Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maro rs
    Elegance
    • 2014
    • 948

    #26
    Obrotów tyle samo w każdym trybie, w trybie sport jest sztywniejsza, w trybie normal i eko taka sama (mniej sztywna).
    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

    Komentarz

    • sebkoch
      Ambiente
      • 2014
      • 231
      • Octavia III (5E3)
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #27
      OK, dzięki za info.

      Ciekawe jak to wygląda w normalnych wersjach, nie w RS-ach.
      Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

      Komentarz

      • PeRioD
        Classic
        • 2014
        • 18

        #28
        Ja mam 1.5 obrotu na postoju.
        Pierwszy VAG...2.0 TDI 150 km

        Komentarz

        • maro rs
          Elegance
          • 2014
          • 948

          #29
          Ale 1,5 od kół skręconych maksymalnie na lewo do skręconych maksymalnie na prawo?
          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

          Komentarz

          • PeRioD
            Classic
            • 2014
            • 18

            #30
            od na wprost do maks skrętu
            Pierwszy VAG...2.0 TDI 150 km

            Komentarz

            • maro rs
              Elegance
              • 2014
              • 948

              #31
              A to mnie uspokoiłeś, bo myślałem że 0,75 i że ja mam coś zepsute.
              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

              Komentarz

              • rrobert
                Rider
                • 2008
                • 462

                #32
                Re: Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne

                Zamieszczone przez bob_best
                wg katalogu wygląda, że nie jest i takie coś ma tylko RS - czy ktoś umie to potwierdzić lub zanegować?
                właśnie dzisiaj odebrałem autko z naprawy. jak będę miał trochę czasu to przełączę wspomaganie na tryb auto i zobaczymy jak się spisuje, czy jest różnica

                pozdrawiam

                Komentarz

                • Basik_
                  Rider
                  • 2013
                  • 667

                  #33
                  Zamieszczone przez bob_best
                  sprawdziłeś te kody u siebie?
                  Tak, jest 1N7.

                  Co do ilości obrotów to teraz nie powiem dokładnie, czy to jest 1 czy 1,25. Wydawało mi się że 1 nie test był podczas wolnej jazdy więc nie powiem dokładnie.
                  Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                  Komentarz

                  • sebkoch
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 231
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez Basik_
                    Zamieszczone przez bob_best
                    sprawdziłeś te kody u siebie?
                    Tak, jest 1N7.

                    Co do ilości obrotów to teraz nie powiem dokładnie, czy to jest 1 czy 1,25. Wydawało mi się że 1 nie test był podczas wolnej jazdy więc nie powiem dokładnie.
                    No to by pasowało...

                    1N7 LEN Dynamic steering
                    Wynika z tego, że jednak RS ma zupełnie inny układ kierowniczy i to czy ma się Elegance z przełącznikiem trybów "mode" nic tutaj nie zmienia. Szkoda

                    Na briskoda ktoś chyba z czapy sobie te kody wyp. podawał. Albo na pewne rynki RS ma zwykły układ.
                    Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

                    Komentarz

                    • maro rs
                      Elegance
                      • 2014
                      • 948

                      #35
                      Ponad wszelka watpliwosc RS ma miec i ma 2,1 obrotu od skrajnego do skrajnego polozenia kol. Zawsze. W kazdym trybie. Czyli w malym zaokragleniu jeden obrot kierownicy to maksymalny skret. I to jest jeden z powodow za ktory lubie to auto.
                      "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                      Komentarz

                      • bob_best
                        Rider
                        • 2013
                        • 744
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                        #36
                        Re: Wspomaganie w zwykłej O3 - czy jest progresywne

                        Zamieszczone przez rrobert
                        Zamieszczone przez bob_best
                        wg katalogu wygląda, że nie jest i takie coś ma tylko RS - czy ktoś umie to potwierdzić lub zanegować?
                        właśnie dzisiaj odebrałem autko z naprawy. jak będę miał trochę czasu to przełączę wspomaganie na tryb auto i zobaczymy jak się spisuje, czy jest różnica

                        pozdrawiam
                        udało Ci się coś potestować?
                        Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                        Komentarz

                        • rrobert
                          Rider
                          • 2008
                          • 462

                          #37
                          witam

                          ustawiłem na automatyczny, może działa. po autostradzie jakby się lepiej jechało. kierownica na postoju obraca się lekko a przy wyższych jakby siła wspomagania była mniejsza.

                          jeszcze muszę popatrzeć w blokach pomiarowych jaka jest siła wspomaganie na postoju a jaka w czasie jazdy.

                          Komentarz

                          • bob_best
                            Rider
                            • 2013
                            • 744
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez rrobert
                            witam

                            ustawiłem na automatyczny, może działa. po autostradzie jakby się lepiej jechało. kierownica na postoju obraca się lekko a przy wyższych jakby siła wspomagania była mniejsza.

                            jeszcze muszę popatrzeć w blokach pomiarowych jaka jest siła wspomaganie na postoju a jaka w czasie jazdy.
                            i jak tam? coś posprawdzałeś i potestowałeś?
                            Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                            Komentarz

                            • Maliniak
                              Ambiente
                              • 2014
                              • 109
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez greg505
                              Zamieszczone przez bob_best
                              Zamieszczone przez Enriquez
                              polega to raczej na zmiennej sile wspomagania
                              czy jest servotronic w RS - nie wiem, nie słyszałem a na pewno Skoda by się tym pochwaliła
                              A da się doprogamować drive mode selection? Chętnie bym zmniejszał siłę wspomagania do jazdy na autostradzie
                              nie mam wyborow trybow u siebie, ale ewidentnie wspomaganie dziala inaczej (ciezej) przy wyzszych predkosciach
                              Potwierdzam, bo tez bylem tym zdziwiony, ze kierownica przy wiekszych predkosciach dziala ciezej. Ale tak powinno byc.

                              Komentarz

                              Pracuję...