Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Co mnie irytuje w mojej O3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51

    ostatnich nowości w mojej 2 letniej Octavii z przebiegiem 22kkm - zaczął piszczeć pedał sprzęgła jak drzwi w starej drewnianej szafie. Napisikalem tam ale średnio pomaga, ehh jak pomyślę że znowu mam jechać do serwisu na reklamacje to chyba jeszcze rok się przemęcze.
    Jeszcze pozwolę nawiązać sobie do postów, w których usprawiedliwia się większość wad, mówiąc że lepiej to tylko w audi A8. Otóż nie, tak słabego audio nie słyszałem w żadnym aucie tej klasy, ba jak pisałem Yaris czy Punto gra mega lepiej.
    Ja się już do wielu rzeczy przyzwyczaiłem, czuć zmianę tylko jak dostaje auto zastępcze. Wsiadłem do nowej corolli i pozycja za kierownicą momentalnie dopasowana, potem przesiadka do Octavii i wiercenie do tyłu i przodu bo trudno znaleźć pozycję. A myślałem że jest wygodnie...
    Po co te wycieraczki robią ruch do dołu, kiedy odpalimy auto?
    Generalnie jest to auto a bardzo wieloma oszczędnościami, które w tej cenie nie powinny mieć miejsca i koniec.
    Maska bez siłownika może być, ale ta maska jest bardzo ciężka i kobieta jak ma nalać płynu to nie ma lekko...
    Rzucanie na wietrze to fakt i wystarczy jechać około 100 km/h i przy wietrze auto tańczy.
    Liczba schowków w bagażniku to jakiś żart. Jedna kieszonka z boku a pozatym bagażnik to po prostu wielka dziura. I wygląda to tak samo nawet w wersji style!

    Z tym Android auto, to ra że umieszczenie ekranu jest fatalne, trzeba całkowicie oderwać wzrok od jezdni.
    Generalnienuzywam go i z iPhone i z Android i potrafi czasem uparcie się nie łączyć czy to z jednym czy zdrugim. Ponowne włączenie telefonu nie pomaga, pomaga za to wyłączenie radia. Tylko że, żeby ono sie na prawdę wylaczylo to trzeba wyłączyć auto kluczykiem i odczekac jakieś 5 czy 20 min. Gałka tego radia nie wyłącza tylko gasi ekran, system cały czas działa. Ktoś wie jak zrobić aby je szybko włączyć i wyłączyć.
    Ostatnio edytowany przez Pita1111; 50077.

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez Pita1111 Zobacz wpis
      Ktoś wie jak zrobić aby je szybko włączyć i wyłączyć.
      To pomoże i jest podświetolne na zielono :
      ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • #53
        Forum jest po to żeby pomagać sobie rozwiązywać problemy, a nie psioczyć na markę. Więc jak to zulu napisał: "Nie pasi -to niech sprzeda i rozstanie się z forum. Przecież to forum znienawidzonej przez niego Octavii, która będzie przywoływać złe emocje.."
        Pita1111 jak zainteresujesz się tym co piszą poważni ludzie na tym forum to dowiesz się o co chodzi z tymi wycieraczkami i że można to sobie wyłączyć. Ja tak zrobiłem.
        Natomiast co do radia to mi osobiście działa bez zarzutu połączenie i nigdy nie rozłączyło mi telefonu. Najwyraźniej mój telefon nie gryzie się z systemem radia, a z doświadczenia wiem że często to właśnie jest problemem. Jak chcesz szybko zrestartować radio to zrób reboota systemu poprzez przytrzymanie przycisku POWER i zobacz czy pomoże.

        Komentarz


        • #54
          Bardzo możliwe że można to wyłączyć, ale dlaczego w nowym aucie które kosztowało 90kola mam jeszcze jeździć i kombinować z wycieraczkami, a jak to się ma do gwarancji?
          Zresztą te wycieraczki to szczegół przy np szarpiacym silniku.
          Jeśli chodzi o radio to mi też nie rozłącza, za to po prostu czasem nie chce się połączyć.
          Próbowałem intuicyjnie z tym trzymaniem przycisku power ale nie zauważyłem żeby się restartowało. Po wciśnięciu momentalnie się odpalało ponownie, tak jakby tylko ekran był wygaszony.
          Spróbuję jeszcze raz się pobawic- dzięki za radę!
          Mimo wszystko ja cenię sobie to forum. Miałem wiele aut i byłem na wielu forach z nimi związanymi. Bardzo dobrze jest ,jeśli ja forum możesz znaleźć wątek traktujący o rozwiązaniu problemu, chwalący dane auto jak i opisujący jego problemy.
          Uwierz mi, że przeczytałem sporo recenzji i obejrzałem sporo filmów na YouTube np zachara o tym aucie i w żadnym ale to żadnym nie było nic o tych negatywnych cechach. Takie to mamy dziennikarstwo motoryzacyjne. Za to takie forum pozwoli każdemu zwrócić uwagę na potencjalne problemy...

          P.S. ja np nie mogę go sprzedać przed upływem 3 lat. Do tego nie wiem jak przy sprzedaży zareaguje kupujący na kangurujacy silnik. Ja auta nie mogę zwrócić do salonu, ciekawe czy kupujący jak nie mógłby powołać się na rękojmię i mi go oddać jak mu się nie spodoba po kilku dniach (ukrywał kangurowania nie będę).

          Komentarz


          • #55
            WItam,

            Pita1111 aby zresetowac radio trzeba przytrzymac przycisk power nieco dluzej. Tak dlugo az sie wylaczy i ponownie wlaczy i dopiero wtedy cofnac palec.

            Pozdrawiam

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez Pita1111 Zobacz wpis
              Bardzo możliwe że można to wyłączyć, ale dlaczego w nowym aucie które kosztowało 90kola mam jeszcze jeździć i kombinować z wycieraczkami, a jak to się ma do gwarancji?
              Ktoś sobie wymyślił że przy takim ustawieniu pióra się nie odkształcają. Nie musisz tak uważać więc zmieniasz ustawienia na własne i nie są to żadne kombinacje. Nie ma to nic do gwarancji pojazdu.

              Komentarz


              • #57
                Rany - nawet nie wiedziałem, że jeżdżę tak kiepskim samochodem! I to zaraz dobijam do pełnych 7 lat
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez [email protected] Zobacz wpis
                  WItam,

                  Pita1111 aby zresetowac radio trzeba przytrzymac przycisk power nieco dluzej. Tak dlugo az sie wylaczy i ponownie wlaczy i dopiero wtedy cofnac palec.

                  Pozdrawiam
                  Dzięki, działa trzeba trzymać jeszcze dłuższą chwilę nawet po wyłączeniu ekranu.

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez alokostry Zobacz wpis
                    Ktoś sobie wymyślił że przy takim ustawieniu pióra się nie odkształcają. Nie musisz tak uważać więc zmieniasz ustawienia na własne i nie są to żadne kombinacje. Nie ma to nic do gwarancji pojazdu.
                    ok, rozumiem argumentacje. Co w przypadku gdy wycieraczki sa przymarzniete?
                    aby to wylaczyc trzeba podlaczyc auto do komputera?

                    Komentarz


                    • #60
                      Od jakiś 20lat leasinguje auta przez trzy lata i zmiana. Nie przyzwyczajam się natomiast zawsze dobieram auto oraz koszty pod swoje aktualne potrzeby.
                      Zaczynałem od Avensisa, potem v60, mondeo, passat, znow mondeo tym razem mk5.
                      Potem miał być passat b8, ale wybrałem jedną w sumie z niewielu sprzedanych w Polsce poliftowych octavii l&k 2,0tsi.
                      I wiecie co? Nie żałuję.
                      A co mnie skusiło?. Stosunek ceny do tego co dostaję w zamian. Tylko tyle. Potrzebne było auto co będzie tanio nawijać kilometry, miało tani serwis, łatwo się odsprzeda za dobre pieniadze, jeszcze będzie miało ponadprzeciętną dynamikę i nie będzie dieslem.

                      Wiedziałem że bedzie trzeba trochę oddać w zamian za tę niższą cenę. I tak jest faktycznie (co za niespodzianka), ale pamiętam ile mnie to auto kosztowało i ile musiałbym dołożyć by wyeliminować te kompromisy.
                      Jeśli ktoś liczył że kupując produkt, który powstał w założeniu że ma być pewnym kompromisem w określonej cenie, dostanie auto wybitnie dobre w każdej dziedzinie to popełnił zasadniczy bład w analizie, a może nawet błąd w rozumieniu tego świata.

                      Plastiki, słabe materiały, słabe zawieszenie itp..
                      A jakie miały by być w tej cenie auta?

                      Auta referencyjne i wybitnie dobre w tym rozmiarze kosztują dwa- trzy razy więcej. A nie są zrobione z trzykrotnie większej ilości blachy, nie mają trzykrotnie większych rozmiarów.
                      To szczegóły, technologie, dopracowanie i mniejsza kompromisowość robi cenę.

                      Pozostała reszta w tym segmencie jest bardzo podobna do siebie. Jeden ma miekki boczek, ale lakier do dupy, inny skrzypi ale ma fajne fotele itp. To jeżdżace kompromisy niezależnie od jakiego producenta pochodzą. Kazdy celuje w tego samego klienta.

                      A wracając do tematu przewodniego.

                      Szczerze mówiąc jakiegoś dużego dyskomfortu nie doznałem przesiadając się do o3 z segmentu wyżej.

                      Z rzeczy które natomiast bym wskazał z mojego punktu widzenia jako słabe punkty tego modelu to:
                      - mały zbiornik paliwa
                      - wygłuszenie i świstanie przy prędkościach autostradowych (moje auto zostało dodatkowo wygłuszone po zakupie i jest zdecydowanie lepiej, choć świsty powietrza nie ustały
                      - piano black na dekorach, ale to specyfika l&k i jak się oklei folią ochronną to problemu codziennego nie ma
                      - mapa silnika i skrzyni zrobiona pod wltp, chiptuning rozwiązuje problem permanentnie i odmienia charakter napędu
                      - skrzypiące zawieszenie przednie, generalna wada platformy mqb, skrzypią też arteony, passaty, golfy, pomimo że kosztują wiecej, a niektóre dużo wìęcej. Tuleje od audi rs3 rozwiązują temat.
                      - szkodliwe długie interwały olejowe, ale to można zmienić we własnym zakresie bo nikt nie broni wymieniać olej częściej
                      - rdzwiejące tarcze hamulcowe tylne, choć to chyba już cały vag ma
                      - problemy z cieknącymi termostatami i pompami wody





                      .




                      WORK: Mondeo Titanium
                      FUN: TypeR ver.IV

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez Pita1111 Zobacz wpis
                        ok, rozumiem argumentacje. Co w przypadku gdy wycieraczki sa przymarzniete?
                        aby to wyłączyc trzeba podlaczyc auto do komputera?
                        Nie wiem jak ty, ale ja przed ruszeniem skrobie szyby, a co za tym idzie nie dopuszczam do sytuacji w której pióra są przymarznięte bo się niszczą. Więc po prostu nie mam z tym problemu. Ostatecznie jak zapomnisz oderwać przymarznięte pióra to w każdym możliwym aucie pierwsze co się stanie jak włączysz wycieraczki to przepali bezpiecznik.
                        .... Ludzie w dzisiejszych czasach nie pamiętają, że problemem jest śmiertelna choroba, wojna, głód. A to co opisuje się w tym wątku wynika z tego, że przestali doceniać to co mają. Zapomnieli, lub nie żyli w czasach gdy samo posiadanie auta było luksusem, a podróżując Polonezem, Fiatem, czy Ładą nie przeszkadzało gdy coś zapiszczało na "kocich łbach". Ale ja to sobie mogę pisać. I tak za chwilę zostanę zjechany przez tych "pokrzywdzonych" po kupnie rupiecia jakim jest OIII... Za to ja jestem BAAAARDZO zadowolony z zakupu

                        Komentarz


                        • #62
                          Zamieszczone przez alokostry Zobacz wpis
                          .... Ludzie w dzisiejszych czasach nie pamiętają, że problemem jest śmiertelna choroba, wojna, głód. A to co opisuje się w tym wątku wynika z tego, że przestali doceniać to co mają. Zapomnieli, lub nie żyli w czasach gdy samo posiadanie auta było luksusem, a podróżując Polonezem, Fiatem, czy Ładą nie przeszkadzało gdy coś zapiszczało na "kocich łbach". Ale ja to sobie mogę pisać. I tak za chwilę zostanę zjechany przez tych "pokrzywdzonych" po kupnie rupiecia jakim jest OIII... Za to ja jestem BAAAARDZO zadowolony z zakupu
                          nic dodać, nic ująć. Chętnie kupię auto idealne... Ale czy takie jest? Raczej nie.
                          pozdrawiam - Darek

                          Komentarz


                          • #63
                            Na pewno jest to takie, jakiego nie mamy... Jak zwykle chodzi aby gonić króliczka a nie go złapać.

                            Komentarz


                            • #64
                              Co do postu wyżej kolegi alokostry odnośnie wycieraczek,to ostatnio w święta gdy u teśców zmroziło mi auto na amen i próbach wpierw dostania się do środka później odpalenia i odmrażania przypadkowo włączyłem przymarznięte wycieraczki i odziwo nie ruszyły bo logiczne że zamarznięte ale potem po odtajeniu lodu normalnie się uruchomiły
                              Czyli już chyba jest tak jak z szybami gdy natrafia na opór to wracają a tu widocznie przeciążenie rozłączy ale nie uszkodzi bezpiecznika.
                              No i tu duży +

                              Komentarz


                              • #65
                                Dokładnie tak jest opisane nawet w instrukcji obsługi, że w przypadku napotkania przeszkody wycieraczki wyłączają się.

                                Komentarz


                                • #66
                                  chociaż jeden +, dobre i to
                                  jmors44

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Oj tam napewno jeszcze by znalazl +

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                      Rany - nawet nie wiedziałem, że jeżdżę tak kiepskim samochodem! I to zaraz dobijam do pełnych 7 lat
                                      O kurczaczku, i ja się stałem tym nieszczęśnikiem
                                      Ale przesiadając się z O1FL, generalnie człowiek zadowolony.
                                      Ale żeby nie było OT, aby włączyć podgrzewanie lusterek zewnętrznych, trzeba trochę powyginać lewą dłonią.
                                      Była O1 AGR

                                      Jest O1FL ALH

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Ale podgrzewanie włącza się chyba prawą ręką i działa razem w podgrzewaniem szyby tył?

                                        Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Zamieszczone przez mariush19 Zobacz wpis
                                          Ale podgrzewanie włącza się chyba prawą ręką i działa razem w podgrzewaniem szyby tył?

                                          Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka
                                          U mnie nie. Jest podobnie jak u Luki80a

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Zamieszczone przez Michciuwifciu Zobacz wpis

                                            U mnie nie. Jest podobnie jak u Luki80a
                                            Tak włącza się to regulacja lusterek na początku włączyłem ogrzewanie tylnej szyby (jak w każdym aucie) i myślalem że podgrzewanie lusterek się zepsuło w nowym aucie.
                                            Teraz mam w sumie włączone cały czas bo o tym się zapomina, zresztą chyba samo się wyłącza po jakimś czasie od startu.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Ale na pokrętle od lusterek jest w lewo złóż lusterka A w prawo podgrzej... To jak to w końcu działa w lewo nie mogę bo się złożą lusterka A w prawo jest niby podgrzewanie i ono działa bez naciśnięcia podgrzewania tylnej szyby?

                                              Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez Luki80a Zobacz wpis
                                                O kurczaczku, i ja się stałem tym nieszczęśnikiem
                                                Ale przesiadając się z O1FL, generalnie człowiek zadowolony.
                                                dokładnie
                                                pozdrawiam - Darek

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                                  dokładnie
                                                  Jak to działa powiedz? Zawsze naciskałem szybę i razem mi lusterka odmarzały wyłączałem szybę A lusterka nadal grzeją cały czas?

                                                  Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka


                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez mariush19 Zobacz wpis
                                                    Jak to działa powiedz? Zawsze naciskałem szybę i razem mi lusterka odmarzały wyłączałem szybę A lusterka nadal grzeją cały czas?
                                                    ja napisałem to do postu kolegi
                                                    Luki80a
                                                    że jak ktoś przechodzi dwie generacje - to nie narzeka zbytnio

                                                    Co do lusterek - nie wiem. Nie mam składanych w obecnej O III - jak chcę włączyć podgrzewanie lusterek to przekręcam gałkę. Jak nie zapomnę - to przekręcam gałkę, żeby wyłączyć podgrzewanie lusterek. jak zapomnę - to jeżdżę tak dalej.

                                                    I już zaczynam 8 rok - lusterka nie odpadły
                                                    pozdrawiam - Darek

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X