Grubość powłoki lakieru Octavia III kombi srebrna.
Witam, mam prośbę potrzebuje informację odnoście grubości lakieru w Octavii III kombi kolor srebrny rok produkcji 12.2014 rej, styczeń 2015.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Z osobami które rozmawiam właśnie mówią podobnie moze ktoś z Kolegów na forum ma podobna III do mojej w tym samym lakierze i jest z okolic poznania to załatiw miernik i podjade to wtedy będę miał konkretne porównanie
W mojej srebrnej z tego roku jest około 120 mikronów na zewnętrznej powłoce. Wnęki, słupki , progi mają mniej. Z tego co pamiętam to okolice 80-90 mikronów. imported_świetlik jeśli Ci zależy na konkretnych miejscach to napisz które i zmierzę.
Powtórne lakierowanie to będzie grubość w granicach od 210 mikronów.
Kiego AdamB bardzo dziękuje za informacje ale jeśli to nie jest problemem i możesz zmierzyć jeszcze raz dach,drzwi, drzwi poniżej zagięcia,klapę oraz słupki przód tył to bede Tobie niewiarygodnie wdzięczny.
pozdrawiam serdecznie
imported_świetlik To jest tak: drzwi, dach, klapa u mnie mają po 110 (+/- 10) w zależności od odległości od krawędzi. Wnęki drzwi, słupek środkowy 90 (+/- 10). Także jest nie dużo lakieru. W poprzedniej OII też srebrnej miałem podobnie, noże z 10-20 mikronów więcej, Jeżeli jeszcze coś Cię niepokoi to śmiało
AdamB dziękuje za wszelka pomoc z Twojej strony ja w poniedzialek albo we wtorek jade na stacje kontroli do znajomego jeszcze na sprawdzenie i bede pewny jak byś coś potrzebował z okolic poznania służę pomocą. Pozdrawiam serdecznie
Ja jak odbieralem swoja- srebrny metalik, to mierzylem przyrzadem z salonu, kazdy element, oprocz progow i slupkow. Wszedzie, ale to wszedzie bylo wiecej jak 80, ale mniej niz 100 mikronow.
Natomiast jak mierzylem w innym salonie, innym przyrzadem, to nie bylo wiecej jak 110, ale praktycznie nigdzie mniej niz 95. Byc moze to problem klasy miernika i jego kalibracji.
Opowiem Wam o swojej O3 również srebrnej. Otóż moja srebrna strzałka posiada na całym aucie lakier w granicach 240-260 mikronów. Podwójny lakier posiadam również we wnękach. Mam potwierdzenie że jest to oryginalnie podwójny lakier.
Czasami zdarzają się podwójne malowania na etapie produkcji (wada lakieru , uszkodzenie karoserii itp.), normalnie żadna fabryka bezcelowo nie daje podwójnej warstwy za duży koszt, mój przyjaciel miał takiego forda ,posiadał kwit,że auto podwójnie lakierowane , po 4 latach przestał jeżdzić na serwis a po 6 cały lakier zaczął się łuszczyć i sprzedał okropnie wyglądające auto
Komentarz