michal321, może być przerwana nitak w macie tak jak to było u mnie ,a maty są tak połączone że gdy tylko nastąpi przerwa to nie grzeje już cały fotel , trzeba wyjąć wówczas fotel i zdjąć tapicerkę , ale najpierw to sprawdź czy jak włączasz grzanie fotela czy słychać załączajacy się przekaźnik pod kierownicą , a wówczas można podpiąć miernik w kostkę pod fotelem i sprawdzić czy dochodzi napiecie ,jeśli tak to przepalona mata , jest to to zrobienia i nie trzeba kupować nowej ,u mnie już minął 2gi rok od naprawy i jest wszystko ok.
jak coś to pisz na pw. szkoda tylko że takie słąbe motorki wkładali do tej budy o takiej wadze 1498km , ja miałem seryjni 101KM a teraz jest około 190KM i jest szatan na drodze :twisted: wogóle nie czuć tej masy auta . :szeroki_usmiech
jak coś to pisz na pw. szkoda tylko że takie słąbe motorki wkładali do tej budy o takiej wadze 1498km , ja miałem seryjni 101KM a teraz jest około 190KM i jest szatan na drodze :twisted: wogóle nie czuć tej masy auta . :szeroki_usmiech
Komentarz