Czyli to nie jęknięcie, u mnie też jest i występuje u większości, jak nie u wszystkich. Podejrzewam, że to będą koła zmiennych faz, naciągające olej po postoju.
Generalnie są blokady które powinny wszystko załatwić. Wiem, że jest jakiś sprzęt serwisowy którzy mierzy odchylenie na kołach, ale jak wałki są zablokowane, koła zablokowane i wał zablokowany to chyba same blokady załatwią sprawę. Ja przymierzam się do tego, żeby blokady wrzucić i zobaczyć czy wszystko stoi tak jak powinno. Na razie zdrowie mnie zatrzymało w dalszych działaniach. Ale zrobi się cieplej to kupię blokady i sprawdzę, jak będę miał jakiekolwiek wątpliwości to poluzuję koła i lekko je przestawię, albo powinno ustać albo się zmienić.
Generalnie zawór turbo nie powinien nic tu złego nie robić bo po drodze jest MAP który, gdyby zawór źle zadziałał powinien wyłapać. Ogólnie to ten silnik nie ma zbyt wiele czujników i aktuatorów.
Posiadłem trochę dokumentacji, to się zapoznajcie.
https://megawrzuta.pl/download/e0a84...24bec6a81.html
Dość dokładnie wszystko opisane i rozrysowane układy. Poza nakładaniem się faz rozrządu, co powinno załatwiać EGR i ogólnie skomplikowanym i rozrządem, niewiele tu jest.
Generalnie są blokady które powinny wszystko załatwić. Wiem, że jest jakiś sprzęt serwisowy którzy mierzy odchylenie na kołach, ale jak wałki są zablokowane, koła zablokowane i wał zablokowany to chyba same blokady załatwią sprawę. Ja przymierzam się do tego, żeby blokady wrzucić i zobaczyć czy wszystko stoi tak jak powinno. Na razie zdrowie mnie zatrzymało w dalszych działaniach. Ale zrobi się cieplej to kupię blokady i sprawdzę, jak będę miał jakiekolwiek wątpliwości to poluzuję koła i lekko je przestawię, albo powinno ustać albo się zmienić.
Generalnie zawór turbo nie powinien nic tu złego nie robić bo po drodze jest MAP który, gdyby zawór źle zadziałał powinien wyłapać. Ogólnie to ten silnik nie ma zbyt wiele czujników i aktuatorów.
Posiadłem trochę dokumentacji, to się zapoznajcie.
https://megawrzuta.pl/download/e0a84...24bec6a81.html
Dość dokładnie wszystko opisane i rozrysowane układy. Poza nakładaniem się faz rozrządu, co powinno załatwiać EGR i ogólnie skomplikowanym i rozrządem, niewiele tu jest.
Komentarz