W Style-u (jak sie nie mylę)
- ładniejsza felga 17tka,
- lepsze światła xenony z Ledami, czy tam w Nowym Full LED,
- dodatkowe airbagi dla tylnej kanapy,
- czujnik świateł i deszczu + automatyczne swiatła długie
- sciemniane lusterko
- grzane fotele przód i kiera
- tempomat ma ogranicznik prędkości
- przecimbgielne wersja Black z funkcją Corner
- chromy w zderzaku przednim + boczne przy oknach + grill w czarnym połysku
- skłądane lusterka zewnętrzne z podświetleniem LED
> Liftback Style 1.8 manual lakier + amazing = 97.200
> Liftback Ambition 1.8 manual lakier + amazing = 91.710
różnica=5490 -10% rabat = ok 5.000zł różnicy moium zdaniem bardzo dużoza symboliczna różnicę w cenie zakupu (a patrz tez na wartosć przy ewentulanej odsprzedaży)
Na pewno wolałbym 1.4Style niz 1.8 Ambition
Z dodatków do 1tys zł za bardzo nie rozważaj tylko bierz jak coś Cię zastanawia - żeby później nie żałować.
ja polecam:
- DRIVE MODE (chociaż podrożało z 450 na 600zł i w DSG bardzije się przydaje),
- grzanie tylnej kanapy,
- pakiet Sun & Pack do Liftbacka,
- AMBIENT,
- HHC,
- dojazdówka,
- pakiet Dynamic szary,
- isofix przód,
- grzany sprysk.
Liftback Style 1.8 manual lakier + amazing + powyzśze dodatki = 101.800zł
Litfback ma łądna linię, bardziej reprezntacyjną sylwetką, i duży bagażnik, jednak jeśli zależy Ci na przestrzeni nad głowami pasażerów w tylnej kanapie i chcaiłbyś czasem połóżyć kanapę i przewieźć cos wysokiego (wykorzystywać przestrzeń bagażową nad roletą to warto rozważyć kombi.
Moim zdaniem od ok 170cm wzrostu w górę na tylnej kanapie robi się ciut ciasno nad głową i wsiadanie do liftbacka jest troche utrutdnione w porównaniu do kombi.
PS.
Ja konfigurując swoją odpuściłem nawi, canton, PARK ASSIST, LANE ASSIST, kamerę cofania, elektryczną klapę, KESSY, ALARM, WEBASTO, ADAPT TEMPOMAT, grzaną szybę przód, skóry itp - dodatki dosyć drogie i mocno podnoszą cene jak zacznie sięje dokładać.
Mi wyszło O3 kombi Style 2.0 TDI 150KM DSG - przestronne bezpiecznie autko z ładnymi felgami i światłami, z fajnym mocnym elstycznym i oszczednym motorem z szybką wygodna skrzynią i dobierałem tylko właśnie kilka tych tańszych dodatków. Z ceny mojej konfig jestem zadowolony.
- ładniejsza felga 17tka,
- lepsze światła xenony z Ledami, czy tam w Nowym Full LED,
- dodatkowe airbagi dla tylnej kanapy,
- czujnik świateł i deszczu + automatyczne swiatła długie
- sciemniane lusterko
- grzane fotele przód i kiera
- tempomat ma ogranicznik prędkości
- przecimbgielne wersja Black z funkcją Corner
- chromy w zderzaku przednim + boczne przy oknach + grill w czarnym połysku
- skłądane lusterka zewnętrzne z podświetleniem LED
> Liftback Style 1.8 manual lakier + amazing = 97.200
> Liftback Ambition 1.8 manual lakier + amazing = 91.710
różnica=5490 -10% rabat = ok 5.000zł różnicy moium zdaniem bardzo dużoza symboliczna różnicę w cenie zakupu (a patrz tez na wartosć przy ewentulanej odsprzedaży)
Na pewno wolałbym 1.4Style niz 1.8 Ambition
Z dodatków do 1tys zł za bardzo nie rozważaj tylko bierz jak coś Cię zastanawia - żeby później nie żałować.
ja polecam:
- DRIVE MODE (chociaż podrożało z 450 na 600zł i w DSG bardzije się przydaje),
- grzanie tylnej kanapy,
- pakiet Sun & Pack do Liftbacka,
- AMBIENT,
- HHC,
- dojazdówka,
- pakiet Dynamic szary,
- isofix przód,
- grzany sprysk.
Liftback Style 1.8 manual lakier + amazing + powyzśze dodatki = 101.800zł
Litfback ma łądna linię, bardziej reprezntacyjną sylwetką, i duży bagażnik, jednak jeśli zależy Ci na przestrzeni nad głowami pasażerów w tylnej kanapie i chcaiłbyś czasem połóżyć kanapę i przewieźć cos wysokiego (wykorzystywać przestrzeń bagażową nad roletą to warto rozważyć kombi.
Moim zdaniem od ok 170cm wzrostu w górę na tylnej kanapie robi się ciut ciasno nad głową i wsiadanie do liftbacka jest troche utrutdnione w porównaniu do kombi.
PS.
Ja konfigurując swoją odpuściłem nawi, canton, PARK ASSIST, LANE ASSIST, kamerę cofania, elektryczną klapę, KESSY, ALARM, WEBASTO, ADAPT TEMPOMAT, grzaną szybę przód, skóry itp - dodatki dosyć drogie i mocno podnoszą cene jak zacznie sięje dokładać.
Mi wyszło O3 kombi Style 2.0 TDI 150KM DSG - przestronne bezpiecznie autko z ładnymi felgami i światłami, z fajnym mocnym elstycznym i oszczednym motorem z szybką wygodna skrzynią i dobierałem tylko właśnie kilka tych tańszych dodatków. Z ceny mojej konfig jestem zadowolony.
Komentarz