Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy - odcina od 160 km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mocy - odcina od 160 km/h

    Witam. Posiadam Octavię 3 1,6 TDI 110 KM z 2016 roku (Silnik DBKA) i mam taki problem że ostatnio chciałem trochę na autostradzie przegonić autko na prostym odcinku się zdziwiłem gdyż przy 160 km/h autko na wciśniecie gazu reaguje tak jakby zwalnianiem, duszeniem - ciężko określić. Samochód miał w kwietniu przy 150000 tys km wymieniany rozrząd który ustawiony był na znaki za pomocą oryginalnych blokad. Podłączając komputer zauważyłem że brak jest jakichkolwiek błędów. Sprawdziłem kąt wtrysku komputerem i wskazania wynoszą 0. Proszę o informację co może być przyczyną takiego zachowania samochodu oraz czy w tym modelu ustawia się po rozrządzie kąt wtrysku a jeżeli tak to w jaki sposób i ile on powinien wynosić.

  • #2
    Na polskich drogach nie wolno poruszać się z taką predkoscią :-)

    Komentarz


    • #3
      Auto mądrzejsze od kierowcy
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
        Auto mądrzejsze od kierowcy
        Jak nie masz "koleś" nic do powiedzenia to się nie udzielaj. Bo twoje teksty nic nie wnoszą do tematu. Znam przepisy i wiem ile jest dozwolone na autostradzie. Dlatego wracając z Niemiec autostradą do Polski chciałem auto przegonić bo u nas nie da się jechać z taką prędkością. Ale widzę że na tym forum to bardziej każdego interesuje ile jechałem i co wolno a czego nie wolno niż udzielenie konkretnej odpowiedzi. Chciałem aby post był obiektywny bo moglem napisać że jechałem 100 na godzinę ale co to zmieni jak nikt nie udziela odpowiedzi na zadane pytanie.

        Komentarz


        • #5
          A turbina? Nie puszcza oleju? Z zewnątrz sucha?

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem czy to cos wniesie w temat, czy ma cokolwiek wspolnego. Nie wiem tez jak zbudowny jest ten silnik i jaki jest dostep do przepustnicy.
            Jak posiadalem 1.9CDTI to mialem dosc podobne zachowanie, albo po przekroczeniu okolo 3.5k obrotow albo przy wyzszych predkosciach jakby przechodzil w tryb awaryjny, ale bez sygnalizowanego wejscia w ten tryb, zero bledow. Na forum padaly rozne propozycje, troche z bezsilnosci rozebralem przepustnice, byla troche zafajdana olejem, przeplukalem cleanerem i odzylo. I tak powiedzmy 2-3 x w roku robilo niespodzianke az sprzedalem auto. Wiem, ze olej to dielektryk ale w nim jest subtelnie pylu metalowego i juz izolatorem nie jest...

            Komentarz


            • #7
              Dziękuję za odpowiedzi. Problemem okazało się paliwo złej jakości. Tankowane na firmowej stacji , nie na jakiejś stacji krzak ale widać że standardy padają wszędzie. Po zalaniu paliwa premium na BP autko chodzi normalnie.

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X