Witam jestem nowym forumowiczem więc jeśli robię coś nie tak proszę mnie poprawić. Man Octavię 2.0 TDI CR . Po odpaleniu w niskich temperaturach auto na biegu jałowym nie ma niskich obrotów ,( obroty między 1000 a 1100). Po podłączeniu komputera nie ma żadnego błędu filtr DPF wypalił się ok. 200 km. temu. Mechanik zasugerował wymianę akumulatora na nowy ponieważ ten jest od nowości (2015) i nie ma już swojej pojemności. Dodam że, nie mam żadnych problemów z odpalaniem. Proszę o pomoc co robić?
Wysokie obroty na biegu jałowym. Octavia III 2.0 TDI CR. 2015
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Tomek 79 Zobacz wpisWitam jestem nowym forumowiczem więc jeśli robię coś nie tak proszę mnie poprawić. Man Octavię 2.0 TDI CR . Po odpaleniu w niskich temperaturach auto na biegu jałowym nie ma niskich obrotów ,( obroty między 1000 a 1100). Po podłączeniu komputera nie ma żadnego błędu filtr DPF wypalił się ok. 200 km. temu. Mechanik zasugerował wymianę akumulatora na nowy ponieważ ten jest od nowości (2015) i nie ma już swojej pojemności. Dodam że, nie mam żadnych problemów z odpalaniem. Proszę o pomoc co robić?
Komentarz
-
Komentarz