzednie 1.8 bez żadnego wyboru trybu.
Oczywiście, nie wiem, ile w tym wpływu będą miały takie czynniki, jak podniesiona moc i moment nowego 1.4 oraz niższa masa własna, ale różnica między tymi dwoma trybami w 1.4 jest wyraźna.
Ja sobie nie wyobrażam jazdy po autostradach bez kierownicy w trybie sport. Na normal chodzi za lekko i jest nieprecyzyjna... Ja zauważyłem, że jak ustawię kierownicę na sport w trybie indywidual to kierownica chodzi trochę mniej ciężko od trybu sport.
Też mnie ciekawi jak to wygląda bez wyboru trybu jazdy.
Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Niestety nie konfigurowałem mojej Oct, ponieważ byłem zmuszony kupił półroczną używkę. Czy wie ktoś może czy da się opcje wyboru trybów dokonfigurwać ?
Komentarz