Setup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać.
Klocki hamulcowe + tarcze O3
Zwiń
X
-
Gość
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisSetup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać.
więc jak się ma Twój nowy zestaw tarcze/klocki/jarzma ?Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...
Komentarz
-
-
Gość
Znakomicie! Kupiłbym ponownie. Świetnie się dozuje siła hamulca. Tylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą).
Komentarz
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisTylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą).
Możesz dokładnie podać jakie podzespoły, bo klocki to jak dobrze doczytuję to ferodo DS?Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...
Komentarz
-
-
Gość
No tak. Jarzma mam na tylnej osi. Tam jest dosyć nowy system boscha, a z przodu prehistoria od ate.
Ferodo ds performance + brembo max.
Komentarz
-
Witajcie temat luźny lecz planuje zmiany, a orientując się w terenie na pewno będzie pomocny nie tylko dla mnie
Octavia 3 o silniku 1.4 TSi seryjnie 140 KM ze stage 1 będzie więcej ... Lecz pomijając to kiedy się rozpędzamy i zaczynamy hamować w pewnym momencie przy pewnej prędkości okazuje się, że troszkę tu brakuję.
W Oryginale mamy zacisk przód 288, tył 253 i teraz pytanie dla tych, którzy mają doświadczenie Która zmiana będzie najlepsza, mając również na uwadze ceny części eksploatacyjnych.
Zakładając że Octavia 3 1.4 TSI ma 180 KM czy w tym przypadku zmiana na 312/288 zrobi znaczącą różnicę, a może to nadal mało i trzeba wsadzić 340/310 ?
Jakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?Ostatnio edytowany przez AdiRuti; 47249.
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisJakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?
PS A felgi masz odpowiednio duże na większe tarcze?
Komentarz
-
Obecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.
Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?
Jakie tarcze i klocki polecacie?
Komentarz
-
-
Gość
A ograniczeń finansowych nie ma żadnych? Jeśli nie, to na przód to:
https://www.bigbrakes4u.co.uk/tarox-...prod_4781.html
Nic fabrycznego nie ma podejścia.Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Komentarz
-
Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisObecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.
Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?
Jakie tarcze i klocki polecacie?
Klocek DS2500. Zwykła tarcza (ATE, Textar, whatever) też da radę a jak pogniesz w co wątpie to wtedy kombinuj z czymś profi.
Jedzisz lewą nogą? Upalasz na torze? Jak nie to nie ma co wydziwiać Przy tej masie będziejsz miał imo i tak zapas.
Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
2-3tys na allegro + nowe tarcze i klocki
Nikt oprócz autora nie powie co mu potrzebne.
Moim zdaniem jak już wymieniać to najgorsza opcja zrobić 312 a za miesiąc zmieniać na 340
Ja specjalnie swojej nie męcze a doprowadzenie 312 do granicy użyteczności nie wymaga specjalnego wysiłku. Dlatego też proponuje 340.
I jeszcze jedno zapomniałem że 1,4 ma belkę i skośnie zamontowany zacisk z tyłu więc do sprawdzenia czy wogóle tył można prosto podmienić.Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
Ja na codzień robie trasę dom - praca Legionowo - Warszawa, czasem dam wiecej niz zwykle lecz od święta
Dla tego czasem mam wrażenie przy delikatnym hamowaniu np: z 180 jakby było mało i czuje się taką nie pewność ( delikatne naciśnięcie na pedał hamulca , nie ostre przycisniecie - podduszenie...)
Czy mam kasę, jakąś mam i szczerzę narazię myślę nad zakupem gratów czyli zaciski w komplecie i nastepnie skompletowanie zestawu. Przód i tył same zaciski to około 2 tys. Zł...
Ps: ograniczenia finasowe są bo gdyby nie to nie mialbym O3 1.4 TSI
Co do tarcz Zimmermann jak wypadają wzgledem TRW czy ATE? I do tych Ferodo DS2500 lub DS Performance ( też ktoś polecał) zwykła czy nawiercana tarcza? Co do klockow ile ludu tyle opinie kazdy ma jakies wybrane
Co do zmiany 288 na 312 zgadza się wystarczy kupic jażma z tym że nie ma ich...
Komentarz
-
-
zwykłe gładkie tarcze te wszystkie nawiercane i nacinane to bardziej agrotuning niż realny uzysk.
spytaj Alberta z forum racingowego, on swego czasu w akmotorsport głownie robił heble więc powinien wiedzieć co tam z tyłu podejdzie.
Zimermany od zawsze miały kiepskie opinię więc nigdy tego nie kupiłem.
Edit: na Modlińskiej czy obwodnicy w godzinach szczytu to raczej hebli po upgradzie nie zakatujesz
Chcesz tym ganiać po torze? Jak nie to nie ma co robić zagadnienia. Zwykła tarcza i dobry klocek ogarnie.Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
Clip Oj chyba zdarza ci się jeździć Modlińską bo widzę że dobrze jesteś zorientowany
Fakt nie ma co świrować z tym torem itp Przemyślę temat i na spokojnie będę działał... Przód mam na poziomie 60%, a tył robiłem w lutym więc się nie pali
Najważniejszę, aby wszystko na spokojnie posprawdzać...
Narazie bardzo dziękuję za pomoc, jutro może coś wpadnie nowego do glowy
Komentarz
-
-
czołem, zbliża się moment zmiany tarcz i kloców z przodu ( 1,6tdi, przelot 134tkm, rocznie robię ok. 12 tkm, alufelgi, jazda spokojna, trasa/miasto 30/70 ), mechanik namawia mnie na ceramiczne klocki ale czytam i jest wiele negatywnych opinii, jeśli możecie pomóc to będę wdzięczny ( jeśli nie ceramiczne to ? )jmors44
Komentarz
-
-
Gość
Miałem ceramiczne ate i z ulgą pozbyłem się ich po 17 000 km. Zdecydowanie nie polecam, bo jedyna ich zaleta to czyste felgi.
Na tonokilometry to polecam coś do dostawczaków.
Komentarz
-
Gość
Wtedy w zamian były zwykłe ate (galfer się trafił), a teraz wolę ferodo ds performance (około 350 zł do zacisku fs-III).
Komentarz
Komentarz