Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Listwy progowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Listwy progowe

    Zamieszczone przez Asystentka
    aniol, takie zdjęcie od tylu powinien wkleić po 22 no nie a nie teraz
    a czemu ?? .... to taki akt artystyczny Oddanie holdu pojazdowi dwukolowemu. Zestawienie piekna z pieknem ......czy co to tam mial autor na mysli

  • #2
    Listwy progowe

    Czy dokładał ktoś z Was listwy progowe do o3? Czy przez nie nie będą progi korodować, po myciu itp?

    Komentarz


    • #3
      W O3 nie mam doświadczenia. W Oplu Astra H miałem od nowości naklejone listwy na progi - usługa wykonana w ASO przed odbiorem samochodu. Nic złego się nie działo przez 3,5 roku jak jeździłem tym autem. Jeśli listwa jest prawidłowo naklejona nie widzę powodu do obaw ...

      Komentarz


      • #4
        W BMW E46 mam seryjnie zamontowane listwy ale nie są one przyklejone a wpięte na klips.
        W O3 obawiam się kleju w postaci poziomych pasków, jakby się pomiędzy nimi wilgoć zebrała, to byłby problem z jej odprowadzeniem.



        Zdjęcie zapożyczone ze strony Náhradní díly a doplňky Škoda - OB Autodíly.

        Komentarz


        • #5
          A jak auto stojąc na mrozie narażone jest na wilgoć to coś się dzieje???
          Dopóki nie zarysujesz powierzchni aż do gołej blachy to nie ma prawa się nic dziać.

          Komentarz


          • #6
            Re: Listwy progowe

            Zamieszczone przez KASA
            Czy dokładał ktoś z Was listwy progowe do o3? Czy przez nie nie będą progi korodować, po myciu itp?
            Dokładałem w O3 progi oryginalne (alu+plastik) - na razie nic się nie dzieje, ale to raptem kilka miesięcy.
            Wcześniej miałem progi w BMW (fabryczne) i w Pandzie (dokładane, ale oryginał) - BMW miało naście lat, a w Pandzie jeździły 3 lata - w żadnym z aut nic się nie działo.
            Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

            Komentarz