Czy ktoś wymieniał samodzielnie mieszek zmiany biegów wraz z gałką w octavi 3 ?
Mieszek wyrywasz z ramki. Jak go podniesiesz zobaczysz metalowy pierścień zaciśnięty na gałce. Musisz go rozgiąć, żeby zdjąć gałkę z pręta.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Pociągnij za mieszek od strony hamulca ręcznego to Ci wyjdzie.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
No i drobna korekta.
Samo ciągnięcie za mieszek nic nie da. Trzeba użyć jeszcze narzędzia.
Mam w domu panel z mieszkiem. Zrobiłem więc foty.
Takie coś:
Na czerwono zaznaczyłem zaczepy mieszka. Są ona zaczepione za dekor, panel z przyciskami a nie za chromowaną ramkę.
Do wyjęcia użyłem linijki metalowej. Najlepiej zacząć od lewej i prawej strony. Trzeba ją włożyć miedzy mieszek a chromowaną ramkę i mocno przekręcić. Jednocześnie ciągnąć za mieszek aż będzie słychać "klik" .
Dwa zaczepy boczne odczepione:
Teraz ten od strony dźwigni hamulca:
Ciągnąc za mieszek udało mi się go wyjąć.
Generalnie nie jest tak łatwo jak w O1, O2 i innych skodach. Można spróbować wyjąć cały dekor z przyciskami ale ja osobiście nigdy go nie wyjmowałem.
Na Śląsku mogę pomóc.
Mieszek i dekor ze zdjęć jest na sprzedaż. Mieszek w idealnym stanie.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
A ja to robię bez żadnych narzędzi. Łapię za skórę mieszka za boki i przyciągam je do wewnątrz i jednocześnie do góry. Potem przód do siebie i do góry i gotowe- mieszek w górze. Robiłem tak w 2 autach i żaden zaczep nie ułamany, brak jakichkolwiek śladów demontażu.
Komentarz