Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

plastikowa oslona na silnik 1.4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zastanawiam się tylko , czego domagać się od serwisu- wymiany czy wyczyszczenia i jakiegoś zabezpieczenia antykorozyjnego?
    Wolałbym osobiście, żeby nie grzebali przy nowym samochodzie...
    O3 1,4 TSI 140KM Elegance
    Pakiet Amazing, Sunset, Webasto, Park Assist 2.0,
    Przebieg-ponad 25 000 km ...

    Komentarz


    • #27
      Raczej trudno zabezpieczać tam czymś antykorozyjnym ze względu na temperatury panujące w tym miejscu. To nie jest normalny widok. Tylko wymiana.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Alf
        Panowie,
        Patrzę na zdjęcia silników, które wkleiliście i mam pytanie, czy u któregokolwiek z Was występuje w miejscu jak niżej podobna rdza?
        Od momentu produkcji do odbioru samochodu minął miesiąc i nie wiem czy uderzyć z tym do serwisu, czy dać sobie spokój..
        Jak myślicie?
        Alf mam podobnie, mam jednak czuja że to tak powinno być tak jak wcześniej ktoś wspomniał wysokie temperatury, a ten łącznik raczej nie powinien być z duralu i mamy taki efekt, dodam swoje zdjęcie, poczekajmy co lepsi fachowcy powiedzą
        Załączone pliki
        Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY

        Komentarz


        • #29
          az z ciekawosci sprawdze jak to wyglada u mnie
          Black magic

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez greg505
            az z ciekawosci sprawdze jak to wyglada u mnie
            jak masz możliwość cyknij zdjęcie
            Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY

            Komentarz


            • #31
              Byłem dziś przejazdem w serwisie i powiedziano mi, że tak ma być i żeby się nie przejmować.

              Szczerze mówiąc, to też mi się wydaje, że te rdzawe naloty będą się tam wszystkim użytkownikom tworzyć..
              O3 1,4 TSI 140KM Elegance
              Pakiet Amazing, Sunset, Webasto, Park Assist 2.0,
              Przebieg-ponad 25 000 km ...

              Komentarz


              • #32
                U mnie pomimo 8 miesięcznej eksploatacji wygląda to lepiej. zdjęcie robione telefonem dlatego gorsza jakość.
                Załączone pliki
                jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                Komentarz


                • #33
                  według mnie to nie powinno tak byc. no i czy robi sie to tylko na zewnatrz czy może w środku też? i jak nazwywa sie ten element?
                  OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                  Auto Detailing: Dream Car Studio
                  (znajdź również na fb)

                  Komentarz


                  • #34
                    same problemy z nowymi samochodami co to sie dzieje panowie;D

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez lukrys
                      same problemy z nowymi samochodami co to sie dzieje panowie;D
                      księgowość bulwa księgowość z Unią połączona, a pojutrze to sobie Octę IV z drukarki 3D machniesz
                      Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY

                      Komentarz


                      • #36
                        U mnie po 1700km pojawia się już nalot, choć to początki.
                        O3 Combi Ambition Czarny 1.4 DSG + Amazing + kilka innych dodatków

                        Komentarz


                        • #37
                          Auta jeszcze nie mam.
                          ten element wygląda na odlew żeliwny.
                          Jeśli tak jest to rdzawy nalot jest normalny.
                          Głębiej nie koroduje.
                          OIII 1,4 TSI (CHPA)
                          wcześniej OII FL 1,6 MPI

                          Komentarz


                          • #38
                            Jutro zapytam brata... robi w obrobce wszelakich metali na AGH. Pewnie bedzie wiedzial o co chodzi z ta rdza.

                            [ Dodano: Sro 26 Lut, 14 22:38 ]
                            Zamieszczone przez pari23
                            Jutro zapytam brata... robi w obrobce wszelakich metali na AGH. Pewnie bedzie wiedzial o co chodzi z ta rdza.
                            dziś mi odpisał:

                            "jeżeli jest to aluminium to teraz wykonuje sie takie podzespoły z wysokociśnieniowych odlewów aluminium i stopów. Trzeba by było sprawdzić czy ta korozja to jest nalot czy wżery. Mozliwe też jest że był to uszkodzony element i wtedy zdarła sie powłoka lakiernicza, galwaniczna albo tlenkowa(aluminium lubi powinowactwo do tlenu dlatego na powierzchni wytwarza sie warstewka tlenku glinu Al2O3 która działa jako warstwa ochronna antykorozyjna.
                            Dodatkowo aluminium które pracuje w wysokich temperaturach ten tlenek Al2O3 uwadnia się ale wtedy powstał by biały nalot jest wtedy nadkwasowość.
                            Ale moim zdaniem będzie to korozja na odlewie z żeliwa szarego bo kolor tej korozji jest brunatny ale dla mnie jest to bardzo dziwne bo żeliwo szare z racji dużej zawartośći C(węgla w postacji płytek grafitu) nie powinno korodować jeżeli jest to jakiś element doprowadzający gazy to mogą one powodować tą korozje. Jeżeli występuje to w większej ilości egzemplarzy to musiał wystąpić jakiś błąd w procesie odlewania podzespołu np. powstały jakieś wtrącenia albo powstały pęcherzyki powietrza powodujące ową korozje. Jeżeli pojawia się to w nowym samochodzie po małej ilości przepracowanych godzin to zgłosił bym sie do serwisu na wymiane ale zabezpieczenie elementu bo powstaną pęknięcia co będzie skutkowało zepsuciem sie elementu a w konsekwencji zaburzeniem calościowego cuklu pracy silnika"
                            Biały RS kombi TSI

                            Komentarz


                            • #39
                              Witam był ktoś z tym serwisie jeszcze? Ja oprócz zardzewialego tego elementu zauważyłem korozję również na przegubie od strony kierowcy

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X