Dpf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Czarny26
    Classic
    • 2019
    • 7
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    Dpf

    Witam jestem tu nowy mam skode vrs 2014rok kupiłem ją w de i tu nią jeżdżę auto ma do końca roku gwarancję oczywiście z autobusu i od kupna mam problem z dpf ciągle zapala się komunikat filtr cząstek stałych instrukcja.... Jeżdżę dużo i dużo autostrada a problem pojawia się ciągle... Np dziś wróciłem auto stało w garażu nie było problemu gdy je stawialem po dniu odpalam komunikat znowu jest poza tym auto dopadła go cząsto jak i na zimnym tak i na ciepłym silniku strasznie dużo pali i nie ma tej mocy co po kupnie czy może to być czujnik różnicy ciśnień??


  • #2
    Jak masz do końca roku gwarancję to jedz na serwis bo tak to można sobie gdybac

    Komentarz

    • Czarny26
      Classic
      • 2019
      • 7
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #3
      Gwarancja nie jest od skody tylko z autohaus gdzie kupiłem auto ale wiadomo jak to właściciel ma warsztat po zaglądał dopalil go i po czasie dalej to samo jest sądzę że będzie chciał przeciągnąć aż skończy się gwarancja... Jutro się wybieram tam znowu ale chce wiedzieć coś... Sądzę że za często się on dopadla miałem golfa 6 to o wiele rzadziej to się działo

      Komentarz

      • ptrku
        Classic
        • 2019
        • 11
        • Octavia III (5E3)
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        #4
        Może być zapchany DPF. Wyczyść go w profesjonalnym warsztacie i będziesz miał spokój na dłuugi czas. Mam na myśli demontaż i czyszczenie w profesjonalnej maszynie, a nie wypalanie przy włączonym silniku.

        Komentarz

        • Czarny26
          Classic
          • 2019
          • 7
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          Możliwe że jest to dpf że pali tak dużo i nie ma takiej mocy czy też możliwe że czujnik różnicy ciśnień na kompie brak błędów..

          Komentarz

          • xcex
            Rider
            • 2017
            • 268
            • Octavia III (5E3)
            • CRMB 2.0 TDI 150 KM

            #6
            Zalecam sprawdzić poziom oleju , w tym wypadku może byc zbyt wysoki . Nieudane dopalanie filtra DFP powoduje to ze zbyt duza dawka ON nie zostaje spalona i spływa do układu smarowania. Przez co podnosi sie poziom oleju , a w tym wypadku juz mieszanki oleju z olejem napędowym.

            Jeśli stan oleju będzie zbyt wysoki , zalecam wymiane oleju na nowy - ten bedzie juz rozcieńczony i utraci właściwosci smarowania .
            DPF tez oczywiscie zalecam , hmm "wymienić" , "wyczyścić / odpowiednio dopalić" lub , najskuteczniejsza metoda - usunąć i przeprogramować ECU ( no chyba ze jestem ekologiem i żal Ci śpiewających ptaszków to wtedy ostatniej metody nie stosuj)
            2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zdiagnozowac a nie gdybac. Czujnikow jest kilka, lubia padac beda bledy lub nie, ale jak ktos wie jak patrzec to sie dopatrzy problemu, a z bledami w sterowniku dpf nie bedzie sie wypalac.

              Ta.. usuwanie DPF-a w Niemczech, lubie takie porady i bedzie sobie kolega to auto mogl wrzucic do Renu co najwyzej.


              Druga sprawa, to fascynuje mnie ze ktos kupuje diesle, zwlaszcza w takim kraju jak Niemcy, gdzie jest nagonka na problemy z tymi autami


              Ma auto gwarancje to niech naprawia i tyle, akurat tam gwarancja to swieta rzecz.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • xcex
                Rider
                • 2017
                • 268
                • Octavia III (5E3)
                • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis

                Ta.. usuwanie DPF-a w Niemczech, lubie takie porady i bedzie sobie kolega to auto mogl wrzucic do Renu co najwyzej.
                A gdzie jest napisane, że jeżdzi po Niemczech, to że ma gwaranta w postaci autohausu w Niemczech nie jest jednoznaczne z tym , że musi jeżdzić po niemieckich szosach

                2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                Komentarz

                • Czarny26
                  Classic
                  • 2019
                  • 7
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  Czy te wartości są ok? IMG_20190510_142003.jpgIMG_20190510_142003.jpgIMG_20190510_142003.jpgIMG_20190510_142003.jpgIMG_20190510_141938.jpgIMG_20190510_142003.jpg

                  Komentarz

                  • Czarny26
                    Classic
                    • 2019
                    • 7
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    Na odpalobym silniku i na zgaszonym dpf się skończył dopalac i poziom popiołu 40g

                    Komentarz

                    • Czarny26
                      Classic
                      • 2019
                      • 7
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      Pomoże ktoś??

                      Komentarz

                      • oolsztyniak
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 6647
                        • Superb II combi (3T5)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez xcex Zobacz wpis
                        A gdzie jest napisane, że jeżdzi po Niemczech
                        TU JEST NAPISANE
                        Zamieszczone przez Czarny26 Zobacz wpis
                        skode vrs 2014rok kupiłem ją w de i tu nią jeżdżę
                        to co wkleiłeś nic nie pokazuje tylko jakieś ciśnienie i to w dodatku po szwabsku więc niewielu z nas kuma o co tam chodzi

                        Podłączcie vcds, włączcie wypalanie dynamiczne, 2.5 tyś obrotów przez +/- 15 minut tyle, że podczas jazdy.
                        Jeśli to nie pomoże, to regeneracja. Nie wiem jak w de, u nas to koszt 500 zł + montaż/demontaż i adaptacja filtra jako fabrycznie nowy.

                        U mnie zapełnienie było bodajże 60 gram i raz tylko zapaliła mi się kontrolka.
                        Fakt, że przepływ powietrza przed regeneracją to 110m3 a po 350 m3 i silnik wg mnie stał się "żwawszy".
                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                        Komentarz

                        • Czarny26
                          Classic
                          • 2019
                          • 7
                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #13
                          Po odpaleniu u mnie zapełnienia wynosiło 40g ale zauważyłem. Ze dopadła się on co 200lub 300 kilometrów nie za czesto

                          Komentarz

                          • oolsztyniak
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 6647
                            • Superb II combi (3T5)
                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                            #14
                            moim zdaniem dość często 200-300 km.
                            Polecam dać np archoil d6900 do paliwa i przepalić jedno opakowanie, będzie się rzadziej dopalał.
                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                            Komentarz

                            Pracuję...