Cześć.
Wolę się Was poradzić, zanim "naważę bigosu, który potem trzeba będzie wypić".
Uszkodziłem oponę z fabrycznego kompletu Dunlopów Sportmaxx RT, co objawia się 1,5-2cm guzem z boku opony. Jako, że już takie uszkodzenie dyskwalifikuje oponę z dalszego użytku, to muszę ją wymienić i tu jest clou problemu. Jest to opona 225/50/17 po jednym sezonie, ale czy przy napędzie Haldex dla ograniczenia kosztów mogę poszukać używki z podobną głębokością bieżnika, daty produkcji itp., czy powinienem dokupić komplet na oś, czy dwie osie?
Wolę się Was poradzić, zanim "naważę bigosu, który potem trzeba będzie wypić".
Uszkodziłem oponę z fabrycznego kompletu Dunlopów Sportmaxx RT, co objawia się 1,5-2cm guzem z boku opony. Jako, że już takie uszkodzenie dyskwalifikuje oponę z dalszego użytku, to muszę ją wymienić i tu jest clou problemu. Jest to opona 225/50/17 po jednym sezonie, ale czy przy napędzie Haldex dla ograniczenia kosztów mogę poszukać używki z podobną głębokością bieżnika, daty produkcji itp., czy powinienem dokupić komplet na oś, czy dwie osie?
Komentarz