Zamieszczone przez kecaj
CENNIK MY2015
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Chris11A tak a propo kierownicy, to ktoś ma jakieś zdjęcie, jak ma wyglądać ta nowa spłaszczona??
Tak swoją drogą to nie wiem, czy jest faktycznie czym się podniecać. Ot kierownica nie będzie okrągła, tylko trochę spłaszczona na dole.
Ja wolałbym, gdyby w MY2015 lepiej wygłuszyli wnętrze, dodawali matę na pokrywę silnika lub poprawili jakość plastików wewnątrz auta. reszta to kosmetyka.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrimAmix, wziąłeś beż do środka? Bardzo chętnie bym zobaczył takie połączenie...Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez trasat23Idź do salonu VW i usiądź za kierownicą Golfa. Będziesz miał widok Live.
Zamieszczone przez trasat23Ja wolałbym, gdyby w MY2015 lepiej wygłuszyli wnętrze, dodawali matę na pokrywę silnika lub poprawili jakość plastików wewnątrz auta. reszta to kosmetyka.
Co do plastików wewnątrz to też chyba nie ma się co denerwować - nie jest to już to samo, co w OIIFL, ale tragedii też nie ma.
Komentarz
-
-
IMHO, ja nie rozumiem podniety maty pod maską - ona naprawdę nie daje nic a nic, jeśli chodzi o odczucia słuchowe wewnątrz auta)
1. Silnik dłużej trzyma ciepło.
2. Szybciej się nagrzewa silnik (nie ma OGROMNEJ różnicy ale jest ona zauważalna).
3. Jak pada deszcz to stojąc w korku nie wkur**a mnie dymiąca maska (parowały spadające krople deszczu) - jest ona teraz zimna.
4. Ładniej to wygląda jak sobie dolewam płynu do spryskiwaczy
5. Komfort psychiczno estetyczny bezcenny :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsJeździłem pół roku bez maty i pół roku z matą (kupiona tuż przed okresem zimowym). Moje spostrzeżenia to:
1. Silnik dłużej trzyma ciepło.
2. Szybciej się nagrzewa silnik (nie ma OGROMNEJ różnicy ale jest ona zauważalna).
3. Jak pada deszcz to stojąc w korku nie wkur**a mnie dymiąca maska (parowały spadające krople deszczu) - jest ona teraz zimna.
4. Ładniej to wygląda jak sobie dolewam płynu do spryskiwaczy
5. Komfort psychiczno estetyczny bezcenny :P
Trzeciego punktu nie komentuje, bo dla mnie to kuriozum, ale ok... każdy ma inne zboczenie.
Dwa ostatnie punkty... z nimi ciężko się nie zgodzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsKomfort psychiczno estetyczny bezcenny
Co do efektu placeba, przy odczuciach szybszego nagrzewania się silnika, to jednak nie lekceważyłbym roli maty. Jest to dodatkowa osłona, która spełnia w tym względzie pewną rolę.
Zamieszczone przez Chris11Co do plastików wewnątrz to też chyba nie ma się co denerwować - nie jest to już to samo, co w OIIFL, ale tragedii też nie ma
Komentarz
-
-
Ale co w takich plastikach można jeszcze poprawić?
Co było nie tak w OII, żeby ją poprawiać?
Ja uważam, że zarówno w OII, jak i w OIII plastiki są jak najbardziej ok, a osławione już boczki drzwi, mimo, że twardsze, to nadal są dobrej jakości i nawet przyjemne w odbiorze wizualno-dotykowym. Nie jest to jakiś chamski plastik jak w koreańcach z początku lat 90.
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to wyściełanie boczka przy podłokietniku - w OII to jest przyjemna gąbka obita materiałem, a w OIII to już niestety twardy plastik.
Ale jak to bywa, wszystko co ma swoje minusy, musi też mieć plusy... i tak - przynajmniej łatwiej będzie się to czyściło.
A fundamentalna sprawa to taka, że ja trzymam ręce na kierownicy, a nie drzwiach, więc nic mi to nie robi, czy jest tam bardziej miękko, czy jednak ciut twardo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to wyściełanie boczka przy podłokietniku - w OII to jest przyjemna gąbka obita materiałem, a w OIII to już niestety twardy plastik.
Komentarz
-
-
Uważam że narzekanie na wykończenie o3 to przesada. Jest wielka różnica na plus względem o2. Oczywiście jesli ktoś spodziewa sie w środku Audi to będzie zawiedziony. Ja wiem ze kupiłem auto zwykłe i takiego tez standardu oczekiwałem. Skoda to nie marka premium i stosunek jakosci do ceny jak dla mnie jest świetny. Nie wspominając dynamiki oraz silnika wzgledem konkurencji w tej cenie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mac_aaronZamieszczone przez Chris11Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to wyściełanie boczka przy podłokietniku - w OII to jest przyjemna gąbka obita materiałem, a w OIII to już niestety twardy plastik.
A poza tym to podzielam zdanie mufla.
Komentarz
-
-
Pierwsze dwa punkty są podparte jakimiś testami, czy tylko odczuciami, wskazaniami na desce rozdzielczej i efektem placebo?
Trzeciego punktu nie komentuje, bo dla mnie to kuriozum, ale ok... każdy ma inne zboczenie.
Dwa ostatnie punkty... z nimi ciężko się nie zgodzić.
Przykładowo do pracy czasami podjadę autem, a że mam blisko (2-3km) to silnik potrafił się nie rozgrzać i wyłączając auto wskazówka była na 1/4 zegaru. Po założeniu maty praktycznie zawsze jest na 1/2.
Pogoda -10 stopni, auto rozgrzane, zostawiam na parkingu na godzinę, wracam, odpalam i wskazówka na 0. Z matą po takim samym czasie silnik trzymał ciepło powyżej 1/4.
A co do parowania, to nie wiem czy ma to jakiś wpływ na lakier na masce ale wcześniej maska przy dotykaniu dłonią po prostu parzyła. Teraz jest zimna. Za matę dałem 120zł wraz z przesyłką i jestem zadowolony z zakupu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Suche fakty będą wówczas, jak ktoś dokona pomiaru temperatury silnika z założoną matą i bez maty. Oczywiście, oba pomiary w tych samych warunkach temperaturowych, wilgotności, ciśnienia powietrza......
Wskazówka temperatury silnika nie jest absolutnie miarodajnym sprzętem pomiarowym.
Nikt nie zmusza Cię do zakupu maty pod silnik. Ja się cieszę tym, że teraz szybciej zimą leci ciepłe powietrze do kabiny i z pozostałych plusów, które opisałem wcześniej. Masz ku temu wątpliwości? Who cares grunt, że ja oraz pasażerowie widzą różnicę i mi to wystarczy.
Komentarz
-
-
Czy taka ma być ?, bo właśnie mam ochotę zamówić
Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Nie jest to jakiś chamski plastik jak w koreańcach z początku lat 90.
Moje odczucia w przypadku O3 są takie, że VAG jeszcze więcej chciał wycisnąć ze swojej budżetowej marki i tak też zrobił.
Nic złego nie widzę w tym, że klient wymaga więcej, skoro Skoda pozycjonuje O3 w segmencie o rozmiar wyższym.
W przypadku FL O3 mogę sobie wyobrazić, jak przedstawiciel Skody, dumnie oznajmia, że m.in. poprawiono jakość plastików......w domyśle osiągając poziom, który prezentowała O2.
Ja też zdaję sobie sprawę z tego, jakie auto kupuję, ale zawsze mogę oczekiwać czegoś więcej w stosunku do poprzednika, którym jeździłem 3,5 roku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsZamieszczone przez Amix
Na tej aukcji ani słowa o tym, Zadałem pytanie, ale niedziela dzisiaj i trzeba czekać.Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AmixJest kompletna z zatrzaskami ?
Tu masz mój opis maty http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=73058
Komentarz
-
-
Dzięki. W starej O1 ambiente miałem w standardzie i nie zauważyłem, ze teraz nie ma i to w elegance !!. W O4 trzeba będzie chyba robić dopłatę za powietrze do kół.Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
Komentarz