Kontrolka żółtej spirali.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Byster
    Classic
    • 2019
    • 5
    • Octavia III combi (5E5)
    • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

    Kontrolka żółtej spirali.

    Cześć, moją skodę coś boli. Podczas szybkiej jazdy (powyżej 150 km/h) po minucie lub kilku pojawia się żółta kontrolka spirali i autu jakby odcina turbinę. Problem znika po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu. Mogę jeździć godzinami np 120, 140 km/h i nic się nie dzieje. PrzyspiesE i zacznę jechać jakiś czas np 160 km/h i pojawią się pproblem.co to może być?
    skoda 2015 kombi 1.6 TDI 105 KM.
  • peri26
    Classic
    • 2022
    • 13

    #2
    lampka spiralki świeci ciągle czy miga ?

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10952
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      tak, odcinka jak jest kontrolka świec. tzw. notlauf, przy czym notlauf dotyczy konkretnie turbiny i jej przeładowania.
      tutaj trudno powiedzieć, podłącz kompa, bo na razie jest przy 150, z czasem będzie gorzej.
      trzeba leczyć.
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • Byster
        Classic
        • 2019
        • 5
        • Octavia III combi (5E5)
        • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

        #4
        Zamieszczone przez peri26 Zobacz wpis
        lampka spiralki świeci ciągle czy miga ?
        Miga, jak zjadę na pobocze, odpalę ponownie to gasnie i auto normalnie jedzie.

        Komentarz

        • peri26
          Classic
          • 2022
          • 13

          #5
          Miałem niedawno takie same objawy. ( migająca lampka świec żarowych ). Spadek mocy ( tzw tryb awaryjny ) . U mnie błąd wyrzucało najczęściej podczas zmiany z pierwszego biegu na drugi ( podczas ruszania ). Pomagało ponowne uruchomienie auta lub skasowanie błędu modułem OBD II .
          Błąd jaki dostawałem na module OBD II lub komputerze mojego mechanika był tak ogólny, że mógł wskazywać na jakiś czujnik, wiązkę lub nawet sam sterownik.
          Zrób tak jak kolega wyżej Ci radzi, podłączyć komputer i jechać na próbę aż błąd wyrzuci , zobaczysz czy uda się coś doprecyzować. Wskazać konkretnie na coś.
          U mnie powodem błędu był czujnik ciśnienia spalin, na tą chwilę mam spokój.


          ps , albo jeździj zgodnie z przepisami i nie będzie tematu
          Ostatnio edytowany przez peri26; 9997994.

          Komentarz

          Pracuję...