Urwane boczne lusterko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Unix
    Classic
    • 2017
    • 2

    Urwane boczne lusterko

    http://showcarshine.pl/finish-kare/2...oku-2009-.html - tester, śmieszna cena, zajeb..ta trwałość.
  • Unix
    Classic
    • 2014
    • 4

    #2
    Urwane boczne lusterko

    Witam wszystkich !!!

    No niestety stało się - moja nowa Octavia odebrana w marcu 2014 już nie jest dziewiczna . żona przy wyjeżdżaniu z garażu "zahaczyła" o słupek betonowy.
    Efekt: urwane lusterko od strony kierowcy -całe zawieszenie.

    Pytanie: jak wymienić to lustrko ? no tak demontaż tapicerki ale jak się do tego zabrać?

    Pomocy - Na forum nie doszukałem się przydatnej instrukcji

    W Octavi I było prosto no ale tutaj nie chce w ślepo czegoś urwać

    Komentarz

    • zepter00
      RS
      • 2008
      • 2304

      #3
      Żona cała? :wink:

      P.S.: Pewnie jeszcze nikt nie rozbierał lusterka w O3
      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

      Komentarz

      • Unix
        Classic
        • 2014
        • 4

        #4
        Cała, cała :wink:

        może ktoś od wyciszania / tapicerki wie jak to ugryźć ? :idea:

        Komentarz

        • robreg
          L&K
          • 2010
          • 1195
          • Octavia I (1U2)
          • AXP 1.4 MPI 75 KM

          #5
          ugryźć!!!
          Pozdrawiam, Robreg.
          ----
          furmanka.blogspot.com fan ;-)

          Komentarz

          • krzyzakp
            L&K
            • 2013
            • 1016
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            Zamieszczone przez robreg
            ugryźć!!!
            chyba zone za takie potraktowanie Skodzinki

            Skoro całe mocowanie, to pewnie bez dojscia spod tapicerki nie da rady.. W sumie, gdy masz urwane, to masz najlepszy wglad z nas wszystkich w mocowanie tego
            Zostaje jeszcze opcja ASO, ale skoro pytasz to odpadła pewnie na wstepie..

            Moja O3 RS

            Komentarz

            • Enriquez
              RS
              • 2009
              • 7685
              • Superb III (3V3)

              #7
              mogę Ci zobaczyć w poniedziałek, bo stoją dwie rozkwaszone O3 na placu
              zapewne cała zabawa polega na odkręceniu 2-3 śrubek schowanych pod uchwytem/przyciskami i dwóch na dole, później podważyć od dołu, z resztą tu masz poglądowo położenie śrubek:



              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • Unix
                Classic
                • 2014
                • 4

                #8
                @krzyzakp
                nie!!! ja nikogo nie chcę gryźć :lol: a ASO mi nie odpowiada cenowo :wink: dlatego alledrogo :roll:

                @Enriquez
                wielkie dzięki za fotki z tego można wywnioskować że tak jak w O1 zaczyna się od uchwytu a reszta powoli

                Komentarz

                • robreg
                  L&K
                  • 2010
                  • 1195
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                  #9
                  Unix, odnośnie gryzienia :-D dziękuję.

                  co do demontażu, to śruby w uchwycie i po środku na dole chyba jeszcze jedna straszy, reszta to zatrzaski, które pewnie pójdą się ...... :-)

                  Jeśli w O3 są takie same śruby do lusterek jak w O2 (Torx około T40, gwint M8), to do odkręcania używaj dużych kluczy na kwadrat pół cala. Ja w swojej (fakt, już 8 latce) ukręciłem przedłużkę sześciokąta wkrętarkowego, a śruba nie puściła.
                  Pozdrawiam, Robreg.
                  ----
                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                  Komentarz

                  • Unix
                    Classic
                    • 2014
                    • 4

                    #10
                    Zamieszczone przez robreg
                    Jeśli w O3 są takie same śruby do lusterek jak w O2 (Torx około T40, gwint M8), to do odkręcania używaj dużych kluczy na kwadrat pół cala. Ja w swojej (fakt, już 8 latce) ukręciłem przedłużkę sześciokąta wkrętarkowego, a śruba nie puściła.
                    :Bojesie:

                    Myślę że w nowej O3 Torxy pójdą łatwiej

                    Komentarz

                    • robreg
                      L&K
                      • 2010
                      • 1195
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Unix
                      Zamieszczone przez robreg
                      Jeśli w O3 są takie same śruby do lusterek jak w O2 (Torx około T40, gwint M8), to do odkręcania używaj dużych kluczy na kwadrat pół cala. Ja w swojej (fakt, już 8 latce) ukręciłem przedłużkę sześciokąta wkrętarkowego, a śruba nie puściła.
                      :Bojesie:

                      Myślę że w nowej O3 Torxy pójdą łatwiej
                      Ja też się zdziwiłem, ale nie chciało mi się iść po większą nasadkę, to popłyneło g... B&D Mejd in czajna, na tym podtoczeniu, nie wiem z resztą po co robionym (może właśnie po to?)
                      Załączone pliki
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz

                      • Enriquez
                        RS
                        • 2009
                        • 7685
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        a przypadkiem nie prosciej użyć narzędzia przeznaczonego do danej śruby niż psioczyć na własne wynalazki???
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz

                        • robreg
                          L&K
                          • 2010
                          • 1195
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXP 1.4 MPI 75 KM

                          #13
                          Enriquez, poczekaj, szło to tak: końcówka T40 - Hex 10mm, nasadka 10mm na HEX 1/4", przedłużka HEX 1/4", pokrętka kątowa HEX 1/4" - co tu było moją Twórczością? Brałem jak w zestawie leżało :-) Niestety klucz pneumatyczny półcalowy leżał w drugim końcu garażu.

                          Potem zamieniłem to na: T40 - Hex 10mm, nasadka 10mm na kwadrat 1/4", przedłużka kwadrat 1/4", pokrętka kątowa kwadrat 1/4" - wszystko zagrało jak trzeba, choć śruba szła mocno opornie ze względu na utlenienie stopu stopy lusterka.

                          Zaskoczeniem to była średnica gwintu śruby i opór jakie "amelinium" stawiało, ale później, zestawem Jato dało radę. Nie zadziałała tu marnej jakości przedłużka do bitów szanowanej firmy Czarny & Decker. Niestety nie spełniła pokładanych w niej nadziei, więc słusznie zakończyła swój żywot.

                          [ Dodano: Sob 18 Paź, 14 00:45 ]
                          Korekta: druga próba to nie kwadrat 1/4" Jato, tylko ta sama nasadka T40 / HEX 10mm plus komplet polcalowy Bahco.
                          Pozdrawiam, Robreg.
                          ----
                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                          Komentarz

                          • Enriquez
                            RS
                            • 2009
                            • 7685
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            A to przepraszam, źle Cię zrozumiałem
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz

                            • najjan10
                              Classic
                              • 2008
                              • 26

                              #15
                              Lusterko demontowałem. Jeśli dobrze pamietam to prosta sprawa. Najpierw demontujemy szkło lusterka. Następnie odpinamy górną obudowę, odkręcamy ramkę. Jeśli chodzi o tapicerkę to na samym dole trzyma sie na jednej specyficznej śrubce, która należny przekręci jeśli dobrze pamiętam. Jest dużo spinek i jeszcze pod uchwytem (rączką) zamykania drzwi są dwie duże śruby. Po odpięciu kostek elektrycznych należy odpiać pręt bardziej linkę od klamki wewnętrznej i mamy zdemontowaną tapicerkę lusterko jest przykręcone jedną śrubą nie pamiętam czy na torksa czy na jakiś taki niestandardowy klucz.

                              Komentarz

                              Pracuję...