Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stukanie w bocznym słupku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    U mnie też się zaczęła nieśmiało odzywać prawa strona auta przy większych nierównościach poprzecznych. Przy standardowej jeździe w miarę dobrymi drogami jest totalna cisza.
    W moim przypadkiem źródłem "pykania" jest uchwyt (nie klamka) w przednich drzwiach pasażera - delikatnie go ściskając słychać "kliknięcie".
    Drugi podejrzany element to... panel z przyciskiem regulacji wysokości szyby. Nie wiem jak jest u was, ale u mnie się rusza, palcem można go podważyć. W pozostałych drzwiach panele są o wiele stabilniejsze, a uchwyty mniej "poluzowane".

    Co jak co, ale takie elementy powinny być spasowane bez żadnych luzów. Przy okazji zgłoszę to ASO, przynajmniej ten panel (chyba, że nowy też będzie się tak "dobrze" trzymał, to odpuszczę...).

    Komentarz


    • #27
      Mnie narzekanie juz przeszlo, przyzwyczajam sie do wszelkich odglosow...choc przykro ze auto ma dopiero 8 miesiecy. No nic, jestem madrzejszy o ciekawe doswiadczenie, szkoda tylko że dość kosztowne

      Komentarz


      • #28
        O3 to niestety straszna budżetowa "lipa", jestem posiadaczem w wersji elegance z pakietem amazing od około 7 miesięcy wcześniej 02 ale tak kiepskiej jakości materiałów i montażu to się nie spodziewałem. W moim egzemplarzu dudnienie zawieszenia, trzeszczenie w przednich słupkach i drzwiach czy też innych dziwnych przypadkach opisanych przez użytkowników na forum to niestety też już standard, a na liczniku dopiero 14500km. Być może to choroby " wieku dziecięcego" mój samohód jest z roku prod. 2013 ale rok modelowy to już 2014. Na osłode zostaje rewelalacyjny i oszczędny silnik oraz oczywiście przestronne wnętrze no i w moim przypadku za 59 tys netto przy homologacji ciężarówej to przemęcze jeszcze z 3 lata ale następne auto to już S....u

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Shplus
          przemęcze jeszcze z 3 lata ale następne auto to już S....u
          jeśli S...u = Subaru to akurat wnętrze będzie podobnym rozczarowaniem, lepszej jakości się nie spodziewaj

          Komentarz


          • #30
            Shplus, również posiadam wersję Elegance z kilkoma pakietami. I odnośnie jakości wykonania jestem podobnego zdania. Mam tylko nadzieję, że "świerszcze" dochodzące z kokpitu, tudzież słupków A po pewnym czasie ustąpią.

            Niemniej jednak nic nie zastąpi mojego wyrazu twarzy podczas odbioru auta (w którym jako dodatkowe doposażenie zamówiłem "pełną skórę" - koszt ok. 6000 zł) kiedy ujrzałem boczki drzwi. Mam na myśli łany plastiku kontrastujące w sumie z elegancką skórzaną tapicerką

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Shplus
              O3 to niestety straszna budżetowa "lipa", jestem posiadaczem w wersji elegance z pakietem amazing od około 7 miesięcy wcześniej 02 ale tak kiepskiej jakości materiałów i montażu to się nie spodziewałem. W moim egzemplarzu dudnienie zawieszenia, trzeszczenie w przednich słupkach i drzwiach czy też innych dziwnych przypadkach opisanych przez użytkowników na forum to niestety też już standard, a na liczniku dopiero 14500km.
              U mnie dokładnie to samo, mam 10 tys, zaczęło się przy przebiegu 8000. Aż się dziwie że tak mało tematów i postów jest na ten temat - po prostu nie wierzę że to przypadłość kilku egzemplarzy. Ilość niepożądanych dźwięków wzrasta proporcjonalnie do przejechanych km. Słupki, okolice zegarów, dzwoniące na dziurach szyby, zawieszenie. Mnie się leasing kończy za około rok (2 lata) ale zamierzałem jeździć przynajmniej 5 lat - jednak coraz bardziej w to wątpię.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez ketivv
                Zamieszczone przez Shplus
                przemęcze jeszcze z 3 lata ale następne auto to już S....u
                jeśli S...u = Subaru to akurat wnętrze będzie podobnym rozczarowaniem, lepszej jakości się nie spodziewaj
                Wiem, że design mnie nie powali ale może tak nie skrzypi, no i jednak to japończyk "z krwi i kości". Miałem okazje pojeździć trochę dłużej niż jazdy testowe Outbackiem z 2012 roku i nowym Foresterem, obydwa w 2,0d. Oczywiście Subaru nie można bezośrednio porównac z O3 chyba że w wersji Scout.

                Komentarz


                • #33
                  coś się poprawiło, a może pogorszyło ?

                  Komentarz


                  • #34
                    Odgrzeję kotleta, ale może potomnym się przyda.
                    Zgłaszałem dzisiaj w ASO zablokowaną kratkę prawego nawiewu pasażera, przód. Zabijcie mnie, nie mam pojęcia jak to się stało (i czy taka przyjechała z fabryki, choć nie sądzę, bo kratkę ustawiałem, więc wyczułbym zablokowany mechanizm regulacji), na pewno nikt się z nią nie siłował, bo jestem jedynym kierowcą auta, więc mam oko na pasażerów
                    Kratka została naprawiona, natomiast zgłaszałem również, że trzeszczy i odstaje (i nie tylko mi, jak się okazuje po przeczytaniu tego wątku), więc w ramach fanaberii poprosiłem o wymianę na nową.
                    Nie uwierzycie jakie było moje zdziwienie, gdy podszedł do mnie doradca oznajmiając, że nowa kratka też odstaje i nic nią nie zmienimy na lepsze (choć już tak nie trzeszczy) :shock:
                    Później dzwonił do mnie ten sam doradca (szacun i czapka z głowy) z newsem, że właśnie mają na hali O3 z niemal identycznym przebiegiem do mojego (więc pewnie i podobnym okresem produkcji) i... prawa kratka też jest źle spasowana z deską rozdzielczą :!:
                    Podsumowując: "normalne" jest, że prawa kratka nie jest idealnie spasowana. Jeśli natomiast jest zablokowana lub mocno trzeszczy (jak u mnie), to śmiało zgłaszać do ASO.
                    Z jednej strony cieszę się, że to nie problem egzemplarza. Ale ogólnie to jest jakaś masakra :hacker Powiem dobitnie - żadne z eksploatowanych dłużej przeze mnie aut (Corsa, Saab 93, C4 2. gen.) nie było tak niedokładnie zmontowane jak O3 :/

                    Komentarz


                    • #35
                      Podbije stary temat
                      U mnie te trzaski generuje chyba łączenie panelu drzwi z obudową głośnika przy lusterku
                      Wetknąłem tam czarną 1mm gumo-piankę i trochę to pomogło

                      Komentarz


                      • #36
                        U mnie właśnie w tym miejscu jest masakra. Dodam, ze tapicerka drzwi była już wymieniana z ASO, więc taki badziew wyjeżdża z fabryki.
                        W ogóle hałasują Tobie prawe przednie drzwi na wertepach, jak jest chłodno?

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X