Witam szanownych forumowiczów, rok temu czyszczony mechanicznie dpf ze względu na częste wypalanie (co 100 km). Wynik po pracach poprawił się i wypala co 190 - 230 km - regularnie. Wypala z warunku na mierzoną ilość sadzy, a nie kalkulowaną. Kalkulowana zawsze mniejsza od mierzonej przy pomiarach vcds. Brak błędów. Chcę spróbować wymienić czujnik różnicy ciśnień (nie sypie błędów, ale przy wyłączonym silniku podaje ujemną różnicę ciśnień-może podciśnienie?normalne?). Tylko, że to co widzę pod maską nie zgadza się z etką ... u mnie dwa czujniki, do każdego podłączona tylko jedna rurka, drugi króciec wolny czyli atmosfera. Trzeba wymieniać oba czujniki czy jak to jest? Poniżej zdjęcie mojej komory silnika i zrzut z etki...
Który to ten odpowiedzialny za różnicę ciśnień dla dpf? Oba?
Etka dla 2.0 CRMB podaje 1 czujnik inaczej podłączony...
Z góry dzięki za pochylenie się nad tematem ...
Który to ten odpowiedzialny za różnicę ciśnień dla dpf? Oba?
Etka dla 2.0 CRMB podaje 1 czujnik inaczej podłączony...
Z góry dzięki za pochylenie się nad tematem ...
Komentarz