Cześć,
Nie udało mi się znaleźć informacji dotyczącej nastawnicy/siłownika turbo w silniku 1.4 TSI. Przy jeździe pojawia mi się ikona ESP i auto traci moc. Po ponownym odpaleniu znowu jakiś czas jest ok, aż do ikonki. Z komputera diagnoza u mechanika, że to właśnie ta część. Wstępna wycena to 1000-1200zł. Mam octavię z grudnia 2013 - ponoć na początku ta część miała jakąś wadę i teraz wymienia się na inny model.
Część odnalazłem i koszt to około 430zł:
Moje pytania:
1. Chciałbym się upewnić (na ile się da poprzez forum), że to dobra część.
2. Czy ktoś to wymieniał w samodzielnie i czy osoba czasami robiąca coś przy aucie da sobie radę? Na co zwrócić uwagę?
3. Może jest gdzieś jakiś filmik/fotorelacja z wymiany?
Dzięki!
Nie udało mi się znaleźć informacji dotyczącej nastawnicy/siłownika turbo w silniku 1.4 TSI. Przy jeździe pojawia mi się ikona ESP i auto traci moc. Po ponownym odpaleniu znowu jakiś czas jest ok, aż do ikonki. Z komputera diagnoza u mechanika, że to właśnie ta część. Wstępna wycena to 1000-1200zł. Mam octavię z grudnia 2013 - ponoć na początku ta część miała jakąś wadę i teraz wymienia się na inny model.
Część odnalazłem i koszt to około 430zł:
Moje pytania:
1. Chciałbym się upewnić (na ile się da poprzez forum), że to dobra część.
2. Czy ktoś to wymieniał w samodzielnie i czy osoba czasami robiąca coś przy aucie da sobie radę? Na co zwrócić uwagę?
3. Może jest gdzieś jakiś filmik/fotorelacja z wymiany?
Dzięki!
Komentarz