Setup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać.
							
						
					Klocki hamulcowe + tarcze O3
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 DowcipniśZamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisSetup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać. 
 
 więc jak się ma Twój nowy zestaw tarcze/klocki/jarzma ?Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 Znakomicie! Kupiłbym ponownie. Świetnie się dozuje siła hamulca. Tylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą).
 Komentarz
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 w Twoim poście #44Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisTylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą). sam o nich pisałeś. sam o nich pisałeś.
 
 Możesz dokładnie podać jakie podzespoły, bo klocki to jak dobrze doczytuję to ferodo DS?Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 No tak. Jarzma mam na tylnej osi. Tam jest dosyć nowy system boscha, a z przodu prehistoria od ate.
 
 Ferodo ds performance + brembo max.
 
 
 Komentarz
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Witajcie temat luźny lecz planuje zmiany, a orientując się w terenie na pewno będzie pomocny nie tylko dla mnie 
 
 Octavia 3 o silniku 1.4 TSi seryjnie 140 KM ze stage 1 będzie więcej ... Lecz pomijając to kiedy się rozpędzamy i zaczynamy hamować w pewnym momencie przy pewnej prędkości okazuje się, że troszkę tu brakuję.
 
 W Oryginale mamy zacisk przód 288, tył 253 i teraz pytanie dla tych, którzy mają doświadczenie Która zmiana będzie najlepsza, mając również na uwadze ceny części eksploatacyjnych. Która zmiana będzie najlepsza, mając również na uwadze ceny części eksploatacyjnych.
 
 Zakładając że Octavia 3 1.4 TSI ma 180 KM czy w tym przypadku zmiana na 312/288 zrobi znaczącą różnicę, a może to nadal mało i trzeba wsadzić 340/310 ?
 
 Jakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?Ostatnio edytowany przez AdiRuti; 47249.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 Ja jestem zwolennikiem nacinanych. Tylko nie sparuj ich z klockami ceramicznymi (ebc red to też ceramiczne).Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisJakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?
 
 PS A felgi masz odpowiednio duże na większe tarcze?
 Komentarz
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Obecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.
 
 Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?
 
 Jakie tarcze i klocki polecacie?
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 A ograniczeń finansowych nie ma żadnych? Jeśli nie, to na przód to:
 
 https://www.bigbrakes4u.co.uk/tarox-...prod_4781.html
 
 Nic fabrycznego nie ma podejścia.Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
 Komentarz
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 z moich obserwacji tył jakoś specjalnie nie hamuje i nie ma się tu co napinać. Bierz co tam się pierwsze trafi na allegro.Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisObecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.
 
 Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?
 
 Jakie tarcze i klocki polecacie?
 Klocek DS2500. Zwykła tarcza (ATE, Textar, whatever) też da radę a jak pogniesz w co wątpie to wtedy kombinuj z czymś profi.
 Jedzisz lewą nogą? Upalasz na torze? Jak nie to nie ma co wydziwiać Przy tej masie będziejsz miał imo i tak zapas.
 Powered by R-Performance
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 2-3tys na allegro + nowe tarcze i klocki
 
 Nikt oprócz autora nie powie co mu potrzebne.
 Moim zdaniem jak już wymieniać to najgorsza opcja zrobić 312 a za miesiąc zmieniać na 340 
 Ja specjalnie swojej nie męcze a doprowadzenie 312 do granicy użyteczności nie wymaga specjalnego wysiłku. Dlatego też proponuje 340.
 I jeszcze jedno zapomniałem że 1,4 ma belkę i skośnie zamontowany zacisk z tyłu więc do sprawdzenia czy wogóle tył można prosto podmienić.Powered by R-Performance
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Ja na codzień robie trasę dom - praca Legionowo - Warszawa, czasem dam wiecej niz zwykle lecz od święta 
 Dla tego czasem mam wrażenie przy delikatnym hamowaniu np: z 180 jakby było mało i czuje się taką nie pewność ( delikatne naciśnięcie na pedał hamulca , nie ostre przycisniecie - podduszenie...)
 
 Czy mam kasę, jakąś mam i szczerzę narazię myślę nad zakupem gratów czyli zaciski w komplecie i nastepnie skompletowanie zestawu. Przód i tył same zaciski to około 2 tys. Zł...
 
 Ps: ograniczenia finasowe są bo gdyby nie to nie mialbym O3 1.4 TSI 
 
 Co do tarcz Zimmermann jak wypadają wzgledem TRW czy ATE? I do tych Ferodo DS2500 lub DS Performance ( też ktoś polecał) zwykła czy nawiercana tarcza? Co do klockow ile ludu tyle opinie kazdy ma jakies wybrane 
 
 Co do zmiany 288 na 312 zgadza się wystarczy kupic jażma z tym że nie ma ich...
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 zwykłe gładkie tarcze te wszystkie nawiercane i nacinane to bardziej agrotuning niż realny uzysk.
 spytaj Alberta z forum racingowego, on swego czasu w akmotorsport głownie robił heble więc powinien wiedzieć co tam z tyłu podejdzie.
 Zimermany od zawsze miały kiepskie opinię więc nigdy tego nie kupiłem.
 
 Edit: na Modlińskiej czy obwodnicy w godzinach szczytu to raczej hebli po upgradzie nie zakatujesz 
 Chcesz tym ganiać po torze? Jak nie to nie ma co robić zagadnienia. Zwykła tarcza i dobry klocek ogarnie.Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.Powered by R-Performance
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Clip Oj chyba zdarza ci się jeździć Modlińską bo widzę że dobrze jesteś zorientowany 
 Fakt nie ma co świrować z tym torem itp Przemyślę temat i na spokojnie będę działał... Przód mam na poziomie 60%, a tył robiłem w lutym więc się nie pali 
 Najważniejszę, aby wszystko na spokojnie posprawdzać...
 
 Narazie bardzo dziękuję za pomoc, jutro może coś wpadnie nowego do glowy 
 
 
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 czołem, zbliża się moment zmiany tarcz i kloców z przodu ( 1,6tdi, przelot 134tkm, rocznie robię ok. 12 tkm, alufelgi, jazda spokojna, trasa/miasto 30/70 ), mechanik namawia mnie na ceramiczne klocki ale czytam i jest wiele negatywnych opinii, jeśli możecie pomóc to będę wdzięczny ( jeśli nie ceramiczne to ? )jmors44
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 Miałem ceramiczne ate i z ulgą pozbyłem się ich po 17 000 km. Zdecydowanie nie polecam, bo jedyna ich zaleta to czyste felgi.
 
 Na tonokilometry to polecam coś do dostawczaków.
 Komentarz
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	 Gość Gość
 Wtedy w zamian były zwykłe ate (galfer się trafił), a teraz wolę ferodo ds performance (około 350 zł do zacisku fs-III).
 Komentarz
Komentarz