Po sugestiach w wątku o rolecie bagażnika postanowiłem otworzyć wątek dla wszystkich którzy będą zainteresowani zakupem O3 aby wiedzieli na co zwrócić uwagę.
Ja nie znalazłem tych informacji w żadnym materiale dziennikarskim ani ja żadnym forum. A gdybym je znalazł to na pewno wybrałbym inne auto.
Na początek:
Auto mam od nowości, rok 2019 listopad, 1,5tsi wyposażenie Ambition plus jakieś pakiety z Android auto, clinatronic itp.
1- słabej jakości audio. Na prawdę wsiadając do Yarisa czuje się jak w filharmonii. Jest gorzej niż w O2.
2- kangurujacy i poszarpujacy silnik z bardzo dużym lagiem
3- brak możliwości zmiany źródła dzwieku z kierownicy a przyciski na radiu nie działają w rekawiczkach
4- umieszczenie ekranu jest takie, że wolę korzystać z telefonu ma kratce wentylacyjnej niż z Android auto.
5- dźwięk zamykania drzwi jest słaby, ale to co się dzieje gdy szyba jest uchylona to skandal. Ma wrażenie że zaraz się rozpadnie.
6- prowadzenie. Auto generalnie prowadzi się słabo w swojej klasie.w sumie jedno z gorzej prowadzących się aut, gdzie O2 prowadziła się dobrze! Do tego prowadzenie poharsza się wykładniczo do obciazenia bagażnika!Wystarczy tam włożyć 50kg i jest całkiem lipa.
Auto jest ani miękkie ani twarde, jest nijakie.zjazd z progu powoduje że przód prawie dobija.Bardzo wrażliwe na podmuchy wiatru. Koleżanka gdy wsiadła bo mi się nie chciało już jechać od razu zauważyła "ale nim rzuca"
7- klapa bagażnika, w lecie gdy jest goraco siłowniki się blokuja i ciężko ściągnąć klapę na dół gdy jest dłużej otwarta.
8- roleta bagażnika- w zimie przestaje pełnić funkcję rolety
9- silnik stuka w zimie na wolnych obrotach. To w sumie zawór N80 a nie silnik ale w kabinie jest jak w sieczkarni...
10- brak płaskiej podłogi bagażnika. Kanapa nie składa się na płasko
11- obieg wewnętrzny w zimie potrafi się wyłączyć od razu po włączeniu lub no 30 sek po włączeniu i żadne ustawienie nie pomaga. Serwis milczy...
12- wycieraczki nie wracają do pozycji spoczynkowej po wyjęciu kluczyka
13-gniazda zapalniczki cały czas pod napięciem
14-zawieszenie jest głośne w porównaniu np do golfa czy corroli. W aucie też robi się dość głośno powyżej 130.
Ja nie znalazłem tych informacji w żadnym materiale dziennikarskim ani ja żadnym forum. A gdybym je znalazł to na pewno wybrałbym inne auto.
Na początek:
Auto mam od nowości, rok 2019 listopad, 1,5tsi wyposażenie Ambition plus jakieś pakiety z Android auto, clinatronic itp.
1- słabej jakości audio. Na prawdę wsiadając do Yarisa czuje się jak w filharmonii. Jest gorzej niż w O2.
2- kangurujacy i poszarpujacy silnik z bardzo dużym lagiem
3- brak możliwości zmiany źródła dzwieku z kierownicy a przyciski na radiu nie działają w rekawiczkach
4- umieszczenie ekranu jest takie, że wolę korzystać z telefonu ma kratce wentylacyjnej niż z Android auto.
5- dźwięk zamykania drzwi jest słaby, ale to co się dzieje gdy szyba jest uchylona to skandal. Ma wrażenie że zaraz się rozpadnie.
6- prowadzenie. Auto generalnie prowadzi się słabo w swojej klasie.w sumie jedno z gorzej prowadzących się aut, gdzie O2 prowadziła się dobrze! Do tego prowadzenie poharsza się wykładniczo do obciazenia bagażnika!Wystarczy tam włożyć 50kg i jest całkiem lipa.
Auto jest ani miękkie ani twarde, jest nijakie.zjazd z progu powoduje że przód prawie dobija.Bardzo wrażliwe na podmuchy wiatru. Koleżanka gdy wsiadła bo mi się nie chciało już jechać od razu zauważyła "ale nim rzuca"
7- klapa bagażnika, w lecie gdy jest goraco siłowniki się blokuja i ciężko ściągnąć klapę na dół gdy jest dłużej otwarta.
8- roleta bagażnika- w zimie przestaje pełnić funkcję rolety
9- silnik stuka w zimie na wolnych obrotach. To w sumie zawór N80 a nie silnik ale w kabinie jest jak w sieczkarni...
10- brak płaskiej podłogi bagażnika. Kanapa nie składa się na płasko
11- obieg wewnętrzny w zimie potrafi się wyłączyć od razu po włączeniu lub no 30 sek po włączeniu i żadne ustawienie nie pomaga. Serwis milczy...
12- wycieraczki nie wracają do pozycji spoczynkowej po wyjęciu kluczyka
13-gniazda zapalniczki cały czas pod napięciem
14-zawieszenie jest głośne w porównaniu np do golfa czy corroli. W aucie też robi się dość głośno powyżej 130.
Komentarz