Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Trzykrotny sygnał dźwiękowy na postoju lub zatrzamiu auta.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Trzykrotny sygnał dźwiękowy na postoju lub zatrzamiu auta.

    Siemka.
    Jak w temacie. Dziś dziwna sytuacja. Odpalam samochód i 3 krotny sygnał dźwiękowy. Żadnych komunikatów itd. Stan płynów w normie,stan akumulatora też ok. No to jadę. W trakcie jazdy nic. Wystarczyło zwolnić do około 10km/h lub się zatrzymać na światłach i znów 3 krotny syglał. Co to kuźwa jest?
    Spalanie - Motostat.pl

  • #2
    Ale klakson czy w kabinie brzeczyk jak do pasów?

    Komentarz


    • #3
      Coś jak sygnał czujników parkowania. I zaczyna mnie to wpieniac. Płyny sprawdzone,dolane prawie pod maks. Błędów nie ma. Komunikatów nie ma. I tylko przy odpalaniu,a po jeździe po każdym zwolnieniu poniżej 10km/h lub zatrzymaniu. Brzęczyk od pasów ma wysokie tony
      Jak można wrzucić tu filmik to mogę nagrać jakby co.
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #4
        A kontrolka od ABS nie świeci Ci się dłużej przy uruchamianiu?
        Google zwraca wynik, że to może być problem z czyjnikiem ABS, kostką, poziomem płyny hamulcowego.

        Komentarz


        • #5
          Tu po przekręceniu kluczyka bez odpalania. Darmowy hosting plików - wrzucaj i dziel się plikami za darmo |
          A tu jazda
          Darmowy hosting plików - wrzucaj i dziel się plikami za darmo |
          Po podpięciu żadnych błędów nie ma w ABS. Płyn pod maks.

          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem jak brzmi ostrzeganie o predkosci ale moze przypadkiem to ustawiles. Ale z drugiej strony na postuju chyba nie powinno dzwonic. Podają rowniez info ze to moze byc niski stan naladowania akumulatora lub przekroczony czas na inspekcje serwisowe. Wejdz w radiu CAR i tam wyszukaj przeglady czy cos takiego bedzie i tam sa podane dni i kilometry. Byc moze to jest to.
            Ostatnio edytowany przez paszczak1991; 51705.

            Komentarz


            • #7
              Kuźwa... Lałbym jakby to było to W razie czego jak to wyłączyć? Może na postoju coś poklikalem :/
              Przeglądy na pewno nie. Zerowałem jeden i drugi jak zmieniałem olej. A wymieniany jakoś 2 tys km temu.
              A wierzyć we wskazania na zegarach odnośnie stanu aku? Bo pokazuje mi 100% na pomarańczowo. To sprawdzanie po przytrzymaniu przycisku pod zegarami.
              Ostatnio edytowany przez Rybus85; 9991803.
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #8
                Aku sprawdziłem teraz miernikiem. Na wyłączonym z założonymi klemami jakoś 12.10-12,20. Po odpaleniu auta(czyli włączone ledy,radio,nawiew) pokazuje 14.65V. Trochę mało ma wyłączonym czy w normie?
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpis
                  Kuźwa... Lałbym jakby to było to W razie czego jak to wyłączyć? Może na postoju coś poklikalem :/
                  Przeglądy na pewno nie. Zerowałem jeden i drugi jak zmieniałem olej. A wymieniany jakoś 2 tys km temu.
                  A wierzyć we wskazania na zegarach odnośnie stanu aku? Bo pokazuje mi 100% na pomarańczowo. To sprawdzanie po przytrzymaniu przycisku pod zegarami.
                  Jeśli masz multimetr to sprawdź napięcie akumulatora. Chyba prawidłowe jest w przedziale 12,4-12,8 w spoczynku.
                  Co to ostrzeżenia to prawą rolką na kierownicy zmieniasz tam te pola na wyświetlaczu i na którymś będzie podane ostrzeżenie o prędkości czy o przekraczaniu prędkości.
                  Ostatnio edytowany przez paszczak1991; 51705.

                  Komentarz


                  • #10
                    A ostrzeżenie o prędkości teraz sobie sprawdziłem. Inny sygnał i zapala się kolorowa i formacja na wyświetlaczu.
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpis
                      Aku sprawdziłem teraz miernikiem. Na wyłączonym z założonymi klemami jakoś 12.10-12,20. Po odpaleniu auta(czyli włączone ledy,radio,nawiew) pokazuje 14.65V. Trochę mało ma wyłączonym czy w normie?
                      Chyba trochę mało. Mierzyłeś jak auto było zamknięte już i chwile odczekałeś aż się uzbroi wszystko? Czy na otwartym samochodzie?

                      Komentarz


                      • #12
                        Na otwartym. Było słychać przekaźniki jak pykły i dopiero mierzyłem. Więc trochę czasu minęło. Może w weekend jak dopiero będę miał czas to wezmę prostownik i podładuje z ciekawości i zobaczymy co będzie.
                        W Sumie,podejrzewam że Aku może być od nowości. Czyli w wakacje będzie miał 7 lat... Ale z drugiej strony w poprzedni. Audi miałem rekordzistę. Aku miał chyba z 12 lat albo i lepiej zanim padł. Ale tam padły celo całkowicie bo ładowanie nic nie dawało
                        Jaki aku można włożyć do takiej skodziny? Bo mam w audi ale wielki bo 72 albo 74. A w skodzie aktualnie mam 62 albo 64. A nie chciałbym wykończyć alternatora :/
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpis
                          Na otwartym. Było słychać przekaźniki jak pykły i dopiero mierzyłem. Więc trochę czasu minęło. Może w weekend jak dopiero będę miał czas to wezmę prostownik i podładuje z ciekawości i zobaczymy co będzie.
                          W Sumie,podejrzewam że Aku może być od nowości. Czyli w wakacje będzie miał 7 lat... Ale z drugiej strony w poprzedni. Audi miałem rekordzistę. Aku miał chyba z 12 lat albo i lepiej zanim padł. Ale tam padły celo całkowicie bo ładowanie nic nie dawało
                          Jaki aku można włożyć do takiej skodziny? Bo mam w audi ale wielki bo 72 albo 74. A w skodzie aktualnie mam 62 albo 64. A nie chciałbym wykończyć alternatora :/
                          U mnie fabrycznie jest EFB wsadzony 59Ah ale miejsca jest dużo. Maksymalnie chyba 70 Ah można wsadzić i kodowanie VCDS konieczne jest do zrobienia aby komputer wiedział co ma w aucie i jak ładować. Ta cała rekuperacja i start stop itd.

                          Komentarz


                          • #14
                            Nie mam tego dziadostwa jak start stop całe szczęście. Zresztą jakbym miał to byłaby to pierwsza rzecz po kupnie do wywalenia
                            Na razie sprawdzę z ciekawości i podładuje w weekend.
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Bardzo mnie zaciekawil ten temat, az zaczlaem sobie szukac po forach VW i jeden z wpisow jako problem rozwiazany to zbyt niski poziom oleju. Oczywiscie zero komunikatow, bledow, etc. Troche dziwne rozwiazanie. Natomiast przy konczacym sie aku wskazuja, ze jeden z podstawowych objawow to czesto pojawiajaca sie kontrolka ABS, na ulamek sekundy, sekunde, poniewaz czujnik ten jest niby najbardziej czuly na spadek napiecia. W kazdym razie 3 krotnie pikniecie to najczesniej podawany jest jako winowajca aku.
                              Ostatnio edytowany przez zulu; 48819.

                              Komentarz


                              • #16
                                To jest dobry tester do aku:

                                ​​123.94zł 40% OFF|AUTOOL BT360 8 20V Tester akumulatora samochodowego cyfrowy samochodowy diagnostyczny Tester baterii analizator 20 2000CCA narzędzie do ładowania korbowego|car tools|tester 12vcar battery tester - AliExpress

                                Mialem dobry ubaw ostatnio, bo sprawdzałem teściowi tym akumulator na jesieni. Teść elektryk na emeryturze. Prychnął śmiechem, bo wyszło, że ma aku do zmiany, a on z tym akumulatorem prawie śpi. Wyjmuje, ładuje, cuda wianki odstawia i mówi, że to nie możliwe.
                                Tydzień temu przychodzi i mówi, że mu aku padł tak, że trzeba nowy. Nie miałem serca zaśmiać mu się w twarz

                                Komentarz


                                • #17
                                  To już nie wiem czy szykować się na Aku czy co Olej jak pisałem. Odkąd wymieniłem to trzyma się tak trochę ponad połowę stanu na bagnecie. A sprawdzam fo jakiś czas. Ale.tez wydawałoby się,że powinna kontrolka się zapalić od niskiego stanu oleju(jak to w VAGach).
                                  Jak już pisałem,dopiero w sobotę będę miał czas podładować akumulator. Zobaczymy co będzie wtedy.
                                  Z ciekawości,żadne cyrki się nie dzieją po odpięciu Aku?
                                  Spalanie - Motostat.pl

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Po podłączeniu aku będziesz miał dużo kontrolek pozapalanych. Trzeba się przejechać i wszystko pogaśnie.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez zulu Zobacz wpis
                                      Bardzo mnie zaciekawil ten temat, az zaczlaem sobie szukac po forach VW i jeden z wpisow jako problem rozwiazany to zbyt niski poziom oleju. Oczywiscie zero komunikatow, bledow, etc. Troche dziwne rozwiazanie. Natomiast przy konczacym sie aku wskazuja, ze jeden z podstawowych objawow to czesto pojawiajaca sie kontrolka ABS, na ulamek sekundy, sekunde, poniewaz czujnik ten jest niby najbardziej czuly na spadek napiecia. W kazdym razie 3 krotnie pikniecie to najczesniej podawany jest jako winowajca aku.
                                      To raczej nie olej bo od tego jest kontrolka przecież która aż bije po oczach na czerwono że trzeba dolać. Strzelam w akumulator bo skoro auto ma 7 lat to zbliża się czas na niego. A też nie wiemy czy poprzedni sprzedający nie wsadził jakiegoś szrota na handel tylko.

                                      Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpis
                                      To już nie wiem czy szykować się na Aku czy co Olej jak pisałem. Odkąd wymieniłem to trzyma się tak trochę ponad połowę stanu na bagnecie. A sprawdzam fo jakiś czas. Ale.tez wydawałoby się,że powinna kontrolka się zapalić od niskiego stanu oleju(jak to w VAGach).
                                      Jak już pisałem,dopiero w sobotę będę miał czas podładować akumulator. Zobaczymy co będzie wtedy.
                                      Z ciekawości,żadne cyrki się nie dzieją po odpięciu Aku?
                                      Tak jak dagetto pisze będzie parę kontrolek od ABS i wspomagania. Przejechać 30-50 metrów i wszystko na zegarach zniknie.
                                      Natomiast jak podepniesz VCDS to zobaczysz pełno błędów(nie groźne). Ale to nie problem kasujesz i już nie wrócą aż do kolejnego wyjęcia akumulatora.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        No ja mam tylko interfejs diagnostyczny. Taki komputerek dla VAGów Spełnia rolę,błędy,logi itd. Bo coś na nowym laptopie nie mogę zmusić do działania VCDSa
                                        Syfu nie ma z Aku Jest Varty. I tak jak pisałem,pewnie siedzi od nowości od 2014 roku. Dziwne jest to że jest tester na Aku. Jak jest żółte światełko to Aku się kończy. U mnie nic się nie świeci. Ale pytanie czy to działa
                                        Ostatnio edytowany przez Rybus85; 9991803.
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpis
                                          No ja mam tylko interfejs diagnostyczny. Taki komputerek dla VAGów Spełnia rolę,błędy,logi itd. Bo coś na nowym laptopie nie mogę zmusić do działania VCDSa
                                          Syfu nie ma z Aku Jest Varty. I tak jak pisałem,pewnie siedzi od nowości od 2014 roku. Dziwne jest to że jest tester na Aku. Jak jest żółte światełko to Aku się kończy. U mnie nic się nie świeci. Ale pytanie czy to działa
                                          U mnie ten tester w akumulatorze nie działał. AKU siadło a tester na zielono pokazywał. Sam jestem ciekawy czy jak naładujesz akumulator to problem się rozwiąże. Gdzieś na akumulatorze powinny być wybite informacje o dacie produkcji można wtedy sprawdzić czy to faktycznie fabryczny czy ktoś podmienił.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ja nic nie widzę ...
                                            20210413_111909_copy_1440x2560.jpg
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Aku wygląda na ori. Mam z tej samej serii (trochę inne parametry).
                                              pozdrawiam - Darek

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Paszczak, wiem doskonale, ze jest kontrolka od oleju jak oczy diabla, ale w takim samym watku gosciu pytal o te same problemy w Passacie i podsumowal-- temat do zamkniecia, przyczyna byl niski poziom oleju. Temu to napisalem, a czy bzdura to nie wiem. Cos znajduje to staram sie podpowiedziec co znajde badz wiem.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Mogę dolać,ale patrząc na stan na bagnecie to wejdzie może ze 100-200mln,ale nie lubię mieć pod maks
                                                  Spalanie - Motostat.pl

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X