Obrotów tyle samo w każdym trybie, w trybie sport jest sztywniejsza, w trybie normal i eko taka sama (mniej sztywna).
Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne
Zwiń
X
-
OK, dzięki za info.
Ciekawe jak to wygląda w normalnych wersjach, nie w RS-ach.Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
-
Re: Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne
Zamieszczone przez bob_bestwg katalogu wygląda, że nie jest i takie coś ma tylko RS - czy ktoś umie to potwierdzić lub zanegować?
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Basik_Zamieszczone przez bob_bestsprawdziłeś te kody u siebie?
Co do ilości obrotów to teraz nie powiem dokładnie, czy to jest 1 czy 1,25. Wydawało mi się że 1 nie test był podczas wolnej jazdy więc nie powiem dokładnie.
1N7 LEN Dynamic steering
Na briskoda ktoś chyba z czapy sobie te kody wyp. podawał. Albo na pewne rynki RS ma zwykły układ.Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
-
Re: Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne
Zamieszczone przez rrobertZamieszczone przez bob_bestwg katalogu wygląda, że nie jest i takie coś ma tylko RS - czy ktoś umie to potwierdzić lub zanegować?
pozdrawiamJeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rrobertwitam
ustawiłem na automatyczny, może działa. po autostradzie jakby się lepiej jechało. kierownica na postoju obraca się lekko a przy wyższych jakby siła wspomagania była mniejsza.
jeszcze muszę popatrzeć w blokach pomiarowych jaka jest siła wspomaganie na postoju a jaka w czasie jazdy.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez Enriquezpolega to raczej na zmiennej sile wspomagania
czy jest servotronic w RS - nie wiem, nie słyszałem a na pewno Skoda by się tym pochwaliła
Komentarz
-
Komentarz